تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/07/24 - 18:53
کد خبر: 248020

اعتراضات دانشجویی به اظهارات ترامپ در دانشگاه‌های مشهد +عکس

دانشجویان دانشگاه‌های مشهد همراه با سایر دانشجویان دیگر دانشگاه‌های کشور در اعتراض به یاوه گویی‌های ترامپ تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، دانشجویان دانشگاه‌های مشهد همراه با سایر دانشجویان دیگر دانشگاه‌های کشور در اعتراض به یاوه گویی‌های ترامپ تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

این تجمعات دانشجویی از دیروز در دانشکده منتظری، پیام نور، فردوسی و آزاد مشهد در حال برگزاری است و دانشجویان با برگزاری این تجمعات به عدم اعتماد به آمریکا تاکید کردند.

دانشجویان دانشکده منتظری مشهد روز گذشته بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در تجمعی ضد آمریکایی که توسط جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی مقابل مسجد این دانشکده برگزار شد با سردادن «مرگ‌های بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را از سخنان سخخیف ترامپ اعلام کردند.

در این تجمع جمعی از اساتید و مسئولین و دانشجویان شرکت کردند وعباس زاده از فعالین سیاسی سابق و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نیز به ایراد سخنانی پرداخت.

آتش زدن پرچم آمریکا در دانشگاه پیام نور مشهد
همچنین تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد ظهر دیروز در مقابل ساختمان شهدای هسته‌ای در اعتراض به یاوه گویی‌های ترامپ برگزار شد.

در این تجمع دانشجویان با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را نسبت به سخنان وی اعلام داشتند و پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

تجمع اعتراضی با پلاکاردهای«استکبار انحلال سپاه را نخواهد دید» در دانشگاه فردوسی مشهد
در شب گذشته نیز دانشگاه فردوسی مشهد شاهد برگزاری تجمع دانشجویی با سخنرانی حجت الاسلام صالحی، مسئول نهاد رهبری در این دانشگاه در اعتراض به یاوه گویی‌های ترامپ بود.

در این تجمع اعتراضی که در مقابل مسجد امام رضا(ع) بعد زا نماز مغرب و عشاء برگزار شد دانشجویان با شعار«مرگ بر آمریکا» و در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین«مردم ایران منتظر تصمیم عاقلانه شما هستند آقای روحانی»، «بازگشت به توان داخلی»، «استکبار انحلال سپاه را نخواهد دید» و «ما بر مسیر مبارزه با استکبار مستعد هستیم» بر ایستادگی و مقاومت ملت ایران و به ویژه دانشجویان بر آرمان‌های انقلاب تاکید کردند.

طنین«مرگ بر آمریکا در دانشگاه آزاد مشهد

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد نیز امروز پس از اقامه نماز ظهر و عصر در پاسخ به سخنان ضد ایرانی ترامپ رئیس جمهور آمریکا در محوطه این دانشگاه تجمع کرده و با صدور بیانیه ای حمایت قاطع خود را از انقلاب اسلامی ایران و اهداف آن ابراز کردند.

این تجمع که با سخنرانی حجت‌الاسلام مجید نصیری، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مسجد دانشگاه همراه بود، دکتر ملک نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد همراه با معاونان و مدیران و استادان، کارمندان و دانشجویان واحد مشهدبا سردادن شعارهایی علیه سلطه گران بین المللی و استکبار جهانی از سخنان رئیس جمهور تندرو آمریکا اعلام انزجار کردند.
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد نیز در واکنش به اظهارات ضد ایرانی اخیر رئیس جمهور آمریکا بیانیه‌ای در این تجمع قرائت کرد.
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top