تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/08/10 - 12:48
کد خبر: 249211

هفت راهکار موثر برای سریع تر شدن سرعت شارژ باتری اسمارت‌فون

هفت راهکار موثر برای سریع تر شدن سرعت شارژ باتری اسمارت‌فون

تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به دنبال آن هستند تا سریع‌ترین راهکار شارژ سریع را در اختیار کاربران قرار دهند. کاربران نیز مشتاق هستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن باتری گوشی‌های خود را شارژ کنند. ما در این مقاله تکنیک‌های کوتاه اما تاثیرگذار در این زمینه را به شما نشان می‌دهیم.

خبرنامه دانشجویان ایران: تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به دنبال آن هستند تا سریع‌ترین راهکار شارژ سریع را در اختیار کاربران قرار دهند. کاربران نیز مشتاق هستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن باتری گوشی‌های خود را شارژ کنند.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ ما در این مقاله تکنیک‌های کوتاه اما تاثیرگذار در این زمینه را به شما نشان می‌دهیم.

یک شارژر مناسب تهیه کنید
همه دستگاه‌های اندرویدی از یک درگاه یونیورسال استفاده می‌کنند، اما این حرف به معنای آن نیست که همگی یکسان هستند. اگر به دنبال آن هستید تا گوشی خود را در سریع‌ترین زمان شارژ کنید، ایده بسیار بدی است که کابل شارژ را به لپ‌تاپ متصل کنید. اکثر گوشی‌های هوشمند اندرویدی از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند، قابلیتی که با توان 15 وات باعث می‌شود گوشی شما در سریع‌ترین زمان ممکن شارژ شود. اما به این نکته توجه داشته باشید اگر یک گوشی با قابلیت شارژ سریع در اختیار شما قرار می‌گیرد، ممکن است با یک شارژر سریع‌ در اختیارتان قرار نگیرد. شارژرهای سریعی از سوی تولیدکنندگان تجهیزات جانبی ساخته می‌شود اما مراقب باشید یک شارژر مرغوب و با کیفیت را خریداری کنید.

گوشی را در حالت پروازی airline قرار دهید
در مدت زمان شارژ هرچه گوشی شما کارهای کمتری انجام دهد به همان نسبت فرآیند شارژ سریع‌تر خواهد بود. زمانی که گوشی در وضعیت پروازی قرار می‌گیرد، همه ارتباطات رادیویی بی‌سیم را قطع می‌کند. در این حالت گوشی شما پیغام یا تماسی را دریافت نمی‌کند. در حالی که در این مدت شما هیچ پیغام یا تماسی را دریافت نخواهید کرد، اما در مقابل با یک شارژ سریع برای چند ساعت متمادی باتری در اختیار خواهید داشت.

گوشی خود را خاموش کنید
زمانی که گوشی خود را به‌طور کامل خاموش کنید، سرعت شارژ حتا از زمانی که گوشی خود را در وضعیت airplane نیز قرار می‌دهید سریع‌تر شارژ می‌شود.

از حالت ذخیره‌سازی باتری استفاده کنید
هر دستگاه اندرویدی از نسخه Lollipop به بعد دارای وضعیت ذخیره‌سازی باتری است. در حالی که جزییات مربوط به این قابلیت روی گوشی‌های هوشمند متفاوت است، اما در اصل ماجرا تفاوتی ایجاد نمی‌کند. زمانی که گوشی را در این وضعیت قرار دهید و فرآیند شارژ را انجام دهید، افزایش سرعت را مشاهده خواهید کرد.

ویژگی‌هایی که کاربردی نیستند را غیر فعال کنید
ویژگی‌های فعال روشی گوشی خود را مورد بررسی قرار دهید. به‌طور مثال اگر به بلوتوث، وای‌فای، ارتباط حوزه نزدیک، موقعیت‌یاب جهانی و... که به شکل قابل توجهی از باتری استفاده می‌کنند نیازی ندارید آن‌ها را غیر فعال کنید. برنامه‌های بازی که روی گوشی دارید را ببندید و همچنین فرآیند پشتیبان‌گیری خودکار یا به‌روزرسانی از طریق پلی استور را نیز متوقف کنید.

در مدت زمان شارژ  نمایشگر گوشی را لمس نکنید
اگر در انتظار یک تماس مهم هستید، لزومی ندارد هر 30 ثانیه یکبار گوشی خود را بررسی کنید. نمایشگر گوشی به شکل قابل توجهی باتری را مورد استفاده قرار می‌دهد.

یک شارژ قابل حمل خریداری کنید (پاوربانک)
این گزینه در اصل قادر نیست گوشی شما را در سریع‌ترین زمان ممکن شارژ کند، اما مشگل کم بودن باتری یا نداشتن وقت برای شارژ کافی باتری را برطرف می‌کند. شارژ‌های یو‌اس‌بی قابل حمل در اندازه‌های کوچک و سبک در اختیار کاربران قرار دارند و در اغلب موارد قیمتی در حدود 80 هزار تومان دارند. این گزینه را ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در طول سفرهای برون و درون شهری ناگهان یک تماس مهم را از دست ندهید.

منبع: شبکه

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top