تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/08/29 - 23:46
کد خبر: 250633

پاسخ ولایتی به یک شبهه درباره جنگ با تروریسم

علی اکبر ولایتی اظهار داشت: بعضی ها می گویند چرا هزینه ها در داخل نمی شود و در پاسخ به آن باید گفت هزینه پیشگیری همیشه کمتر از درمان است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، علی اکبر ولایتی در بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه یک سیما ضمن تبریک پیروزی اسلام در البوکمال اظهار داشت: بعضی ها می گویند چرا هزینه ها در داخل نمی شود و در پاسخ به آن باید گفت هزینه پیشگیری همیشه کمتر از درمان است. طرح آنها ارتقاء یک آرمان کاذب است و داعش برای تضعیف اسلام بود تا چیزی از کشورهای اسلامی باقی نماند.

وی افزود: از چند سال پیش بحث خاورمیانه جدید و خاورمیانه بزرگ را مطرح می کردند. قصد آنها از خاورمیانه جدید، بر هم زدن مرزها بود و برای این کار باید تفرقه ایجاد و مقاومت را تضعیف می کردند تا اسرائیل احساس امنیت کند؛ پول این موضوع را عربستان می داد و طرحش از آنِ اسرائیل بود.

ولایتی در ادامه تصریح کرد: بعضی ها می گویند چرا هزینه ها در داخل نمی شود و در پاسخ به آن باید گفت هزینه پیشگیری همیشه کمتر از درمان است. طرح آنها ارتقاء یک آرمان کاذب است و داعش برای تضعیف اسلام بود تا چیزی از کشورهای اسلامی باقی نماند.

عضو مجمع تشخیص مصلت نظام در پاسخ به سوالی در خصوص امکان بروز داعش به اشکال دیگری گفت: به اشکال دیگری قطعا دنبال خواهد شد. در شهرها پخش می شوند و انفجارهایی ایجاد می کنند. بخشی از اینها از کشورهای اروپایی آمده اند و شکست خورده و به کشورشان باز خواهند گشت و برایشان هزینه خواهند داشت.

وی با اشاره به اقدامات آمریکا در رقه و ایجاد ۱۲ پایگاه نظامی گفت: در همین جنگ بوکمال کلی تجهیزات می آوردند که شکست نخورند.

ولایتی در ادامه با اشاره به طرح های در دستور کار گفت: طرح های دیگری در کار دارند و نمونه آن لبنان است. عربستان زمانی موافق تشکیل دولت توسط ۸ مارس و ۱۱ مارس بود اما بعد مجبورش کردند که استعفا بخواند اما با هوشیاری مردم لبنان و میشل عون تیرشان به سنگ خورد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا و عربستان به هر شیوه ای که بتوانند عمل خواهند کرد. در قضیه اقلیم کردستان که نمونه دیگری است دیدم که عوامل مزدوری به نام کرد در رفراندوم پرچم اسرائیل بلند کردند.

ولایتی در پایان تصریح کرد: طرح های مکمل دیگری نیز دارند و مسئله موشک های ایران کاری برای خلع سلاح ایران است تا به عنوان ستون فقرات اسلام نتواند سرپای خود باشد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top