تاریخ انتشار: پنجشنبه 1396/07/27 - 13:02
کد خبر: 248259

در خوابگاه دانشگاه خوارزمی چه گذشت؟

تجمع شبانه دانشجویان پتو به دست در اتاق سرپرست! +عکس

تجمع شبانه دانشجویان پتو به دست در اتاق سرپرست! +عکس

در چند روز گذشته به دلیل افزایش برودت هوای شهر کرج، از طریق شورای صنفی دانشگاه، از مسئولان خوابگاه درخواست کردیم که نسبت به روشن کردن موتورخانه مرکزی و فعال شدن سیستم‌های گرمایشی اقدام کنند که این درخواست با بی‌توجهی مسئولان همراه شد.

به گزارش خبرنگار صنفی_آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با گذشت حدود یک ماه از آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی دانشگاه‌ها، مشکلات صنفی و آموزشی زیادی در دانشگاه‌ها ایجاد شده است و همین مساله موجب اعتراض دانشجویان قرار گرفته است. اتفاق ناگواری همچون نشت گاز و فوت شدن یکی از دانشجویان دختر در خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، معطل ماندن تعداد زیادی از دانشجویان برای دریافت خوابگاه در نمازخانه دانشگاه سمنان، اعتراض دانشجویان به کمبود امکانات خوابگاه دانشکده پیراپزشکی سرخه، اعتراض دانشجویان دانشگاه صنعتی بیرجند به کیفیت غذای دانشگاه و همچنین پیدا شدن حشره در غذای برخی از دانشگاه‌ها تنها بخشی از مشکلاتی است که در هفته‌های گذشته رخ داده است و باعث نارضایتی دانشجویان شده است.

* جدیدترین رویدادی که موجب اعتراض دانشجویان شده است
جمعی از دانشجویان ساکن خوابگاه‌های دانشگاه خوارزمی کرج شب گذشته(چهارشنبه) در محوطه سرپرستی این خوابگاه دانشجویی تجمع کردند. یکی از دانشجویان ساکن خوابگاه دانشگاه خوارزمی در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی_آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران» پیرامون تجمع دانشجویان در سرپرستی گفت: در چند روز گذشته به دلیل افزایش برودت هوای شهر کرج، از طریق شورای صنفی دانشگاه، از مسئولان خوابگاه درخواست کردیم که نسبت به روشن کردن موتورخانه مرکزی و فعال شدن سیستم‌های گرمایشی اقدام کنند که این درخواست با بی‌توجهی مسئولان همراه شد.

این دانشجوی معترض ادامه داد: شب گذشته تعدادی از دانشجویان خوابگاهی تصمیم گرفتند که در اعتراض به این بی‌توجهی، در سرپرستی خوابگاه تجمع کنند. بدین ترتیب دانشجویان در حالی که پتوهای خود را در دست داشتند در اتاق سرپرستی حضور یافته و با جمع شدن در کنار بخاری این اتاق، اعتراض خود را نسبت به این موضوع نشان دادند.

در ادامه تصاویر مربوط به این اعتراض دانشجویی را مشاهده می‌کنید:

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top