تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/07/30 - 11:16
کد خبر: 248449

برخورد مراجع قانونی با متخلفین جراحی‌های زیبایی

رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران با اشاره به ورود افراد غیر از متخصصین جراحی و پلاستیک به این حوزه،‌گفت: مراجع قانونی باید برخوردهای لازم در این زمینه را انجام دهند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، علی بیژنی در نشست خبری کنگره بین‌المللی بزرگان جراحان پلاستیک و زیبایی ایران اظهار داشت:‌ این کنگره 2 تا 5 آبان ماه سال جاری در هتل اسپیناس پالاس به همت جراحان پلاستیک و زیبایی ایران برگزار می‌شود و جدیدتری دستاوردها در حوزه جراحی پلاستیک و زیبایی ارائه و مورد بحث و گفت‌وگو قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در حال حاضر حدود 330 جراح پلاستیک و زیبایی در کشور فعالیت دارند البته باید توجه داشت که جراحی پلاستیک دامنه وسیعی داشته و در واقع جراحان پلاستیک و زیبایی یکی از بزرگ‌ترین خدمات را به مردم ارائه می‌دهند.

رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران ادامه داد: بسیاری از مجروحان جنگی و افرادی که از ناحیه فک، صورت و دماغ دچار مشکل باشند می‌توانند با خدمات جراحان پلاستیک مشکلاتشان را رفع و کاهش دهند، در واقع زیبایی یکی از شاخه‌های جراحی پلاستیک است.

بیژنی افزود: جراحان پلاستیک دوره 4 ساله جراحی عمومی را طی کرده و پس از آن موفق به گذراندن دوره‌های فوق‌تخصص شده‌اند ولی متأسفانه امروزه پزشکان عمومی، جراحان عمومی، متخصصان بیهوشی، ارتوپدی، تکنسین‌ها و حتی افرادی که تحصیلات پزشکی ندارند به این عرصه ورود یافته و نسبت به انجام اعمال زیبایی و ساکشن اقدام می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه مراجع قانونی باید در مورد این مسئله اقدامات لازم را انجام دهند، گفت: بر اساس برخی از بررسی‌ها مشکلات در این حوزه زیاد بوده و باید جهت پیشگیری از عوارض آن اقدامات لازم صورت گیرد.

رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران اضافه کرد: در حال حاضر جراحی‌های راینوپلاستیک در خارج از کشور میانگین 5 تا 6 هزار دلار است در حالی که نرخ آن در ایران 7 میلیون تومان در نظر گرفته شده، لذا هزینه‌های پایین و تجربه پزشکان ایرانی سبب شده که بسیاری از افراد از کشورهای منطقه و خارج از منطقه برای انجام زیبایی به ایران مراجعه کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top