تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/08/02 - 18:20
کد خبر: 248646

سفر استانی اعضای کمیسیون اصل ۹۰

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس از سفر کمیسیون اصل ۹۰ به استان آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: این سفر با اهداف نظارتی و رسیدگی به اجرای قوانین در دستگاه‌ها و شکایات مردمی صورت گرفته است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، محمداسماعیل سعیدی از سفر کمیسیون اصل 90 به استان آذربایجان‌شرقی خبر داد و اظهار داشت: این سفر با اهداف نظارتی و رسیدگی به اجرای قوانین در دستگاه‌ها و شکایات مردمی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه از جمله وظایف کمیسیون اصل 90 رسیدگی به اجرای قانون اساسی و شکایات مردمی است، ادامه داد: این کمیسیون بسیار تخصصی بوده که وظایف محول شده به مجلس در اصل 90 قانون اساسی جمهوری اسلامی را انجام می‌دهد و به موضوعات مختلف نظارتی و اجرای صحیح قوانین در تمام دستگاه‌ها رسیدگی کرده و جلوی هر گونه لابی‌گری و کارهای پشت پرده را می‌گیرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو ابراز کرد: سفر کمیسیون به استان آذربایجان شرقی پنجمین سفر این کمیسیون بوده که به مدت چهار روز طول خواهد کشید و هدف اصلی نظارت و بررسی مسائل و مشکلات استان در دستگاه‌های اجرایی که باعث شده در اجرای قوانین تعللی رخ دهد، خواهد بود.

وی ادامه داد: البته در کنار بحث نظارتی کمیسیون روی اجرای قانون و مقررات در دستگاه، برخی گزارشات مردمی نیز به دستمان رسیده که به تک تک آنها رسیدگی خواهد شد.

سعیدی در تشریح برنامه‌های چهار روزه کمیسیون اصل 90 به استان آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: این سفر در دو محور رسیدگی به بخش بهداشت، درمان و سلامت و بخش میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ستی خواهد بود.

وی افزود: از صبح روز اول آبان ماه سفر کمیسیون اصل 90 آغاز شده که با مسوولان علوم پزشکی دیدار و جلساتی برگزار شد همچنین از مراکز درمانی، مراکز اورژانس و بیمارستان‌ها بازدید به عمل آورده شد که در ادامه بازدید از برخی شهرستان‌ها نیز در برنامه سفر خواهیم داشت.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در محور میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع‌دستی برنامه بازدی از مهمانسراها، هتل‌ها و رستوران‌ها را خواهیم داشت همچنین با اصحاب هنر و هنرمندان صنایع‌دستی، گردشگری و میراث فرهنگی دیدار و گفت‌وگو خواهیم داشت و در نهایت نتایج و گزارشات نهایی به هیات رئیسه مجلس خواهد رسید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top