تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/07/23 - 09:28
کد خبر: 247867

واکنش جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید رجایی به اظهارات ترامپ

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید رجایی اعلام کرد: به دولت و رئیس جمهور این تذکر را می‌دهیم که فرانسه و انگلیس هیچ تفاوتی با آمریکا ندارند، پس با سخنان وحشیانه ترامپ به سوی اروپا غش نکنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی طی بیانیه‌ای در واکنش به اظهارات اخیر ترامپ اعلام کرد: به دولت بالاخص به شخص رئیس جمهور این تذکر را می‌دهیم که بدانید فرانسه و انگلیس هیچ تفاوتی با آمریکا ندارند و مصداق بارز « سگ زرد برادر شغال است»، هستند، پس با سخنان وحشیانه ترامپ به سوی اروپا غش نکنید، که اقتصاد مقاومتی بهترین الگو برای حل مشکلات اقتصادی بوده و هست.

در ابتدای این بیانیه امده است: سخنرانی رئیس جمهور مضحک آمریکا، خشم مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی را برانگیخت. لذا برخود لازم می‌دانیم، مواضع خود را اعلام کنیم. ما هیچ تفاوتی بین دولت ترامپ و اوباما نمی‌بینیم؛ چرا که همه این رفتارها در راستای اهداف و برنامه‌ای است که آمریکا برای تضعیف کشورمان اتخاذ کرده است. روزی اوباما با خنده‌های زیرکانه سعی در گول زدن دولت ایران داشت و امروز شاهد گستاخی‌های وقیحانه ترامپ هستیم. برای ما یزید و معاویه فرقی ندارند؛ جنس و هدف هردو یکی است.

در ادامه تاکید شد: بار دیگر شاهد این هستیم که ترامپ به دنبال دوشیدن کشورهای خودباخته و مزدور عربی ـ آمریکایی منطقه است. این حقیر کشورها که با استفاده ترامپ از واژه جعلی خلیج ع ر ب ی از ذوق به سوی مرگ شتابان دویده‌اند، بدانند سخن ما همان سخن ولی امرمان است که شما ذبح خواهید شد.

در قسمت دیگری تصریح شده است: وحدت کلمه رمز موفقیت مردمی است که انقلاب را با خون خودشان تضمین کرده‌اند. ملت شریف ایران و بالاخص آحاد دانشجویان بیش از گذشته در یک صف؛ شانه‌های خود را به هم نزدیک کرده‌اند و فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند. ما فرزندان انقلاب، با وجود تمامی انتقادات و تذکراتی که به دولت درباره مذاکرات برجام داده ایم از آحاد مردم درخواست حفظ وحدت و حمایت از دولت و سپاه پاسداران را داریم.

این تشکل دانشجویی تاکید کرد: انحراف افکار عمومی، سناریوی اصلی آمریکاست؛ که با بهانه برنامه موشکی، سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی معرفی می‌کنند. با این قصد شوم سعی بر این دارند تا مردم این گمان را ببرند که علت تمامی ناکامی‌های برجام سپاه پاسداران است؛ و فکر مردم به آن سو منحرف کنند که تنها راه حل مشکلات برجام های 2 و3 بدانند.

در پایان تاکید شد: بار دیگر به دولت بالاخص به شخص رئیس جمهور جناب آقای روحانی این تذکر را می‌دهیم که بدانید فرانسه و انگلیس هیچ تفاوتی با آمریکا ندارند و مصداق بارز « سگ زرد برادر شغال است»، هستند، پس با سخنان وحشیانه ترامپ به سوی اروپا غش نکنید، که اقتصاد مقاومتی بهترین الگو برای حل مشکلات اقتصادی بوده و هست.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top