تاریخ انتشار: شنبه 1396/08/06 - 13:01
کد خبر: 248889

در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان چه خبر است؟

اتفاقاتی عجیب در پشت پرده کیفیت غذای یک دانشگاه +تصاویر

اتفاقاتی عجیب در پشت پرده کیفیت غذای یک دانشگاه +تصاویر

طبق ادعای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، گذشته از کیفیت نامطلوب غذای این دانشگاه، در هفته‌های پیش موارد عجیبی همچون پیدا شدن نخ گونی در غذا و همچنین استفاده از مواد غذایی کرم زده در غذای دانشجویان مشاهده شده است.

به گزارش خبرنگار صنفی_آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ برخی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با ارسال تصاویری به ادمین کانال تلگرامی «خبرنامه دانشجویان ایران»، از کیفیت و همچنین حواشی ایجاد شده در نحوه توزیع تغذیه دانشجویی در این دانشگاه ابراز نارضایتی کردند. در واقع اعتراض دانشجویان تنها به کیفیت غذای دانشگاه محدود نمی‌شود بلکه برخی از آنها مدعی هستند که با وجود اینکه در سیستم اتوماسیون تغذیه، وعده‌های غذایی دانشجویان به تفکیک دانشکده و محل اسکان آنها رزرو می‌شود، با این حال در برخی از روزها نوع غذا و حتی نوشیدنی همراه آن نیز با کمبود قابل توجهی مواجه می‌شود و این مورد مکررا و در تعداد بالایی رخ می‌دهد.

* از پیدا شدن نخ گونی تا مواد غذایی کرم زده!
طبق ادعای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، گذشته از کیفیت نامطلوب غذای این دانشگاه، در هفته‌های پیش موارد عجیبی همچون پیدا شدن نخ گونی در غذا و همچنین استفاده از مواد غذایی کرم زده در غذای دانشجویان مشاهده شده است. در این رابطه، دانشجویان اعتراضاتی را نسبت به این موضوع به مسئولان دانشگاه منتقل کرده‌اند اما تاکنون تغییری در روند کاری سلف دانشگاه رخ نداده و غذای دانشجویان با همان کیفیت قبلی و با همان توزیع ناهماهنگ، ارائه می‌شود.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، به عنوان جدی‌ترین تشکل دانشجویی مطالبات دانشجویی این دانشگاه، طی مصاحبه‌ای نظر دانشجویان را درباره کیفیت غذای دانشجویی جویا شده است که در ادامه صوت این مصاحبه آمده است:

مصاحبه تعدادی از دانشجویان درباره کیفیت غذای دانشگاه

در ادامه تصاویری از چندین نوع از غذاهای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان آمده است:

* توضیحات دبیر انجمن اسلامی دانشجویان به حواشی ایجادشده
حیدر رئیسیان دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، با «عجیب» و «بی‌سابقه» خواندن مسائل ایجادشده پیرامون موضوع کمیت و کیفیت غذای دانشگاه، گفت: با اینکه چندین مرتبه به چنین روندی اعتراض شده است، اما متاسفانه این مسائل و مشکلات در روزهای بعدی نیز تکرار شده است.

رئیسان با اشاره به احتمال مهندسی شدن اتفاقات پیش آمده، مدعی شد: به نظر می‌رسد برخی افراد در پشت پرده به دنبال تغییر در ساختار فرهنگی و دانشجویی دانشگاه هستند، اما دلیلی قانع کننده‌ای برای فشار جهت تغییر در بعضی از مسئولین ندارند و به همین دلیل قصد دارند به نحوی پای دانشجویان را به این مسئله باز و به نوعی از آنها سواستفاده کنند تا به هدف خود برسند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در قسمت پایانی این گفت‌وگو اظهار داشت: با وجود شائبه‌های ذکر شده، اما دانشجویان علی‌الخصوص قشر انقلابی دانشگاه باهوش‌تر از آن هستند که آلت دست یک عده شوند، آنهم کسانی که دلسوز دانشگاه و دانشجویان نیستند.

«خبرنامه دانشجویان ایران» آمادگی دارد تا اظهارات و جوابیه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان پیرامون اتفاقات اخیر را منعکس کرده و به اطلاع دانشجویان برساند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top