تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/07/12 - 21:09
کد خبر: 247048

10 جایگزین قدرتمند برای آیفون X اپل + عکس

10 جایگزین قدرتمند برای آیفون X اپل + عکس

به زودی شاهد عرضه گسترده آیفون ایکس یا آیفون X در بازار داخلی کشورمان خواهیم بود. با توجه به قیمت نجومی که این اسمارتفون دارد، شاید این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده باشد که چه گوشی‌های دیگری را می‌توان به عنوان جایگزین آیفون X خریداری کرد؟ در ادامه این مطلب به معرفی 10 جایگزین قدرتمند آیفون X اپل می‌پردازیم.

خبرنامه دانشجویان ایران: به زودی شاهد عرضه گسترده آیفون ایکس یا آیفون X در بازار داخلی کشورمان خواهیم بود.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با توجه به قیمت نجومی که این اسمارتفون دارد، شاید این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده باشد که چه گوشی‌های دیگری را می‌توان به عنوان جایگزین آیفون X خریداری کرد؟ در ادامه این مطلب به معرفی 10 جایگزین قدرتمند آیفون X اپل می‌پردازیم.

مقدمه
اپل امسال برخلاف گذشته از سه آیفون جدید رونمایی کرد که به ترتیب آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X نام دارند. آیفون X یک گوشی منحصر به فرد است که طراحی کاملا متفاوتی در مقایسه با نسل‌های پیشین سری آیفون‌های اپل را به همراه دارد. همچنین این محصول با قیمتی نجومی روانه بازار می‌شود. از سوی دیگر شاید آیفون X از نظر طراحی در بین آیفون‌های دیگر اپل یک محصول نوآورانه باشد، اما در مقایسه با گوشی‌های اندرویدی این چینی نیست!

به بیان دیگر بسیاری از ویژگی‌های آیفون X اپل مثل نمایشگر بدون حاشیه آن پیش از این در پرچمداران اندرویدی بکار رفته بودند. بنابراین و با توجه به این مسائل شاید این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده باشد که چه گوشی‌های دیگری را می‌توان به عنوان جایگزین آیفون X خریداری کرد؟ در ادامه این مطلب به معرفی 10 جایگزین قدرتمند آیفون X اپل می‌پردازیم.

گلکسی نوت 8 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 7)
بدون تردید فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ یکی از اصلی‌ترین و قدرتمندترین رقیب‌های اندرویدی آیفون X محسوب می‌شود. نمایشگر این فبلت 6.3 اینچی بوده و وضوح تصویر 2960 در 1440 پیکسل را ارائه می‌کند. قدرت عملکرد فبلت نوت 8 تقریبا بی‌نظیر است و رم 6 گیگابایتی آن سبب می‌شود که دستگاه از نظر مولتی‌تسکینگ قدرت فوق‌العاده‌ای داشته باشد. دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی هم از دیگر ویژگی‌های فبلت نوت 8 هستند. ضمنا این فبلت از قلم استایلوس اختصاصی هم بهره‌مند است.

اچ‌تی‌سی یو 11 (HTC U11)
گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی یو 11 که پرچمدار سال 2017 شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی محسوب می‌شود هم پتانسیل لازم به عنوان جایگزین شدن با آیفون X اپل را دارد. این گوشی اندرویدی از نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل بهره‌مند است و از نظر رم شامل دو نسخه 4 و 6 گیگابایتی می‌شود که مطمئنا نسخه مجهز به رم 6 گیگابایتی آن رقیب جدی‌تری برای آیفون X خواهد بود. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی فوق‌العاده عالی 16 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی هم از دیگر ویژگی‌های گوشی یو 11 محسوب می‌شوند.

ال‌جی وی 30 (LG V30)
ال‌جی وی 30 از نمایشگر بدون حاشیه و بسیار شبیه به نمایشگر آیفون X بهره می‌برد، البته با این تفاوت که نمایشگر آن 6 اینچی بوده و وضوح تصویر 2880 در 1440 پیکسل را ارائه می‌کند. گوشی مذکور از رم 4 گیگابایتی بهره‌مند است و دوربین اصلی آن از دو سنسور 16 و 13 مگاپیکسلی قدرتمند تشکیل شده است. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی هم از دیگر ویژگی‌های ال‌جی وی 30 به شمار می‌روند. بنابراین گوشی هوشمند ال‌جی وی 30 هم می‌تواند یکی از رقیب‌های جدی آیفون X اپل باشد.

