تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/06/28 - 22:24
کد خبر: 245912

دلیل جریمه نقدی دانشجویان دانشگاه لرستان چیست؟

معاون آموزشی دانشگاه لرستان گفت: جریمه نقدی دانشجویان لرستان مصوبه هیات امنا است اما این جریمه شامل دانشجویان ورودی جدید نیست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، احسان رشیدیان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان با اشاره به جریمه نقدی 100هزار تومانی دانشجویان این دانشگاه گفت: بحث جریمه دانشجویان یکی از دو مصوبه هیات امنا به تاریخ 19مرداد 1395 میباشد.

رشیدیان با بیان اینکه جریمه در نظر گرفته شده به دلیل تاخیر در انتخاب است گفت: از تاریخ 15شهریور لغایت 21شهریور انتخاب واحد بصورت اینترنتی صورت میگیرد و این جریمه شامل دانشجویان ورودی جدید نیست.

معاون آموزشی دانشگاه لرستان ادامه داد: در این بازه زمانی اگر کسی انتخاب واحدش را انجام ندهد شامل جریمه قانونی مصوب هیات امنا خواهد شد.

وی با اشاره به شروع کلاس های درس از 26شهریور ماه افزود: جهت کمک به دانشجویان تاریخ انتخاب واحد را تا 26 شهریور ینی تا روز شروع کلاس ها تمدید کردیم تا اگر کسی از انتخاب واحد جامانده است بتواند در تاریخ مقرر انتخاب واحدش را انجام دهد و شامل جریمه نشود.

رشیدیان در خصوص جریمه مذکور تصریح کرد: اگر کسی در خارج از وقت تعیین شده به انتخاب واحد بپردازد و عذر موجهی بابت این تاخیر نداشته باشد مشمول جریمه خواهد شد و دانشجویان ورودی از این جریمه معاف هستند.

معاون آموزشی دانشگاه لرستان در خصوص موارد خاص توضیح داد: اگر کسی در این تاریخ به مشکلی برخورد کرده و یا درگیر بحث درمانی باشد در کمیسیون به عنوان مورد خاص بررسی شده و معاف از این جریمه خواهد بود.

وی با بیان اینکه این جریمه در راستای حل بی نظمی قرار داده شده است افزود: بی نظمی دانشجویانی که در تاریخ مقرر به انتخاب واحد نمی پردازند باعث مشکلاتی همچون بلاتکلیفی لیست دروس و استادان خواهد شد.

رشیدیان با اشاره به تاریخ مقرر شده برای انتخاب واحد تصریح کرد: قاعدتا دانشجویی که در این بازه زمانی تکلیفش مشخص نشود و به انتخاب واحد نپردازد قطعا به شروع ترم برخورد کرده و بی نظمی هایی را پدید می آورد.

معاون آموزشی دانشگاه لرستان در پایان خاطرنشان شد: این مصوبه را زمانی که اجرا کردیم یک ماه فرصت برای آن در نظر گرفتیم تا هم برای دانشجویان جا بیفتد و هم اینکه دانشجویان به رعایت انتخاب واحد در زمان تعیین شده اهتمام بورزند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top