تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/08/07 - 12:03
کد خبر: 248991

حجت‌الاسلام محمدیان: دانشگاهیان را برای حضور در اربعین تشویق کنید

حجت الاسلام والمسلمین محمدیان صبح امروز در نشست رؤسای استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: پیاده روی اربعین سابقه قریب به 1000 ساله دارد و دانشگاهیان را برای حضور در این پیاده روی تشویق کنید و تذکرات معرفتی برای آمادگی حضور در این سفر را منتقل کنید؛ این پیاده روی انقلاب روحی در بین جوانان است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ وی گفت: یکی از مهمترین مباحث فرهنگی و سیاسی که باید در دانشگاه ها به آن بپردازیم مسئله امریکا و مواضع خصمانه آن در قبال ایران است.

حجت‌الاسلام محمدیان افزود: برخی می گویند ترامپ دیوانه است ولی ترامپ دیوانه نیست بلکه دیوانه وار از منافع آمریکا حمایت می کند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: باید نشان داد که هزینه سازش بیش از هزینه چالش و مقاومت است؛ سال هاست بحث سازش مطرح است که هر گاه بین ظالم و مظلوم موضوعی اتفاق بیفتد جریان ظالم به دنبال این است که با زور موجب عقب نشینی جریان مظلوم شود.

وی افزود: در فرهنگ امریکایی مذاکره یعنی عقب گرد  دادن مظلوم در یک موضوع که امریکایی ها در مذاکرات هسته ای همین اتفاق را دنبال کردند.

نماینده رهبر انقلاب در دانشگاه‌ها ابراز عقیده کرد: اگر مذاکره در خصوص اتمام حجت و هدایت دشمن باشد این در بخش وظیفه ای امام (ع) است اما مذاکره به معنی بده و بستان هیچ وقت در رفتار و وظایف امام (ع) نبوده است.

حجت الاسلام محمدیان تاکید کرد: سازش موجب دلسردی نیروهای انقلابی و مؤمن می شود. در صلح امام حسن (ع) خیلی از شیعیان ناراحتی های فراوانی را تحمل کردند؛ سازش هزینه سیاسی دارد و زمینه سازش های دیگر را فراهم می کند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تصریح کردک سازش قدرت چانه زنی را کاهش می دهد و رقبای کوچک منطقه را گستاخ و جسور کرده و هم موجب دلسردی هم پیمانان ما در جهان می شود؛ سازش از سوی دیگر هزینه های نظامی برای کشور به وجود می آورد چرا که تاریخ نشان داده است هر جا سازش اتفاق افتاده موجب خلع سلاح شده است و یا اینکه درپی آن یک جنگی اتفاق افتاده است.

وی گفت: باید دنباله روان سازش به این سؤال پاسخ دهند که "عقب نشینی تا کجا؟ " که هیچ وقت به این سؤال پاسخ نداده اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید اسناد لانه جاسوسی و خیانت های امریکا که در این اسناد وجود دارد در دانشگا ه ها مطرح شود؛ درگیری ما با امریکا نقطه ای نیست بلکه دو خط است که این موضوع باید از اسناد لانه جاسوسی استخراج شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top