تاریخ انتشار: پنجشنبه 1396/08/11 - 01:48
کد خبر: 249260

بیانیه یک تشکل دانشجویی به مناسبت ۱۳ آبان

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اصفهان به مناسبت ۱۳ آبان اعلام کرد: دولت بخصوص وزارت خارجه دغدغه‌های رهبر انقلاب و مردم ایران را در مقوله‌ نفوذ استکبار جدی بگیرند و گام های خود را به پشتوانه مردم محکم بردارند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَهُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّهِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ

 

سالروز تبعید عالمی شجاع و پیشرو همچون حضرت امام خمینی (ره) به سبب مخالفت با کاپیتولاسیون؛ شهادت جمعی از دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ و سی و یک شهید دانشجوی پیرو خط امام (ره) به دست رژیمی وابسته به استکبار و در آخر تسخیر سفارت شیطان بزرگ (یکی از سمبل‌های استکبار و استعمار) و برملاشدن سیاست‌ها و نیرنگ‌های استکبار جهانی علیه ایران به دست دانشجویان، در حافظه تاریخی ملت ایران نوشته شده است.

استکبار جهانی که با در اختیار داشتن بزرگ‌ترین شبکه‌ی رسانه‌ای دنیا، از رویارویی با ملت ایران غفلت نکرده است؛ اینک با شیوه‌های جدید در ابعاد گوناگون به جنگ روانی روی آورده و جوانان و خانواده‌ها را نشانه رفته است.

سیزدهم آبان ماه نماد انقلابی به پیش آهنگی نسلی نو و راهبری پیر مدبری است که رهروانش بر گلدسته‌های رفیع خاکش اذان جهاد و شهادت سر داده‌اند.

باید توجه داشت که مساله جمهوری اسلامی ایران با سیاست‌های ظالمانه آمریکا یک مساله تاریخی و محدود به چند واقعه نیست بلکه اصل و ریشه اختلاف در خوی استکبارگری اوست و مبارزه با استکبار آمریکایی در اندیشه حضرت امام خمینی (ره) ناظر به این اصل هست. هر چه که در گذر زمان این نظام سلطه گر چهره عوض کند، ولی باید آگاه بود که در ذات خودش همان یاغی وحشی‌ای هست که جنایتهای بیشمار تاریخ معاصر را رقم زده است. مبارزه با چنین نظام مستبد و مستکبری قطعا جهاد فی سبیل الله است و ترس از هیمنه او خیانت به اسلام و آرمانهای رفیع انقلاب اسلامی.

مردم خداجوی ایران اسلامی با اقتدا به امام حسین (علیه السلام)، به رخ جهانیان کشانده اند که "هیهات من الذلة"؛ حاشا که ما زیر یوغ استکبار جهانی و نوچه‌های لاابالی آن در منطقه و جهان برویم. سیزدهم آبان به همه مستضعفان آموخت که می‌توانند چپاولگران را به زباله‌دان تاریخ بسپارند، می‌توانند هویت خود را با نفی قدرت‌های استعماری تعریف کنند و در یک کلام با به ارمغان آوردن غروری مقدس و حماسه آفرین به آن‌ها آموخت که دیوار ظلم و ستم شکستنی است.

دانشجویان این مرز و بودم در کنار ملت ایران از مقاومت ملت یمن، عراق، ملت و دولت سوریه، ملت مظلوم بحرین و مهم‌تر از همه انتفاضه مسجدالاقصی حمایت می‌نماید و یقین دارد که استقامت ایشان منجر به پیروزی نهایی خواهد شد، انشاالله. زجرآور است که قتل عام مردم بی گناه در بحرین و یمن و فلسطین نقض حقوق بشر شناخته نمیشود و سکوت مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر و دموکراسی و سازمانهای بین المللی صرفا وابستگی ایشان را به استکبار و بی اعتباری ایشان در نزد ملت‌های دنیا را ثابت می‌نماید.

دولت بخصوص وزارت خارجه دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز ایران را در مقوله‌ی نفوذ استکبار جدی بگیرند و گام های خود را به پشتوانه مردم محکم بردارند.

ملت صبور و عزتمند ایران در سایه‌ی رهبری مدبرانه‌ی امام خامنه‌ای (حفظه الله) از گردنه‌های صعب العبور با عزت خواهد گذشت. آنچه که در شرایط کنونی برای ما ضروری است حفظ وحدت جامعه و پرهیز از دعواهای جناحی و گروهی است. اعمال ریاکارانه، حمله به باورهای دینی و انقلابی مردم در لباس خیرخواهانه، تفسیر و وارونه جلوه دادن حقائق تاریخ اسلام و انقلاب همه و همه در راستای سست کردن اعتقادات دینی و انقلابی و افزایش نارضایتی از کارامدی نظام اسلامی در جریان است. درخواست دانشجویان از صاحبان تریبون و صاحبان قلم این است که بر وحدت و اعتماد مردم خدشه وارد نکنند. با تفسیر نابجا از تاریخ اسلام و باورهای انقلابی و دینی مردم سوءاستفاده ننمایند و بدانند اصرار بر این امور منجر به دلزدگی مردم از این گروه‌ها و طرد ایشان خواهد شد.

اما مستکبرین و دست نشانده‌های مغفول منطقه بدانند که بسیج دانشگاه پیام نور اصفهان و دانشجویان مسلمان همراه مردم ایران با حضور در راهپیمایی پر برکت ۱۳ آبان یک بار دیگر حربه‌ای آن‌ها را در سلب روحیه استکبار ستیزی ملت ایران خنثی خواهند کرد.

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نوراصفهان

 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ایران واکنش جدیدی خواهد داشت؟
پاسخ تل‌آویو به ایران به تمام معنا مسخره بود
تعطیلی پنجشنبه ها اشکالی در ارتباط با بازارهای جهانی وارد نمی کند
بازگشت دوباره به استقلال؟
تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
درحمله به پایگاه نظامی عراق شرکت نکردیم
کرایه‌های حمل و نقل عمومی افزایش یافت
نخستین واکنش آمریکا به انفجار بزرگ در پایگاه حشدالشعبی عراق
زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت مشخص شد
آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد
شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
سامانه بارشی جدید در راه کشور
ریچارد هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد
روایت چتم‌هاوس از موفقیت راهبردی ایران در حمله به اسرائیل
معاریو: ایران، روز قیامت را به اسرائیل نشان داد
قتل زن میانسال به دست دختر ۱۱ ساله
یک عادت مهم برای کاهش استرس و سلامت قلب
گفت و شنود/ به تو مربوط نیست!
صفحه نخست روزنامه‌های اول اردیبهشت
خانه سست عنکبوت/ فعالان دانشجویی در خصوص پیامدهای عملیات «وعده صادق» چه می‌گویند؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top