تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/08/07 - 14:57
کد خبر: 249012

حشدالشعبی زمان نابودی داعش را مشخص کرد

الحسینی در گفتگو با شبکه المیادین از محاصره کامل داعش تا دوشنبه خبر داد: «تا دوشنبه محاصره تروریست‌های داعش در شهر القائم به پایان می‌رسد. به این ترتیب راه ورود و خروج برای داعشی‌ها مسدود خواهد شد.»

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از اعلام الحربی، جعفر الحسینی، سخنگوی جنبش کتائب حزب الله عراق با تأکید بر این‌که عملیات آزادسازی القائم طی هفته آینده به سرانجام می‌رسد گفت: «با پایان این عملیات به سر نخ‌های مهمی در مورد مکان اختفای ابوبکر بغدادی دست می‌یابیم.»

الحسینی در گفتگو با شبکه المیادین از محاصره کامل داعش تا دوشنبه خبر داد: «تا دوشنبه فاز نخست عملیات یعنی محاصره تروریست‌های داعش در شهر القائم به پایان می‌رسد. به این ترتیب راه ورود و خروج برای داعشی‌ها مسدود خواهد شد.»

او در مورد زمان آزادسازی القائم گفت: «ما پیش‌بینی می‌کنیم بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ تروریست در داخل شهر القائم مستقر باشند. برای نابودی، هلاکت یا تسلیم این تعداد تروریست حداکثر یک هفته کفایت می‌کند.»

سخنگوی کتائب حزب الله تأکید کرد که حسد الشعبی و نظامیان عراقی بعد از آزادسازی القائم به مرزهای قانونی کشور عراق وفادار خواهند ماند: «ما برای آزادسازی القائم و البوکمال در عالی‌ترین سطوح با فرماندهان ارتش سوریه هماهنگ هستیم؛ اما قرار نیست نظامیان عراقی وارد حریم کشور سوریه شوند.»

جعفر الحسینی در مورد محل اختفای ابوبکر بغدادی گفت: «اطلاعاتی وجود دارد که از عبور وی از القائم خبر می‌دهد؛ اما ما به دقت و جزئیات این اطلاعات هنوز دست پیدا نکرده‌ایم.»

این مقام عالی رتبه حشد الشعبی در مورد تهدیدات آمریکا گفت: «واشنگتن هرگز نمی‌تواند جبهه مقاومت و بسیج مردمی عراق را تهدید کند. ما از آمادگی کامل برای جنگ با آمریکا برخورداریم و این نکته را پنتاگون نیز به خوبی می‌داند. حشد الشعبی در میان ملت عراق از مشروعیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین علت قابل نادیده گرفتن نیست.»

سخنگوی کتائب حزب الله در مورد عدم تمدید دوره ریاست غیرقانونی مسعود بارزانی گفت: «حکایت مسعود بارزانی برای ملت عراق مشابه حکایت ابوبکر بغدادی است. هر دو در پی تجزیه عراق بودند و از این حیث دیر یا زود سرنوشت مشابهی خواهند داشت.»

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top