تاریخ انتشار: شنبه 1396/07/29 - 16:16
کد خبر: 248396

دانشجویان حاضر به کلاس رفتن نشدند؛

عجله مسئولان دانشگاه بجنورد برای افتتاح یک دانشکده! +تصاویر

دانشکده پتروشیمی دانشگاه بجنورد که از ترم تحصیلی جاری در اختیار دانشجویان قرار گرفته است، دارای کمبودهای گوناگونی نظیر سرویس بهداشتی، سیستم گرمایشی و... است که از روزهای ابتدایی ترم نیز بارها مورد اعتراض دانشجویان قرار گرفته بود.

به گزارش خبرنگار صنفی_آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دانشجویان دانشکده پتروشمی دانشگاه بجنورد امروز شنبه 29 مهرماه در اعتراض به مشکلات و کمبودهای این دانشکده حاضر به شرکت در کلاس‌ها نشدند و در مقابل این دانشکده تجمع کردند. این دانشکده که از ترم تحصیلی جاری در اختیار دانشجویان قرار گرفته است، دارای کمبودهای گوناگونی نظیر سرویس بهداشتی، سیستم گرمایشی و... است که از روزهای ابتدایی ترم نیز بارها مورد اعتراض دانشجویان قرار گرفته بود.

* مسئولین به قول خود عمل نکردند
احسان حسینی دانشجوی ترم سه شیمی دانشگاه بجنورد در گفتگویی درباره تجمع امروز دانشجویان در مقابل دانشکده پتروشیمی گفت: سه‌شنبه هفته گذشته دیداری با احمد محقر رئیس دانشگاه بجنورد داشتیم و در این دیدار مطالبات خودمان را مطرح کردیم و شرایط این دانشکده را تشریح کردیم و وی قول داد که تا شنبه تمام مشکلات دانشکده حل شود اما متاسفانه امروز که به دانشکده رفتیم هیچ تغییراتی ایجاد نشده بود.

این دانشجو ادامه داد: امروز یک بخاری بزرگ به دانشکده آورده بودند که به کپسول گاز وصل شده بود اما متاسفانه همان کپسول هم دچار مشکل بود و بوی گاز کل سالن دانشکده را پر کرده بود، به همین دلیل ما نیز حاضر به شرکت در کلاس‌ها نشدیم.

* هر چه صبر کردیم نتیجه نداد!
یکی دیگر از دانشجویان این دانشکده نیز پیرامون مشکلات دانشکده پتروشیمی دانشگاه بجنورد گفت: متاسفانه هر چه صبر کردیم نتیجه نداد، مسئولین سه ماه تابستان را فرصت داشتند که مشکلات دانشکده را حل کنند اما اتفاقی نیفتاد، از روزهای ابتدایی سالن تحصیلی هم ما بارها پیگیری کردیم تا مشکلات دانشکده زودتر برطرف شود اما متاسفانه با گذشت یک ماه از شروع ترم جدید مشکلات اصلا حل نشده است.

* آب آشامیدنی در دانشکده پتروشمی وجود ندارد!
امیر حسین ابراهیم‌فر دیگر دانشجوی این دانشکده با اشاره به مشکلات مختلف دانشکده پتروشیمی از جمله نبود آب آشامیدنی، عدم وجود سرویس بهداشتی و غیره گفت: متاسفانه مشکلات این دانشکده به همینجا ختم نمی‌شود و ما در کلاس‌ها همواره باید سر و صدای حاصل از پروژه‌های عمرانی دانشکده را هم تحمل کنیم.

وی ادامه داد: سوال دانشجویان از مسئولان دانشگاه بجنورد این است که وقتی دانشکده تکمیل نیست چرا دانشجویان را به این دانشکده فرستاده‌اند؟

پایگاه خبری دانشجویان بیدار مدعی شد، طی تماس‌های مکرر با مسئولین دانشگاه بجنورد به منظور پیگیری مشکلات این دانشکده، متاسفانه موفق به انجام گفتگو با مسئولین این دانشگاه نشدیم، اما دانشجویان این دانشکده اعلام کردند مسئولین قول داده‌اند تا فردا(یکشنبه) مشکلات این دانشکده مرتفع شود.

منبع: پایگاه خبری دانشجویان بیدار

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top