تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/07/02 - 11:37
کد خبر: 246271

واکنش جامعه اسلامی دانشجویان به برخورد با کارگران آذرآب

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی نامه‌ای از دادستان عمومی و انقلاب اراک خواست تا با ورود قاطعانه به ماجرای آذرآب برای بازگرداندن حقوق کارگران این شرکت تلاش کرده و خاطیان و مسببان برخورد با آنها را مجازات کند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور در خصوص مشکلات کارگران شرکت آذراب طی نامه‌ای به دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اراک تاکید کرد: این اتحادیه به عنوان بزرگترین اتحادیه دانشجویی کشور امیدوار است با ورود قاطعانه جنابعالی از جایگاه مدعی العموم و رسیدگی هرچه سریع تر موضوع در قوه قضائیه، نه تنها حقوق از دست رفته کارگران بازگردانده شود بلکه با مجازات خاطیان و مسببان امر از وقوع مجدد چنین حوادثی جلوگیری به عمل آید.

در ابتدای این نامه آمده است: همانگونه که مستحضر هستید چندی پیش کارگران شرکت آذراب در اعتراض به عدم پرداخت دیونشان از جانب این شرکت، دست به تجمع مسالمت آمیز زدند و با برخورد سخت نیروهای امنیتی رو به رو شدند. از آن جا که چندی پیش مقام معظم رهبری در دیدار با ریاست و سایر مسئولین عالی قوه قضائیه به این نکته خاطرنشان کردند که قوه‌ قضائیه باید پرچمدار حمایت از حقوق عمومی و آزادی‌های مشروع مردم شود، این گونه برخوردها سبب بدبینی و نا امیدی اقشار ضعیف جامعه از تحقق عدالت در جمهوری اسلامی می‌گردد، و این در تضاد کامل با آرمان والای انقلاب اسلامی، که بازگرداندن حقوق مستضعفان به ایشان بوده و هست، است.

در ادامه آمده است: جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان بزرگترین اتحادیه دانشجویی کشور امیدوار است با ورود قاطعانه جنابعالی از جایگاه مدعی العموم و رسیدگی هرچه سریع تر موضوع در قوه قضائیه، نه تنها حقوق از دست رفته کارگران بازگردانده شود بلکه با مجازات خاطیان و مسببان امر از وقوع مجدد چنین حوادثی جلوگیری به عمل آید.

در پایان تاکید شد: شایسته است همانگونه که در مراسم تحلیفتان سوگند یاد کردید، در این راه از هیچ فعلی، مضایقه ننموده و تا احقاق حقوق مظلومین این حادثه، از پای ننشینید. دانشجویان و همه ملت عزیز ایران منتظر ورود قاطع دستگاه قضا خواهند بود و مسلما از تحقق عدالت پشتیبانی خواهند کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
صفر تا صد انتخاب رشته مقطع دکتری ۱۴۰۳
قطر: بهترین راه توقف تنش منطقه، پایان دادن به جنگ غزه است
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
جهان ۲۴۶ میلیارد دلار زیان، فقط به خاطر لجبازی های اردوغان
ایران از همیشه در منطقه قوی تر است
زمین‌لرزه شدیدی جنوب ژاپن را لرزاند
پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
زمان حمله اسرائیل به ایران فاش شد
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
قوانین کپی رایت اینستاگرام: سفری در دنیای مالکیت معنوی
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
بلیچینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟
قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
دعوت از وزاری چند کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب
۷ پیشنهاد خرید کادو برای دانشجوی حقوق از وکیل استور
مسعود نجابتی تندیس طلای چهره هنر انقلاب را به مردم غزه تقدیم کرد
افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
۴ نکته مهم همکاری نکردن کودک برای از پوشک گرفتن + راه‌حل‌های آن!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top