موتورولا موتو زد 2 فورس (Motorola Moto Z2 Force)
یکی دیگر از رقیب‌های اندرویدی آیفون X گوشی هوشمند موتو زد 2 فورس موتورولا است. این اسمارتفون به نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل مجهز است و رکم 6 گیگابایتی و تراشه اسنپدراگون 835 بکار رفته در دستگاه سبب شده‌اند که قدرت پردازشی آن فوق‌العاده باشد. البته این گوشی شامل یک نسخه مجهز به رم 4 گیگابایتی هم می‌شود. از دیگری ویژگی‌های گوشی موتو زد 2 فورس موتورولا باید به دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 2730 میلی آمپر ساعتی اشاره کنیم.

اسنشال‌فون (Essential Phone)
اسنشال‌فون هم می‌تواند یکی دیگر از اصلی‌ترین رقیب‌ها و جایگزین‌های آیفون X محسوب شود. این گوشی هم از نمایشگری بدون حاشیه بهره می‌برد که 5.71 اینچی بوده و وضوح تصویر 2560 در 1312 پیکسل را ارائه می‌کند. رم 4 گیگابایتی در کنار تراشه اسنپدراگون 835 آن ترکیب قدرتمندی را ایجاد کرده‌اند. دوربین اصلی گوشی دوگانه بوده و از دو سنسور 13 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3040 میلی آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات فنی دستگاه هستند.

وان‌پلاس 5 (OnePlus 5)
گوشی وان‌پلاس 5 یک گوشی مقرون به صرفه و بسیار باکیفیت است که می‌تواند جایگزین قدرتمندی برای آیفون X باشد. این گوشی از نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی بهره می‌برد و تراشه اسنپدراگون 835 را در کنار رمی 8 گیگابایتی ارائه می‌کند. به همین دلیل ما به این گوشی لقب خدای مولتی‌تسکینگ را می‌دهیم! البته نسخه‌ای پایه‌ای این گوشی به رم 6 گیگابایتی مجهز است. دوربین اصلی دوگانه و متشکل از دو سنسور 16 و 20 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی هم از دیگر ویژگی‌های گوشی وان‌پلاس 5 محسوب می‌شوند.

گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8)
گلکسی اس 8 سامسونگ هم بدون شک با طراحی چشم نواز خود می‌تواند یکی دیگر از جایگزین‌های خوب آیفون X باشد. این گوشی از نمایشگری 5.8 اینچی با وضوح تصویر 2960 در 1440 پیکسل بهره می‌برد. رم آن 4 گیگابایتی است و دوربین اصلی آن از دو سنسور 12 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات فنی این اسمارتفون محسوب می‌شوند.

شیائومی می میکس 2 (Xiaomi Mi Mix 2)
اگر به دنبال یک گوشی با ظاهری متفاوت و منحصر به فرد هستید، چرا شیائومی می میکس 2 را انتخاب نمی‌کنید؟ این گوشی به واقع می‌تواند یک جایگزین کامل برای آیفون X باشد و قیمتی مقرون به صرفه‌تر را هم ارائه کند. صفحه نمایش این گوشی 5.99 اینچی و بدون حاشیه است و وضوح تصویر 2160 در 1080 پیکسل را ارائه می‌کند. نسخه پایه‌ای آن به رم 6 گیگابایتی مجهز شده اما نسخه برتر آن از رمی 8 گیگابایتی بهره می‌برد. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 3400 میلی آمپر ساعتی هم از دیگر مشخصات فنی شیائومی می میکس 2 محسوب می‌شوند.

آیفون 8 پلاس (iPhone 8 Plus)
اگر به دشت پافشاری دارید که یک آیفون بخرید، آیفون 8 پلاس می‌تواند جایگزین بسیار خوبی برای آیفون X باشد.  این آیفون از نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی بهره می‌برد و تراشه A11 Bionic مشابه آیفون X در آن بکار رفته است. رم 3 گیگابایتی، باتری 2691 میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی هم از دیگر مشخصات فنی آیفون 8 پلاس محسوب می‌شوند. اگر چندان به قدرت پردازشی اهمیت نمی‌دهید، حتی آیفون 7 پلاس اپل هم می‌تواند جایگزین بسیار عالی برای آیفون X باشد.

هوآوی پی 10 (Huawei P10)
گوشی هوآوی پی 10 هم حداقل بر روی کاغذ می‌تواند جایگزین خوبی برای آیفون X باشد. این اسمارتفون از نمایشگری 5.1 اینچی با وضوح فول اچ‌دی بهره می‌برد. دوربین اصلی آن 20 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی دستگاه از سنسوری 8 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. تراشه کرین 960 در قبل آن بکار رفته و رم گوشی ظرفیت 4 گیگابایتی دارد. باتری هوآوی پی 10 هم ظرفیت 3200 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند.

منبع: شبکه

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top