تاریخ انتشار: شنبه 1396/07/08 - 17:59
کد خبر: 246718

چگونگی افزایش بازدید سایت

در سایت الکسا یار تبلیغات بهبود رتبه الکسا فاکتورهای مختلفی دارند. برای مثال یکی از مهمترین فاکتورها که همیشه مورد توجه کاربران قرار می گیرد و نقش مهمی را در تعیین هزینه تبلیغات دارد مدت زمانه ماندگاری کاربر است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، ارزش گذاری یک وبسایت بر اساس معیارهای مشخص و نسبتا ثابتی انجام می شود.  امروزه در نتیجه نیاز به بالا بردن ارزش سایت، افزایش بازدید سایت یکی از مهمترین موارد قابل توجه در  راههای بالا بردن ارزش سایت بوده.  بازدید یا ترافیک سایت با تعداد کاربران بازدید کننده سایت در ارتباط می باشد. پس در نتیجه هرچه تعداد بازدیدکنندگان یک سایت افزایش یابد،  تعداد صفحات بازدیدی آن سایت بیشتر میشود و در نتیجه ترافیک استفاده شده وب سایت بیشتر می شود.

با افزایش بازدید سایت مواردی نظیر رتبه الکسا تغییر پیدا میکند و رو به بهبودی می رود. با بهبود رتبه الکسا سایت با کیفیت تر و با ارزش تر به نظر می آید.به این خاطر است که میزان موفقیت یک سایت با مقدار کاهش رتبه الکسا اندازه گیری می شود. هر چه رتبه الکسا بهینه تر شده باشد، سایت موفق تر است.روش های بسیار متفاوتی برای بهبود رتبه الکسا وجود دارد یکی از این روشها گرفتن تبلیغات اینترنتی است. در این میان تبلیغات کلیکی بسیار قدیمی و شناخته شده است.

استفاده از سایت هایی که این کار (افزایش ترافیک سایت و بهینه کردن رتبه الکسا ) را برای ما انجام می دهند روز به روز در حال افزایش است. سایت هایی که حوزه کاری آنها و تخصص آنها بهبود رتبه الکسا می باشد و مهمترین خدمت آنها افزایش بازدید سایت می باشد انواع و اقسام مختلفی دارند. روش های استفاده شده در اینگونه سایت ها نیز می تواند متفاوت باشد و برخی از آنها منسوخ شده و تعدادی نیز روش های بسیار جدید و نو پا باشند. توصیه ما سایت هایی است که با بروز رسانی مداوم سیستمشان همواره کیفیت کاری خود را بالا میبرند. این سایت ها هرگز اجازه نمی دهند تا تغییرات جزئی الگوریتم های به روزرسانی الکسا باعث اختلال در سیستم شما باشد و برای همین سیستم خود را همیشه پایدار نگه می دارند. نمونه این دست سایت ها سایت الکسا یار می باشد. سایت الکسا یار با بهروزرسانیهای دائمی خود را همچنان در میان برترین سایت های بهبود رتبه الکسا نگه میدارد. در حال حاضر سایت الکسا یار در آدرس (alexayar.Com) در دسترس می باشد.

یک مورد از ساده ترین تفاوت هایی که سایت الکسا یار با رقبای خود دارد بروزرسانیهای آن است و مورد دیگر که بسیار تاثیر بالایی بر روی مشتریان گذاشته استفاده از تعداد آی پی های قابل توجه با رنج آی پی های متفاوت می باشد. آی پی ها برای اینکه بهترین تاثیر خود را بر روی سایت های مشتریان بگذارند کاملاً متعلق به ایران می باشند. برای همین یکی از منابع بسیار قابل توجه ترافیک سایت الکسا یارپاپ اپ ها می باشند تا به این وسیله این سایت بتواند هزاران هزار ایپی  متفاوت برای بهبود وضعیت سایت مشتریان گرامی ارائه دهد.

در صورتی که شما نیز یکی از مشتریان سایت الکسا یار یا سایتهای مشابه باشید با ما هم نظر هستید برای تبلیغات اینترنتی نمیتوان به یک روش خاص اکتفا کرد و باید روزبهروز روشهای خود را بهبود بخشیم.پس همزمان با سایت الکسا یار باید در سایتهای دیگر برای کارهای دیگر نیز فعالیت کنید. اگر هنوز در سایت الکسا یا ثبت نام نکرده اید به شما توصیه می کنیم همین امروز بخشی از زمان خودرا برای ثبت سایت خود در الکسا یار بگذارید تا از کیفیت بالای این سایت شگفت زده شوید.

در سایت الکسا یار تبلیغات بهبود رتبه الکسا فاکتورهای مختلفی دارند. برای مثال یکی از مهمترین فاکتورها که همیشه مورد توجه کاربران قرار می گیرد و نقش مهمی را در تعیین هزینه تبلیغات دارد مدت زمانه ماندگاری کاربر است. زمان ماندگاری از ۳۰ ثانیه شروع می شود و با افزایش های ۳۰ ثانیه ای نهایتا تا ۳۰۰ ثانیه افزایش می یابد. مسلم است که هر کدام از این زمان ها همانند سایر تنظیمات قیمت خاصی دارند که با تغییر آنها قیمت نیز تغیر پیدا میکند.

نکته آخر که در این مقاله قصد ذکر آن را داریم این است که برای دست یافتن به رتبه الکسای نهایی با تبلیغات باید به مدت حداقل سه ماه تبلیغ خود را سفارش دهید. در صورتی که در زمان کمتری سفارش داده اید به مدت سه ماهان را در حال اجرا نگه دارید. پارامترهای دیگری که روی تبلیغ تأثیر می گذارند نیز وجود دارند. نظیر تاثیر تعداد صفحات بازدید که در سایت الکسا یار حداقل روی دو صفحه است . در نتیجه میتواند نرخ خروجی آن به طور قابل توجهی بهبود دهد.همانطور که گفته شد رتبه الکسا میانگین سه ماهه است و اگر در این به این تبلیغ به دفعات متوقف شود یا مدت کوتاه ویا طولانی و قفه های متفاوتی داشته باشد نتیجه نهایی در پایان دوره مشاهده نمیشود و صرفاً بخشی از نتیجه ای که باید دریافت می شد به دست می آید. توجه داشته باشید که سقوط رتبه  نیز در صورت توقف تبلیغات امکان دارد ولی همانند افزایش رتبه آن هم یک شبه نیست و با توجه به اینکه رتبه با میانگین ۳ ماه مشخص میشود ، بعد از ۳ ماه سقوط نیز به وقوع می پیوندد. در نتیجه توصیه ما به شما این است که با استفاده از روش های دیگر نیز بازی کنندگان ثابتی به سایت خود بیاورید.و در نتیجه  اگر یک زمان رتبه سایت شما به هر دلیل دیگر از الکسا یار تامین نشود سایت شما با استفاده از بازدید کنندگان ثابت خود رتبه اش را حفظ می کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top