تاریخ انتشار: پنجشنبه 1396/07/06 - 17:26
کد خبر: 246661

شریعتمداری: باید مراقب نفوذی‌ها بود

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: مراکز تصمیم گیر محل حضور بزرگان نظام است و نفوذ به آن بسیار سخت است، اما نفوذ به مراکز تصمیم ساز و مشاوران راحت تر است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، حسین شریعتمداری شامگاه چهارشنبه در جمع عزاداران حسینی در هیات انصارالحسین(ع) زیباشهر، طی سخنانی گفت: کربلا یک منطق سرزمینی به پهنای سراسر دنیا و عاشورا روزی به اندازه همه روزها بود، عاشورا آغاز راه بود و ندای «هَل مِن ناصر یَنصُرنی» امام حسین(ع) پیچید تا به عصر امام خمینی(ره) رسید، در این عصر، مردمانی ندای امام حسین(ع) را شنیده و با جان و دل دویدند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی همسایه دیوار به دیوار و مردم ایران وارثان عاشورا هستند، گفت: از این مردم انتظار می رود که عاشورایی برخورد کنند.

باید مراقب مشاوران نفوذی در مراکز تصمیم ساز نظام بود

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان این که امام حسین(ع) در پی ساختن نظامی بود که توسط جد ایشان پایه گذاری شده بود، افزود: ما امروز در شرایط خطیری هستیم، اما شرایط خطرناک نیست، افرادی که ادعا دارند، انقلاب اسلامی در گذر زمان کم رنگ شده است، باید به این سوال پاسخ دهند، که چرا دشمنی ها با انقلاب اسلامی بیشتر شده است، امروز تمام سنگرهای کلیدی در اختیار ما است.

شریعتمداری با بیان این که دشمن اصرار دارد، که ما جایگاه کلیدی خود را نشناسیم، افزود: باید حجاب تبلیغات دشمن را کنار بزنیم و فریب نارنجک های دودزای دشمن و بمب های صوتی آن را نخوریم، برای این که دچار نارنجک دودزا و  گمراه نشویم باید نقشه راه را در اختیار داشته باشیم، در این حالت می توانیم انحراف ها را کشف کنیم.

وی گفت: دشمن زمانی که نمی تواند وارد قلعه ای با دیوارهای بلند شود، مجبور است با نفوذ و از درب قلعه وارد شود، باید نفوذ را شناخت و از خطر آن در امان بود، منظور من نفوذی تروریست که قصد انفجار دارد نیست، بحمدالله نیروهای امنیتی و نظامی ما هوشیار هستند، اشاره من نفوذ به داخل ساختار نظام و در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز است، مراکز تصمیم گیر محل حضور بزرگان نظام است و نفوذ به آن بسیار سخت است، اما نفوذ به مراکز تصمیم ساز و مشاوران راحت تر است، باید مواضع را با نقشه راه بسنجیم و تحلیل کنیم و مراقب مشاوران نفوذی در مراکز تصمیم ساز نظام باشیم، انحراف های مکرر از نقشه راه دیگر اشتباه نیست، خبط است.

شریعتمداری افزود: کسانی که برای نفوذ به ساختار وارد می شوند، در میانه راه مجبور به پرده برداری از اهداف و منظورشان هستند، باید این افراد را از زاویه آن ها با نقشه راه شناخت و حریف را ارزیابی کرد، ارزیابی حریف بسیار مهم است.

وی با بیان که در دفاع مقدس ما حتی محل مهمات خود را نمی دانستیم، افزود: استکبار در ادج قدرت به ما حمله کرد و شکست خورد، اکنون ما در قدرت هستیم، متاسفانه عده ای قدرت حریف را باور دارند و پا پس می کشند و از تهدیدهای حریف می ترسند و می گویند ما سایه جنگ را رفع کردیم، کدام سایه جنگ، دشمن بیچاره است، در مورد کره شمالی به درماندگی افتاده است.

«آتش به اختیار» یعنی پا را از روی ترمز برداشته و در میدان باشید

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان این که همراهی ملت با حکومت یک پایه اقتدار است، تاکید کرد: اقتدار ما از حریف بسیار بیشتر است و نباید پرچم را پایین آورد، محرم را ببینید و متوجه شوید، ما بسیار زیاد هستیم، تشییع شهید حججی را ببینید، از زمین و زمان آدم جوشید و دوربین ها قادر تصویرگری نبودند، این تشییع نشان از قدرت نظام اسلامی داشت، پس پرچم را پایین نیاورید، اگر پرچم پایین بیاید، پرچم دشمن بالا خواهد رفت.

وی گفت: اگر کسی احساس کند، دیدگاهش در جامعه اش در اقلیت است، ترجیح می دهد مطرح نکند، به همین دلیل حریف دیدگاه مخالف خود را به مارپیچ سقوط برده و در اقلیت قرار می دهد تا مطرح نشود.

شریعتمداری با بیان این که بیکاری به ملت فشار آورده است، گفت: واردات ما بی رویه است، زمانی که کالاهای چینی و تولید کشورهای دیگر در حالی وارد کشور ما می شوند، که کالای مشابه آن در داخل تولید می شود، کارگر بیکار شده و مشکل اقتصادی ایجاد و کارگاه ها تعطیل می شود، سود را نفوذی ها می برند.

وی افزود: زمانی که ۲۳ درصد و یا حتی ۱۵ درصد به پول در بانک سود می دهید، دیگر کسی پول را به صحنه تولید نمی آورد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان این که «آتش به اختیار» یعنی پا را از روی ترمز برداشته و در میدان باشید، گفت: بچه های انقلاب باید در میدان باشند، نگذارند محیط ها آلوده شود.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top