تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/06/28 - 13:23
کد خبر: 245872

شاهکار جدید یک دانشگاه غیرانتفاعی؛

برگزاری کلاس درس در پارکینگ ساختمان نیمه‌کاره! +فیلم و عکس

مسئولان دانشگاه غیرانتفاعی صدرا هیچ‌اطلاعی درباره مکان ساختمان جدید ندادند تا اینکه خود دانشجویان آدرس را پیدا کرده و متوجه شدند از ساختمان 26 طبقه تنها هفت طبقه ساخته شده که آن هم پنج طبقه در زیرزمین و دو طبقه دیگر تنها اسکلت ساختمان است.

به گزارش خبرنگار صنفی – آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  وقتی اسم دانشگاه به میان می‌آید، شاید اولین تصویری که در ذهن دانشجو نقش می‌بندد، فضای کلاس‌ها و محیط بیرونی دانشگاه است. در تمام دنیا استانداردهایی برای فضای آموزشی و دانشگاهی در نظر گرفته شده است که در ایران نیز تاحدودی رعایت می‌شود؛ اما در این میان هستند دانشگاه‌هایی که به‌رغم دریافت شهریه‌های بالا از دانشجویان و تبلیغات گسترده‌ای که برای جذب دانشجو دارند، گاهی حداقل امکانات را نیز برای تحصیل دانشجویان فراهم نمی‌کنند.


* برگزاری کلاس درس در پارکینگ!
دانشجویان دانشگاه غیرانتفاعی صدرا مدعی‌اند که کلاس‌های درسی آنها در یک پارکینگ ساختمانی برگزار می‌شود که دانشجویان به شدت از اوضاع ایجادشده گلایه‌مند هستند. مطابق اظهارات یکی از دانشجویان مقطع کارشناسی این دانشگاه تک جنسیتی(پسرانه)، دانشگاه صدرا پیش از این دو ساختمان(یکی در انتهای اتوبان ستاری و دیگری در خیابان کوهسار) در اختیار داشت که از سال 94 دانشجویان ساختمان اتوبان ستاری با دانشجویان کوهسار تجمیع شدند. این دانشجو مدعی است، از سال 90 زمزمه‌هایی شنیده شد مبنی‌بر اینکه قرار است ساختمان کوهسار تخلیه و دانشجویان به ساختمانی 26 طبقه که 6 طبقه آن هم زیرزمین و به‌عنوان پارکینگ است، منتقل شوند و همین مساله بهانه‌ای شد برای اینکه هر ترم شهریه دانشجویان زودتر از موعد مقرر گرفته شود و حتی شهریه ثابت دانشجویان ورودی 95 نیز 18.5 درصد افزایش پیدا کرد.

کلاس‌های درسی دانشگاه غیرانتفاعی صدرا

کلاس‌های درسی دانشگاه غیرانتفاعی صدرا

* ساختمانی که قرار بود 26 طبقه باشد
طبق اظهارات دانشجوی دانشگاه صدرا، انتقال دانشجویان به ساختمان جدید بالاخره امسال نهایی و قرار شد از مهر به ساختمان جدید منتقل شوند، ولی مسئولان دانشگاه هیچ‌اطلاعی درباره مکان ساختمان جدید ندادند تا اینکه خود دانشجویان آدرس را پیدا کرده و متوجه شدند از ساختمان 26 طبقه تنها هفت طبقه ساخته شده که آن هم پنج طبقه در زیرزمین و دو طبقه دیگر تنها اسکلت ساختمان است و به هیچ‌وجه ساختمان آمادگی برپایی کلاس‌های درس را ندارد! در واقع پنج طبقه پارکینگ این ساختمان به فضای آموزشی تبدیل شده و کلاس‌های درس دارای دیوارهایی با بلوک‌های سفید، کف سیمانی و بدون هیچ‌گونه سیستم گرمایشی و سرمایشی است و حتی زمانی که به مسئولان دانشگاه عنوان کردیم که این ساختمان ایمنی لازم را ندارد و اگر اتفاقی مانند آتش‌سوزی رخ دهد، آنها پاسخگو هستند یا خیر، عنوان کردند که در صورت بروز مشکل پاسخگو خواهیم بود.

گفتنی است، در حال حاضر هزار و 700 دانشجو در این دانشگاه تحصیل می‌کنند و هر ساله نیز حدود 300 تا 350 دانشجوی جدیدالورود جذب آن می‌شوند و سوال این است که آیا مسئولان وزارت علوم در جریان این انتقال قرار دارند یا خیر.

در ادامه تصاویر بیشتری را محل کلاس‌های درسی دانشگاه غیرانتفاعی صدرا مشاهده می‌کنید:

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
دانشجو
1396/07/16 - 20:23

هزینه هر ترم شده یک میلیون و پونصد تو این دانشگاه هیچکس هم رسیدگی نمیکنه
بی نام
1397/06/19 - 13:03

وضع درست نشده تازه گفت بیاید تو پیام نور درس بخونید.
http://www.fdn.ir/news/19422/
تورهای مسافرتی آفری
مراسم ترحیم پرویز داوودی
جزئیات دیدار اردوغان و هنیه
اسرائیل به شکل سیستماتیک کودکان را ترور می‌کند
تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت پرویز داودی
من به اسلوب او مومن‌ام
سازمان ملل با عضویت کشور فلسطینی موافقت کند
نام پدر از کارت ملی حذف نمی‌شود
گزارش تصویری| جشنواره ملی رسا (نهج البلاغه دانشگاهیان کشور)
فیلم/ اسپانسر صهیونیست‌ها نقره داغ شد
بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
فیلم/ گریه‌های پزشک اردنی برای مجروحان فلسطینی
حضو جمعی از مسئولین در منزل شهید طهرانی مقدم+عکس
تامین ارز ۲.۸ میلیارد دلاری در نخستین ماه سال ۱۴۰۳
یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد
اصلاحیه قانون تاسیس و اداره مدارس غیردولتی ابلاغ شد
تکمیل ۴ ایستگاه‌ مترو اولویت شهرداری در خط ۶
سرانه سلامت تهران در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
بانک مرکزی در حمایت از تولید نمره قبولی گرفت
VAR را از چین می‌آوریم
صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد
واکنش هیئت مدیره تراکتور به حمله هواداران به خودروی سرخپوشان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top