تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/08/29 - 17:16
کد خبر: 250610

جشنواره «مدرسه عشق» برگزار می‌شود

جشنواره «مدرسه عشق» برگزار می‌شود

احمد مداحی «دبیر اجرای پنجمین جشنواره مدرسه عشق» گفت: رشد آثار ارسال شده به جشنواره نسبت به دوره سوم و چهارم بیش از آنچه بود که ما انتظارش را داشتیم و دور از تصورمان بود.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ نشست رسانه‌ای پنجمین جشنواره تولیدات فرهنگی هنری پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر کشور با عنوان مدرسه عشق صبح امروز در مرکز تخصصی هنرهای بسیج با حضور رسانه‌ها برگزار شد.

در ابتدای این نشست رسانه‌ای احمد مداحی «دبیر اجرایی» در ارتباط با جشنواره «مدرسه عشق» گفت: طی فراخوانی که دادیم 72 هزار اثر ارسال شد و رشد آثار نسبت به دوره سوم و چهارم رشد بسیار چشم گیری داشت پیش بینی ما 30 هزار اثر در دوره پنجم بود که به دلیل استقبال روند داوری آثار زمان بیشتری به خود اختصاص داد. البته باید عنوان کنم که 12 هزار اثر کنار گذاشته شد و تنها دلیلش هم این بود که موضوع آثار مرتبط نبود.

وی گفت: بسیاری از آثار توسط هنرمندان مبتدی ساخته شد برای همین داوران جشنواره تلاش کردند به مناطق محروم نیز توجه داشته باشند. روند رو به رشد آثار جشنوار پیام‌های خوبی برای ما داشت ما متوجه شدیم ظرفیت های خوبی داریم که باید به آن توجه کنیم.

محمد گلریز خواننده شناخته شده که به عنوان «دبیر بخش موسیقی» جشنواره «مدرسه عشق» در این نشست رسانه‌ای حضور داشت اظهار کرد: ابتدا باید به بازماندگان زلزله کرمانشاه تسلیت بگویم. جشنواره «مدرسه عشق» نسبت به سال‌های گذشته رشد چشم گیری داشته است. همانطور که می‌دانید امکانات در شهرستان‌ها کم است اما استعدادهای خوبی هم وجود دارد که باید شرایط را برای حضور آنها در عرصه‌های بزرگتر فراهم کرد. بنده با شنیدن آثار افرادی که در شهرستان‌ها و یا مناطق محروم هستند گاهی تعجب می‌کنم و ملودی‌هایی از آنها شنیدم که برای خودم هم جذاب بوده است، اما متاسفانه به دلیل نبود امکانات نمی‌توانیم آنها را به ثمر برسانیم تا روزی در جهت موسیقی ارزشی ما گام بر دارند.

مهدی آذرپندار «داور بخش فیلم و نمایش» گفت: متاسفانه در کشور ما جشنواره‌های زیادی وجود دارد که خروجی‌های مشخصی ندارند. کاری به خروجی جشنواره «مدرسه عشق» ندارم چون آن را شما باید قضاوت کنید اما هدف ما فرهنگی کردن سازمان های بسیج است.

او گفت: آرایش سازمان مدت‌ها است که به این سمت رفته است تا بسیجی ها بیشتر به عنوان چهره های فرهنگی مطرح شوند ما می خواهیم اگر بسیجی هنرمندی وجود دارد دیده شود. مانند گروه سرود «ارغوان» که مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفت.

وی افزود: سازمان بسیج جزو سازمانهایی است که در بخش سرود خروجی‌های خوبی داشته است. بالاخره ما از بسیج باید به جایی برسیم که از انها بیشتر انتظار خروجی های فرهنگی داشته باشیم. به لحاظ کمی هم آمارهای خوبی در بخش های مختلف هنری داریم.

اختتامیه جشنواره «مدرسه عشق» چهارشنبه 1 اذر در سالن بصیرت لانه جاسوسی با مقام های لشکری و کشوری برگزار خواهد شد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top