تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/08/08 - 11:25
کد خبر: 249067

بدقولی مسئولان دانشگاه الزهرا به دانشجویان؛

دانشجویان دختری که با وعده خوابگاه، «کانکس»نشین شدند +عکس

شرایط اسکان دانشجویان دانشگاه الزهرا(س)، در کانکس مذکور به قدری رنج‌آور بوده است که عده‌ای از دانشجویان دختر عطای آن را به لقای آن بخشیده‌اند و آنجا را ترک کرده‌اند. به تدریج جمعیت ساکن در این کانکس به 13 نفر کاهش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار صنفی_آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تعدادی از دانشجویان دانشگاه دخترانه الزهرا(س) با با ارسال تصاویری به ادمین کانال تلگرامی «خبرنامه دانشجویان ایران»، از بدقولی مسئولان این دانشگاه در ارائه خوابگاه به آنها گلایه کرده و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند. این دانشجویان که ورودی سال 94 هستند و در حال حاضر دانشجوی ترم 5 محسوب می‌شوند، مدعی‌اند که اواخر شهریورماه مسئولین خوابگاه به دانشجویانی که دروس آزمایشگاهی دارند، وعده ارائه خوابگاه داده‌اند و از آنها خواسته‌اند تا زمان تحویل گرفتن اتاق‌های خود کمی صبر کنند.

* سکونت دانشجویان دختر در کانکس!
دانشجویان ترم 5 ارشد که به وعده مسئولان خوابگاه دل خوش کرده بودند تصمیم گرفتند تا زمان تعیین تکلیف شدن و تحویل گرفتن اتاق، در کانکس‌های مستقر در خوابگاه اسکان پیدا کنند. کانکس‌های محل اسکان دانشجویان طبق ادعای آنها، شرایط بهداشتی غیرقابل تحملی داشته به گونه‌ای که در این کانکس انواع حشرات وجود داشته است و حتی درب این کانکس بسته نمی‌شده است!

شرایط اسکان در کانکس مذکور به قدری رنج‌آور بوده است که عده‌ای از دانشجویان دختر عطای آن را به لقای آن بخشیده‌اند و آنجا را ترک کرده‌اند. به تدریج جمعیت ساکن در این کانکس به 13 نفر کاهش پیدا کرده است، با وجود این دانشجویان به امید آنکه روزی اتاق خود را تحویل گرفته و به امور پایان نامه خود خواهند پرداخت، خم به ابرو نمی‌آوردند و شرایط را تحمل می‌کردند.

* بدقولی مسئولان خوابگاه و بلاتکلیفی دانشجویان
دانشجویان معترض دانشگاه الزهرا(س) اظهار داشتند که در اواخر مهرماه با حضور رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و تعداد دیگری از مسئولین، خوابگاهی مدرن برای دانشجویان دکتری افتتاح شد و با این اتفاق و با توجه به اینکه ظرفیت خوابگاه‌های قدیمی با افتتاح خوابگاه جدید خالی می‌ماند، به گرفتن خوابگاه امیدوار شدیم، با این حال، در عین ناباوری مسئولان ضمن امتناع از ارائه خوابگاه از ما خواستند که به خوابگاه‌های خودگردان مراجعه کنیم!

این دانشجویان که حالا با گذشت بیش از یک ماه از آغاز سال تحصیلی مجبور هستند در خوابگاه‌های خودگردان 6 تا 10 نفره اسکان پیدا کنند، مدعی‌اند مسئولان خوابگاه به برخی از «دانشجویان توصیه‌شده» خوابگاه داده اند و این در حالی است که این دانشجویان باید با پرداخت نرخ‌های نسبتا بالایی در خوابگاه‌های خودگردان ساکن شوند.

این دانشجویان همچنین اذعان کردند که هرچند مسئولان دانشگاه قرار است به برخی از دانشجویان کم بضاعت کمک مالی(پانصد هزار تومان) کند، با این حال هزینه‌هایی که آنها برای انجام امور آزمایشگاهی کرده‌اند، بسیار فراتر از آن مبلغی است که دانشگاه قرار است ارائه کند.

«خبرنامه دانشجویان ایران» آمادگی دارد تا اظهارات و جوابیه مسئولان دانشگاه الزهرا(س) پیرامون اتفاقات اخیر را منعکس کرده و به اطلاع دانشجویان برساند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟ +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top