تاریخ انتشار: شنبه 1396/07/15 - 15:24
کد خبر: 247226

روایتی که خلاف اظهارات مسئولان دانشگاه است!

راز فوت دانشجوی پزشکی شهرکرد از زبان دانشجویان +عکس و فیلم

علی‌رغم توضیحات مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد که علت حادثه را «ایست قلبی» می‌دانند، اما دانشجویان این دانشگاه در شبکه‌های اجتماعی و همچنین در مصاحبه‌هایی که با رسانه‌ها داشته‌اند مدعی هستند که حتی بوی گاز را استشمام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ از صبح امروز(شنبه) خبری در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها منتشر شده است که حاکی از آن است که دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد فوت کرده است. دانشجوی جوان که ترم نهم رشته پزشکی بود، دیشب بین ساعات 20 تا 22 در حمام خوابگاه درگذشت و پزشکی قانونی هنوز علت مرگ این دانشجوی جوان را اعلام نکرده است. گذشته از دردناک بودن این حادثه برای جامعه دانشگاهی، آنچه موجب آزردگی‌خاطر بیشتر می‌شود این نکته است که روایت‌های مختلفی درباره علت فوت این دانشجوی پزشکی مطرح است که در ادامه قصد داریم به جزئیات ماجرا بپردازیم.

گازگرفتگی دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

* روایت مسئولان دانشگاه از علت حادثه
در پی درگذشت زهره قاسمی یکی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، روابط عمومی این دانشگاه درباره فوت این دانشجو اطلاعیه‌ای صادر و در آن درباره این حادثه توضیحی را ارائه کرد. در این اطلاعیه تصریح شده است که دانشجوی این دانشگاه در حمام دچار ایست قلبی شده و علت فوت وی همین است.

در اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد درباره حادثه فوت یکی از دانشجویان دختر آمده است: «شامگاه دیشب در یکی از خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد یکی از دانشجویان دختر دچار ایست کامل قلبی تنفسی گردید که علی‌رغم اقدامات کامل احیا از سوی اورژانس و نیز انتقال بیمار به بیمارستان آیت‌الله کاشانی متاسفانه نتیجه احیا موفقیت‌آمیز نبود و این دانشجو فوت کرد. مراتب از همان دقایق اولیه به اطلاع مسئولان دانشگاه رسانده شد و ریاست دانشگاه به همراه تعدادی از معاونان و مسئول حراست و بازرسی دانشگاه در بیمارستان و همچنین در محل وقوع حادثه حضور یافتند و از نزدیک در جریان چگونگی وقوع حادثه قرار گرفتند و اعلام همدردی با دانشجویان کردند و به بررسی همه ابعاد حادثه تا مشخص شدن نتیجه قطعی تاکید کردند. بدیهی است بعد از قطعی‌شدن و اعلام علت مسئله از طرف مراجع ذی‌صلاح از طریق روابط عمومی دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

* دانشجویان: علت فوت «گازگرفتگی» است!
علی‌رغم توضیحات مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد که علت حادثه را «ایست قلبی» می‌دانند، اما دانشجویان این دانشگاه در شبکه‌های اجتماعی و همچنین در مصاحبه‌هایی که با رسانه‌ها داشته‌اند مدعی هستند که حتی بوی گاز را استشمام کرده‌اند. "زرگل" دانشجوی دختری که در محل خوابگاه حضور داشته است با ارسال پیامی می‌گوید: دانشجوی متوفی در حمام بوده است و بعد یکی از دوستان ما به اسم زهرا هم خواسته است که به حمام برود و وقتی به سمت حمام می‌رفته بوی گاز را متوجه شده است و حس می‌کرده که حالش بد می‌شود، سپس یکی دیگر از دوستانمان را صدا می‌زند و وقتی سعی می‌کنند در حمام را باز کنند متوجه می‌شوند یک نفر در آنجا افتاده است. وی ادامه می دهد: دوستان ما می‌گویند کسی حاضر نشده است این دانشجو را از حمام بیرون بیاورد و دخترها دست و پای او را گرفته و بیرون آورده‌اند و آن طور که دوستان ما می‌گویند ظاهرا بدنش سرد بوده است. این دانشجو اظهار می‌کند: دختران دانشجویی که او را در این وضع دیده‌اند حالشان به شدت بد بود و خیلی گریه کردند.

از شب گذشته تاکنون ویدئویی در فضای اینستاگرام منتشر شده است که به نظر می‌رسد مربوط به حادثه اخیر دانشگاه علوم پزشکی است.

ویدئویی که به نظر می‌رسد مربوط به حادثه شب گذشته دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد باشد

روایت اینستاگرامی یک دانشجو از حادثه امروز(روی تصویر کلیک کنید)

یکی دیگر از دانشجویان اظهار کرد: من خودم در حمام بودم و بو را استشمام کردم و می‌توانم بگویم این دانشجو به علت مسمویت ناشی از گازگرفتی فوت شد. وی ادامه می‌دهد: مسئول تعمیر تاسیسات نیز در محل حضور نداشت و بعد از نیم ساعت آمد. بعد از گذشت یک ربع نیز اورژانس در محل حاضر شد. این دانشجو ادامه داد: دیشب بوی گاز کاملا محسوس بود و دو شب پیش نیز بوی گاز استشمام می‌شد. سال گذشته نیز طبقه دوم اتفاقی مشابه اتفاق اخیر افتاد و بوی گاز استشمام شده بوده که با اطلاع‌رسانی دانشجویان مشکل همان موقع برطرف شد.

لازم به ذکر است، طبق گفته یکی از دانشجویان، دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد علی رغم دور بودن زیاد از شهر، فاقد امکانات پزشکی برای دانشجویان خوابگاهی است. این دانشجو همچنین مدعی شد که مدتی پیش نیز یکی از دانشجویان دندانپزشکی ترم دو ایست قلبی کرد و به کمک یکی از اساتید که به طور اتفاقی در آن جا حضور داشت احیا شد و نجات پیدا کرد اما اگر آن استاد حاضر نبودند آن دانشجو نیز جان خود را از دست داده بود.

* برگزاری مراسم تدفین دانشجوی فوت شده
مراسم خاکسپاری مرحومه زهره قاسمی، دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد امروز بعدازظهر در روستای قلعه بهمن استان اصفهان برگزار گردید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top