تاریخ انتشار: شنبه 1396/07/29 - 14:59
کد خبر: 248383

نامه بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما به روسای قوا

بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما در نامه‌ای به رؤسای 3قوه خواستار رسیدگی فوری به مطالبات سپرده‌گذاران موسسه مالی و اعتباری کاسپین شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» در بخش مهمی از این نامه آمده است: با گذشت ماه ها از بلاتکلیفی و سرگردانی مردم، کوتاهی و سهل انگاری برخی از دستگاه های دولتی موجب شده زندگی بسیاری از خانواده ها با فروپاشی و درگیری های عدیده روبرو شود، آیا می شود فقط تماشاگر این ماجرا بود و بعد ادعای انقلابی هم داشت؟

متن کامل این نامه را در ادامه می‌خوانید:

سران محترم قوای سه گانه کشور
با سلام و احترام 

همان گونه که مستحضرید ماه هاست تعداد زیادی از سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری که با اعتماد به مجوز بانک مرکزی اقدام به سپرده گذاری در موسسه مالی و اعتباری کاسپین کرده اند بنا به دلایلی آواره و سرگردان انند و شادی و آرامش از خانواده هایشان گرفته شده است.

مردم ماه هاست که خواستار دسترسی بدون قید و شرط به سپرده هایشان و تعیین تکلیف این موسسه مجاز متخلف توسط بانک مرکزی هستند، مردم برای اینکه خواسته ها و مطالبات بحق خود را به گوش روسای 3 قوه برسانند تاکنون چندین نامه نوشته و تجمعات مختلفی برگزار کرده اند.

در آخرین مورد بیش از 5 هفته  و در شب های سرد تهران، روبروی ساختمان قوه قضاییه تحصن کردند؛ سپرده گذاران معترض، با وجود تمام تلاش ها و واسطه ها همچنان پاسخ مناسبی از مسئولان 3 قوه ودستگاه های زیر مجموعه نشنیده اند.

در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی مدت هاست با انواع و اقسام روش ها تلاش می کنند با تحمیل تحریم و تشدید فشارها به مردم بین آنان با نظام جمهوری اسلامی فاصله بیندازند، آیا عدم پاسخگویی و عدم رسیدگی سریع و فوری به مطالبات بحق ده ها هزار سپرده گذار، عرصه را برای دشمنان و رسانه های بیگانه باز نمی گذارد؟

با گذشت ماه ها از بلاتکلیفی و سرگردانی مردم، کوتاهی و سهل انگاری برخی از دستگاه های دولتی موجب شده زندگی بسیاری از خانواده ها با فروپاشی و درگیری های عدیده روبرو شود، آیا می شود فقط تماشاگر این ماجرا بود و بعد ادعای انقلابی هم داشت؟

سکوت و انفعال روسای 3 قوه و دستگاه های زیرمجموعه درقبال تضییع حقوق مردم و پاسخ ندادن به خواسته های بحق مردم، با ادعای انقلابی گری تناقض دارد؛ ما دانشجویان مسلمان ایران زمین از روسای 3 قوه انتظار داریم در جهت رضایت و تقویت اعتماد عمومی و حفظ منافع هموطنان در سراسر کشور، در اقدامی انقلابی و قاطع و به فوریت به مشکلات سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری کاسپین رسیدگی کرده و آرامش دوباره را به خانواده های آنان بازگرداند.

و من الله التوفیق
بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top