تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/07/11 - 15:31
کد خبر: 246930

5 ترفند دوربین گلکسی نوت 8 سامسونگ

5 ترفند دوربین گلکسی نوت 8 سامسونگ

در ادامه ترفندهایی که برای فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ شرح دادیم، می‌خواهیم وارد دوربین دستگاه شویم و ترفندهای آن را مرور کنیم. پس در این مقاله به معرفی 5 ترفند دوربین فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ می‌پردازیم.

خبرنامه دانشجویان ایران: در ادامه ترفندهایی که برای فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ شرح دادیم، می‌خواهیم وارد دوربین دستگاه شویم و ترفندهای آن را مرور کنیم. پس در این مقاله به معرفی 5 ترفند دوربین فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ می‌پردازیم.

مقدمه
به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در این مقاله قصد داریم در مورد ترفندهای دوربین نوت 8 صحبت کنیم. در این راستا به معرفی 5 ترفند جالب خواهیم پرداخت.

ترفند اول: راه‌اندازی سریع دوربین با دو بار فشردن دکمه پاور
کاربران فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ در هر شرایط می‌توانند خیلی سریع اپلیکیشن دوربین دستگاه را راه‌اندازی کنند. به منظور انجام این کار کافیست که دو بار پیاپی دکمه پاور (Power) یا لاک (Lock) دستگاه را بفشارید. این ویژگی از قابلیت‌ها و ترفندهای کاربردی است که اغلب کاربران فبلت نوت 8 از وجود آن مطلع نیستند.

ترفند دوم: افکت زیبایی یا "Beauty" بسیار خوب
دوربین سلفی فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ از یک حالت زیباسازی صورت اختصاصی بهره می‌برد که اصطلاحا به آن "Face Beauty" گفته می‌شود. این قابلیت به صورت پیش‌فرض به همراه دوربین سلفی دستگاه فعال می‌شود و به موجب آن شما می‌توانید تصاویر بسیار زیبا و روتوش شده‌ای از خود ضبط کنید. اگر تمایل دارید که عکس‌های سلفی شما واقع‌گرایانه‌تر باشند، می‌توانید این افکت جالب را از تنظیمات اپلیکیشن دوربین غیرفعال نمایید.

ترفند سوم: ضبط ویدئوهای UHD
با استفاده از دوربین فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ می‌توانید ویدئوهای با وضوح تصویر UHD یا اصطلاحا 4K را ضبط کنید. این ویدئوها بسیار باکیفیت هستند و به طبع حجم بالایی هم دارند. برای ضبط ویدئو با کیفیت UHD توسط دوربین اصلی فبلت نوت 8 بعد از اجرای اپلیکیشن دوربین، آیکون چرخ دنده را لمس کنید و سپس گزینه Video Size را انتخاب نمایید. حالا در لیست ارائه شده، مثل عکس بالا گزینه UHD را انتخاب کنید و از ضبط ویدئوهای با وضوح تصویر 3840 در 2160 پیکسل لذت ببرید.

ترفند چهارم: کنترل شاتر دوربین با بیان کلمات
یکی دیگر از ترفندهایی که در دوربین گلکسی نوت 8 وجود دارد با نام اختصاصی "Voice Contorl" یا "کنترل صوتی" شناخته می‌شود. به موجب این قابلیت شما می‌توانید بدون نیاز به لمس دکمه شاتر و فقط با بیان کلماتی مثل Cheese، Shoot یا Smile دستور ضبط عکس را صادر کنید. این قابلیت در برخی شرایط و به ویژه مواقعی که تمایل به عکسبرداری سلفی دارید بسیار کاربردی خواهد بود.

ترفند پنجم: ضبط عکس‌های با فرمت خام (RAW)
دوربین گلکسی نوت 8 سامسونگ از قابلیت ارائه تصاویر با فرمت خام هم پشتیبانی می‌کند. تصاویر یا عکس‌های خام در واقع عکس‌هایی هستند که هیچ افکت و تغییر دیجیتالی بر روی آن‌ها انجام نشده است. برای فعال کردن این حالت شما باید ابتدا حالت "Pro Mode" دوربین را فعال کنید. بدین منظور در اپلیکیشن دوربین گوشی انگشت خود را به سمت راست صفحه بکشید و گزینه Pro را انتخاب کنید. سپس آیکون چرخ دنده را لمس کنید و گزینه Rear Camera را انتخاب نمایید. حال گزینه Picture Size را لمس و گزینه با عنوان Save RAW and JPEG files را فعال نمایید. بدین صورت گلکسی نوت 8 نسخه‌ خام عکس‌هایی که ضبط می‌کنید را هم ذخیره خواهد کرد.

کلام آخر
بنابراین با ترفندهای مرتبط با دوربین فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ هم آشنا دید. همانطور که دیدید تعداد این ترفندهای چندان زیاد نیست. امیدوار هستیم از این مقاله لذت برده باشید.

منبع: شبکه

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top