تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/07/11 - 15:16
کد خبر: 246928

بخش دوم؛

10 افزونه فایرفاکسی سال 2017 که حتما باید آن‌ها را داشته باشید

10 افزونه فایرفاکسی سال 2017 که حتما باید آن‌ها را داشته باشید

افزونه‌هایی که در این مطلب مشاهده می‌کنید نه تنها بهره‌وری شما را افزایش می‌دهند، بلکه قادر هستند بسیاری از وظایف را خودکارسازی کرده و همچنین از حریم خصوصی شما محافظت به عمل آورند.

خبرنامه دانشجویان ایران: افزونه‌هایی که در این مطلب مشاهده می‌کنید نه تنها بهره‌وری شما را افزایش می‌دهند، بلکه قادر هستند بسیاری از وظایف را خودکارسازی کرده و همچنین از حریم خصوصی شما محافظت به عمل آورند.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در شماره گذشته با پنج افزونه برتر مرورگر فایرفاکس در سال 2017 آشنا شدیم. در این بخش پنج افزونه برتر دیگر فایرفاکس را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

DownThemAll
DownThemAll یک افزونه رایگان و یک مدیر دانلود متن‌باز است که ادعا می‌کند سرعت دانلود را 400 مرتبه افزایش می‌دهد. کاربران به سرعت می‌توانند همه لینک‌ها و/یا تصاویر مربوط به یک صفحه خاص را دانلود کرده یا ابزار را از طریق به‌کارگیری فیلترهای خاصی در ارتباط فرمت‌های فایلی سفارشی کنند. این افزونه همانند یک عنکبوت اینترنتی قادر است لینک‌های متداخل را باز کرده و فایل‌ها را به‌طور خودکار دانلود کند.

LastPass
گذرواژه‌ها برای تایید هویت و ایمن‌سازی داده‌های شخصی به کار برده می‌شوند. اما تعداد کمی از مردم قادر هستند همه گذرواژه‌ها را در طول روز به یاد آورند. اما با ساخت یک گذرواژه اصلی و حسابی در LastPass می‌توانید از گذرواژه‌ها نسخه پشتیبان تهیه کرده و آن‌ها را رمزنگاری کنید.

Adblock Plus
Adblock Plus یکی از محبوب‌ترین افزونه‌های فایرفاکس با 13.4 میلیون مخاطب است. این افزونه مانع نمایش بسیاری از تبلیغات شده و تنها اجازه می‌دهد تبلیغات استاندارد به نمایش درآیند.

uBlock Origin
دومین افزونه محبوب فایرفاکس uBlock Origin است. افزونه‌ای که 3.65 میلیون کاربر از آن استفاده می‌کنند. این افزونه می‌توانند به شکل سفارشی برای هر صفحه‌ای به کار گرفته شده و همچنین جزییات مربوط به همه تبلیغات را نشان می‌دهد. این افزونه به شما نشان می‌دهد چه کوکی‌ها یا اسکریپت‌هایی مورد استفاده تبلیغات هستند. افزونه فوق به شکل قابل توجهی باعث صرفه‌جویی در مصرف حافظه و پردازنده می‌شود.

Ghostery
افزونه Ghostery به‌طور مستقیم ردیاب‌ها را هدف قرار داده است. ردیاب‌هایی که نه تنها عملکرد سیستم را کاهش می‌دهند بلکه ناخواسته اطلاعات شخصی بسیاری را از شما در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهند. این ابزار گزارشی از ردیاب‌های وابسته به هر سایت را تهیه کرده و همچنین داده‌هایی که هر ردیاب از شما جمع‌آوری کرده است را نشان می‌دهد. این ابزار می‌تواند برای هر ردیاب به شکل سفارشی به کار گرفته شود.

منبع: شبکه

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top