تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/08/29 - 23:46
کد خبر: 250633

پاسخ ولایتی به یک شبهه درباره جنگ با تروریسم

علی اکبر ولایتی اظهار داشت: بعضی ها می گویند چرا هزینه ها در داخل نمی شود و در پاسخ به آن باید گفت هزینه پیشگیری همیشه کمتر از درمان است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، علی اکبر ولایتی در بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه یک سیما ضمن تبریک پیروزی اسلام در البوکمال اظهار داشت: بعضی ها می گویند چرا هزینه ها در داخل نمی شود و در پاسخ به آن باید گفت هزینه پیشگیری همیشه کمتر از درمان است. طرح آنها ارتقاء یک آرمان کاذب است و داعش برای تضعیف اسلام بود تا چیزی از کشورهای اسلامی باقی نماند.

وی افزود: از چند سال پیش بحث خاورمیانه جدید و خاورمیانه بزرگ را مطرح می کردند. قصد آنها از خاورمیانه جدید، بر هم زدن مرزها بود و برای این کار باید تفرقه ایجاد و مقاومت را تضعیف می کردند تا اسرائیل احساس امنیت کند؛ پول این موضوع را عربستان می داد و طرحش از آنِ اسرائیل بود.

ولایتی در ادامه تصریح کرد: بعضی ها می گویند چرا هزینه ها در داخل نمی شود و در پاسخ به آن باید گفت هزینه پیشگیری همیشه کمتر از درمان است. طرح آنها ارتقاء یک آرمان کاذب است و داعش برای تضعیف اسلام بود تا چیزی از کشورهای اسلامی باقی نماند.

عضو مجمع تشخیص مصلت نظام در پاسخ به سوالی در خصوص امکان بروز داعش به اشکال دیگری گفت: به اشکال دیگری قطعا دنبال خواهد شد. در شهرها پخش می شوند و انفجارهایی ایجاد می کنند. بخشی از اینها از کشورهای اروپایی آمده اند و شکست خورده و به کشورشان باز خواهند گشت و برایشان هزینه خواهند داشت.

وی با اشاره به اقدامات آمریکا در رقه و ایجاد ۱۲ پایگاه نظامی گفت: در همین جنگ بوکمال کلی تجهیزات می آوردند که شکست نخورند.

ولایتی در ادامه با اشاره به طرح های در دستور کار گفت: طرح های دیگری در کار دارند و نمونه آن لبنان است. عربستان زمانی موافق تشکیل دولت توسط ۸ مارس و ۱۱ مارس بود اما بعد مجبورش کردند که استعفا بخواند اما با هوشیاری مردم لبنان و میشل عون تیرشان به سنگ خورد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا و عربستان به هر شیوه ای که بتوانند عمل خواهند کرد. در قضیه اقلیم کردستان که نمونه دیگری است دیدم که عوامل مزدوری به نام کرد در رفراندوم پرچم اسرائیل بلند کردند.

ولایتی در پایان تصریح کرد: طرح های مکمل دیگری نیز دارند و مسئله موشک های ایران کاری برای خلع سلاح ایران است تا به عنوان ستون فقرات اسلام نتواند سرپای خود باشد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top