تاریخ انتشار: شنبه 1396/08/06 - 10:25
کد خبر: 248876

نگاهی به قوانین ابدی و ازلی سلف دانشجویی؛

چگونه یک غذای دانشجویی راحت بخوریم؟

چگونه یک غذای دانشجویی راحت بخوریم؟

ترم جدید تقریبا آغاز شده و دانشجویان جدیدالورود به بسیاری از قوانین نوشته یا نانوشته در دانشگاه‌ها آشنا شدند. قوانینی که برای پیشبرد امور در بخش‌های مختلف دانشگاه، بسیار کارآمد است و اطلاع از آنها می‌تواند کار دانشجویان بسیار جلوتر بیاندازد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یکی از قوانین مهمی که در زمره‌ی نانوشته‌ها به شمار می‌آید قانون سلف است.

در این راستا برای بهره‌مندی بیشتر از خدمات سلف در دانشگاه و خوابگاه، توصیه می‌شود گزارش زیر که در قالب طنز تنظیم شده را با دقت بخوانید؛ هرچند بسیار مهم، موثر و کارآمد است:

قانون صف چیز بدی است:
سلف تنها جایی است که سال اولی ها برایش صف می ایستند چون فکر می کنند که آمده اند در هیات محل غذای نذری بخورند! برادرمن! خواهر من! غذا به تعداد است، کم نمی آید، شما هم فیشش را از مدت ها قبل تهیه کرده ای. نمی خواهد از دو ساعت مانده به پخش غذا صف بایستی!

قانون تقدم کمیت بر کیفیت :
در سلف ملاک بر بد بودن غذاست نه خوب بودنش! از همین روست که ترم یکی ها که خبر ندارند مدام اصرار می کنند که آقای آشپز جان بچه ات بیشتر بریز در حالی که ترم بالایی ها قسمش می دهند که فقط نصف یک کفگیر برنج بسمان است!

قانون چرخه حیات:
هر وقت چمن ها را می زنند ناهار قورمه سبزی است! هر وقت تعداد کلاغ ها کم می شود ناهار جوجه کباب است!هر وقت تعداد گربه ها کم می شود ناهار چلو کباب است! نتیجه اینکه چیزی که داری با لذت می خوری امکان دارد همان موجودی باشد که تا می آمد سمتت جیغ می زدی و در می رفتی!

قانون زمان طلایی :
طبق این قانون شما 72 ساعت بعد از اولین اشنایی و برخورد با مسوول سلف فرصت دارید با طرف رفیق شوید. بعد از این مدت از غذای خوب، ته دیگ اضافه، گوشت اضافه داخل غذا و دیگر امتیازات شکمی خبری نیست!

همچنین تا 24 ساعت بعد از برگشتن از هر سفری وقت دارید سوغاتی سفر را تحویل ایشان بدهید وگرنه عین ترامپ برجام لغو می‌شود و امتیازات قبلی رتتو!

 قانون آهسته و پیوسته:
یک خوابگاهی غیر ترم یکی، نیم ساعت بعد از آغاز زمان کار سلف برای دریافت غذایش به آنجا می‌رود. زودتر برود باید صف بایستد دیرتر برود باید غذای سرد بخورد!

یک خوابگاهی غیر ترم یکی، فقط به اندازه‌ای غذای سلف را می‌خورد که زنده بماند. بقیه نیازهای غذایی بدن باید از طریق دیگر منابع تامین غذا به دست بیاید. هر گونه تلاش برای لذت بردن از غذای سلف یا سیر شدن کاری است بیهوده. اولیور تویست نباشید. فقط به اندازه همان یک کاسه غذا بخورید و بعد بروید سر وقت سوپرمارکت!

قانون داداش کایکو:
دستمال قدرت را همیشه همراهت داشته باش. نه منظورم آن نبود! دستمال همراهت باشد برای تمیز کردن قاشق و چنگال! یه یکبار مصرف هایش هم اعتمادی نیست!

قانون داداش تسوکه :
همیشه زور چند نفر از یک نفر بیشتر است. داداش تسوکه و داداش کایکو هم با وجود قدرت زیاد، گروهی کار می‌کردند. همیشه چند نفری به سلف بروید و چند نفری غذا بخورید. در بسیاری از موارد کاربردهای مفیدی دارد.

تحقیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا ثابت کرده که دانشجویانی که به صورت گروهی برای دریافت غذا می‌روند 3.4 درصد شانس بیشتری برای دریافت ته دیگ دارند!

قانون لورل و هاردی :
اگر همیشه گرسنه هستید و چیزی برای خوردن ندارید از قانون لورل و هاردی استفاده کنید. با لاغرهای بی اشتهای غذانخور رفاقت کنید و نصف غذایشان را در هر وعده میل کنید!

خوشحال هم می شوند!

 قانون رفیق بی کلک نان خشک :
اگر مشکل غذایی دارید همیشه نان خشک بسته‌ای در اتاق نگه دارید. هم جرق جرق می‌کند و فکر می‌کنید که دارید چیپس می‌خورید هم سیر کننده است!  کلکی هم در کارش نیست. سالم هم هست. مزه هم می‌دهد. اگر ماست داشتید به کار می‌آید. اگر نیمرو داشتید جواب می‌دهد. اگر هیچی نداشتید با آب خیس کنید و بخورید. عین بیسکوییت دیجستیو می‌ماند. سیر می‌کند.

* گزارش از هومن جعفری

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد آغاز شد
تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
بورس سبز ماند/ افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
کمک نظامی چین به روسیه + جزئیات
مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
جریمه سنگین ۴سلبریتی زن در عربستان
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
خرید عسل؛ فرق تقلبی و اصلی را به سرعت متوجه شوید!
آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است؟ شکستن رای در تجدید نظر امکان دارد؟
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top