تاریخ انتشار: جمعه 1396/07/21 - 11:29
کد خبر: 247728

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان: دولت «سند تحول بنیادین» را اجرایی کند

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: وظیفه و راهبرد برون تشکیلاتی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، درخواست تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرای سند تحول بنیادین در حوزه آموزش و پرورش از دولت است.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از فارس، دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در اختتامیه دومین اجلاس از دوازدهمین کنگره این اتحادیه اظهار داشت: بر اساس اهداف تعیین شده، برنامه های کنگره در این 3 روز به خوبی پیش رفت و امیدواریم این برنامه ها توشه خوبی برای دانش آموزان فراهم آورد.

وی افزود: دانش آموزان شرکت کننده در این کنگره سخنان حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری در مراسم افتتاحیه این کنگره را نصب العین خود قرار دهند.

علامتی بیان داشت: در اتحادیه 3 رکن وجود دارد؛ یک رکن کنگره و به تبع آن تشکیل شورای مرکزی است رکن دیگر نماینده ولی فقیه در اتحادیه و رکن سوم انجمن اسلامی مدرسه است.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اضافه کرد: وظیفه و راهبرد برون تشکیلاتی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، درخواست تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرای سند تحول بنیادین در حوزه آموزش و پرورش از دولت است.

وی گفت: باید شکرگزار زندگی در عصر جمهوری اسلامی و فعالیت اثرگذار در انجمن اسلامی باشیم چرا که مبارزه اکنون در جبهه فکری و فرهنگی است.

علامتی با بیان اینکه سنگر انجمن اسلامی محل تربیت نسل آینده است، تصریح کرد: دانش آموزان در مسئولیت حساسی هستند و باید مدرسه را به عنوان یک مرکز مهم فعالیت خود جدی بگیرند.

وی با اشاره به سخن آقای حدادعادی در افتتاحیه این کنگره، عنوان کرد: انجمن های اسلامی دانش آموزان علاوه بر حفظ کیفیت به کمیت هم اهمیت بدهند و دایره تاثیرگذاری خود را افزایش دهند.

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی تاکید کرد: دانش آموزان عضو انجمن اسلامی باید بهترین و فرزانه ترین دانش آموزان باشند و مطالعه و مهارت خود را همواره بالا ببرند و انجمن اسلامی مدرسه و استان خود را فعال تر کنند.

وی با بیان اینکه تروریسم نیابتی، سایبری و زیست محیطی از موضوعات روز است، گفت: باید به این موضوعات با مطالعه و تفکر پرداخت و از موضوعات روز غافل نشد.

علامتی ادامه داد: اعضای انجمن های اسلامی نقش حساس خود را درک کنند زیرا امروز شاهد تقابل اسلام امریکایی و اسلام ناب هستیم.

وی تصریح کرد: دانش آموزان عضو انجمن اسلامی مدارس باید در فضای خانواده، مدرسه، استان و کشور عناصری مومن، بانشاط، امیدوار، خودانگیخته و خلاق باشند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top