تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/06/27 - 11:57
کد خبر: 245762

آغاز ثبت نام مدرسه تلفنی حفظ قرآن

برای هر فرد یک استاد پشتیبان در نظر گرفته می شود که در طول سال تحصیلی شبیه یک معلم خصوصی و به صورت منظم هفتگی یعنی هفته ای دو مرتبه از طریق تماس تلفنی به این افراد آموزش می دهند ، و طبق برنامه جامعی که در نظر گرفته شده با این افراد کار می کنند و نقاط ضعف و قوت این افراد را جویا می شوند و کمک میکنند که راحتتر قرآن رو حفظ کنند .

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایرانف محمد صادق محسنی کبیر مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن خانه کارگر گفت : پیرو مصوبه مرکز آموزش های غیرحضوری قرآن کریم ، ثبت نام مدرسه تلفنی حفظ قرآن کریم ویژه سال تحصیلی ۹۷-۹۶ آغاز شد.

محمد صادق محسنی کبیر مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن خانه کارگر گفت : پیرو مصوبه مرکز آموزش های غیرحضوری قرآن کریم ، ثبت نام مدرسه تلفنی حفظ قرآن کریم ویژه سال تحصیلی ۹۷-۹۶ آغاز شد .

وی گفت : فعالیت این مدرسه به گونه ای طراحی شده که تمامی سنین می توانند به صورت کاملا غیرحضوری و تلفنی ان شاء ا... طی ده ماه و سه هفته حافظ کل قرآن کریم شوند  .

وی افزود : شکل اجرای این طرح به این حالت هست که ابتدا یک آزمون تعیین سطح و چند تست روانشناسی از افراد گرفته میشود . بعد مطابق با تنیجه آزمونها و تست ها  یک جلسه مشاوره تحصیلی و یک جلسه مشاوره روانشناسی برگزار می شود . که البته در طول یک سال تحصیلی به صورت منظم تحت نظر کلینیک روانشناسی چکاب می شوند . 

محسنی کبیر گفت : برای هر فرد یک استاد پشتیبان در نظر گرفته می شود که در طول سال تحصیلی شبیه یک معلم خصوصی و به صورت منظم هفتگی یعنی هفته ای دو مرتبه از طریق تماس تلفنی به این افراد آموزش می دهند ، و طبق برنامه جامعی که در نظر گرفته شده با این افراد کار می کنند و نقاط ضعف و قوت این افراد را جویا می شوند و کمک میکنند که راحتتر قرآن رو حفظ کنند .

وی در خصوص بسته های آموزشی این مدرسه گفت :در کنار آموزش های تلفنی استاد ، یک کیف آموزشی شامل ۳۰ جلد کتاب تمرین و آزمون ، ۳۰ جلد کتاب واژه نامه ، یک دفتر برنامه ریزی ، یک لوح فشرده ترتیل استاد پرهیزگار و همچنین یک بسته هدیه قلم هوشمند قرآنی در نظر گرفته شده که در کنار آموزش تلفنی اساتید پشتیبان و برنامه جامع تحصیلی ان شاءا... طی ده ماه و سه هفته در سراسر کشور بدون مراجعه به کلاس حضوری می توانند حافظ کل قرآن شوند . 

وی در آخر افزود : علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.ketabequran.ir  و یا کانال تلگرام به آدرس https://t.me/ketabequran  مراجعه نمایند همچنین جهت ثبت نام میتوانند تا ۱۵ مهر عدد ۲ را به سامانه  ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ پیامک کنند و یا اینکه با شماره تلفن ۶۶۹۷۸۰۰۱-۰۲۱تماس بگیرند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جزئیات دیدار اردوغان و هنیه
اسرائیل به شکل سیستماتیک کودکان را ترور می‌کند
تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
من به اسلوب او مومن‌ام
سازمان ملل با عضویت کشور فلسطینی موافقت کند
نام پدر از کارت ملی حذف نمی‌شود
گزارش تصویری| جشنواره ملی رسا (نهج البلاغه دانشگاهیان کشور)
فیلم/ اسپانسر صهیونیست‌ها نقره داغ شد
بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
فیلم/ گریه‌های پزشک اردنی برای مجروحان فلسطینی
حضو جمعی از مسئولین در منزل شهید طهرانی مقدم+عکس
تامین ارز ۲.۸ میلیارد دلاری در نخستین ماه سال ۱۴۰۳
یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد
اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس غیردولتی ابلاغ شد
تکمیل ۴ ایستگاه‌ مترو اولویت شهرداری در خط ۶
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
بانک مرکزی در حمایت از تولید نمره قبولی گرفت
VAR را از چین می‌آوریم
صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد
واکنش هیئت مدیره تراکتور به حمله هواداران به خودروی سرخپوشان
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top