تاریخ انتشار: یکشنبه 1396/09/05 - 09:20
کد خبر: 250846

برای کسانی که اوقات فراغت زیادی دارند؛

جذاب‌ترین بازی‌های اندرویدی را دانلود کنید

جذاب‌ترین بازی‌های اندرویدی را دانلود کنید

اگر شما هم ساعات زیادی از روز را در وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی و یا ... می‌گذرانید و به دنبال بازی مناسبی برای سرگرم‌شدن و پر کردن اوقات تلف شده خود می‌گردید برای معرفی چند بازی جذاب و مهیج با ما باشید. با توجه به افزایش روزافزون بازی‌های اندرویدی چند بازی جذاب جمع‌آوری و معرفی می‌شود.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و گسترش و ارتقا روزافزون تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت دیگر به آنها صرفا به چشم یک ابزار پیام‌رسان و یا دستگاه‌هایی که به وسیله آن می‌توان در هرمکانی با شخص مورد نظر تماس صوتی برقرار کرد دیده نمی‌شود بلکه در زمان کنونی موبایل‌ها به عنوان یک دستیار دائمی که همیشه و در هر مکانی قابل دسترس هستند پذیرفته شده‌اند.

بدون تردید می‌توان گفت بازی‌های موبایلی جز آن دسته از نرم‌افزارهایی است که در کنار شبکه‌های مجازی وقت بسیار زیادی از انسان‌ها را به خود اختصاص داده است لابد شما در پیاده‌رو، تاکسی، مترو، اتوبوس‌های درون‌شهری و برون‌شهری افراد زیادی را دیده‌اید که محو بازی‌های موبایلی خود شده‌اند و توجهی به محیط پیرامون خود ندارند. اگر شما هم ساعات زیادی از روز را در وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی ویا ...می‌گذرانید و به دنبال بازی مناسبی برای سرگرم‌شدن و پر کردن اوقات تلف شده خود می‌گردید برای معرفی چند بازی جذاب و مهیج با ما باشید.

Motorcycle Rider

اگر شما هم به بازی‌های موتورسواری علاقه زیادی دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما این بازی فوق‌العاده را بر روی موبایل و یا تبلت خود نصب کنید در این بازی با موتور سیکلت با سرعت در اتوبان‌های مختلف رانندگی کنید و از اتومبیل‌ها و موتورهای دیگر سبقت بگیرید می‌توانید موتور دلخواه خود را از میان انواع مختلف موتور انتخاب کنید و در اتوبان‌ها از سرعت لذت ببرید.
کاربری ساده و کنترل آسان موتور در این بازی سبب شده این بازی امتیاز فوق‌العاده 4.6 از 5 را در پلی‌استورکسب کند.

PES 2018

کمتر کسی است که بازی PES و یا FIFA را تجربه نکرده باشد اما این بار PES 2018 با تیم‌های متعدد باشگاهی، لیگ‌های مختلف و شبیه‌سازی جذاب بازیکنان برای سیستم‌عامل اندروید طراحی شده است شما می‌توانید تیم مورد خود را انتخاب کنید و ترکیب قرارگیری بازیکنان در زمین را به میل خود تعیین کنید کنترل آسان بازیکنان، گرافیک جذاب و شباهت بی‌نظیر پاسکاری‌ها، ارسال و دریافت توپ و... به دنیای واقعی موجب شده این بازی به یکی از جذاب‌ترین بازی‌های موبایلی از نظر بسیاری از کاربران در سراسر جهان تبدیل شود .

Door Slammers

اگر به دنبال رانندگی با سرعت بالا با ماشین هستید بدون تردید این بازی برای شما جذاب خواهد بود با نصب این بازی بر روی موبایل و تبلت خود می‌توانید مسابقات پرشتاب با ماشین‌های کلاسیک را تجربه کنید، این بازی این امکان را به شما می‌دهد که لذت رانندگی با ماشین‌های مختلف را تجربه کنید.
با این بازی می‌توانید سطح توانایی خود در رانندگی را بسنجید البته باید مراقب باشید زمانی با سرعت  300کیلومتر از اتوموبیل‌های دیگر سبقت می‌گیرید آسیبی به ماشین شما وارد نشود. این بازی به حدی جذاب است که در نظر سنجی پلی‌استور رتبه 4.3 از 5 را از نظر کاربران کسب کرده است.

ZOMBIE Beyond Terror

حتما نام زامبی را تا به حال شنیده‌اید و ممکن است فیلمی در این خصوص دیده باشید و یا بازی‌ای در گوشی خود داشته باشید که آن‌ها را شکست می‌دهید اگر شما هم اهل بازی‌های اکشن هستید توصیه می‎‌کنیم این بازی را نصب کنید زیرا پس از معرفی به دلیل کیفیت خوب آن به یکی از محبوب ترین بازی‌های دسته بندی اکشن تبدیل شده و امتیاز 4.3 از 5 را از نگاه کاربران در پلی‌استور کسب کرده است.
در این بازی زامبی‌ها به شما حمله می‌کنند و قصد نابودی شما و جهان را دارند، و شما باید برای نجات جان خود و دنیا با سلاح‌های مختلفی همچون مسلسل، کلت، نارنجک و … آن‌ها از بین ببرید.



Angry Birds

کمتر کسی است که تا به حال نام بازی جذابAngry Birds  یا همان پرندگان خشمگین را نشنیده باشد و این بازی  همیشه جزو پرمخاطب ترین و پرطرفدارترین بازی‌های سیستم عامل اندرویدی مخصوصا در کودکان و نوجوانان بوده است و گرافیک کارتونی زیبای این بازی سبب شده این بازی کاربران زیادی داشته باشد شرکت سازنده آن با اظافه کردن مرحله‌های جدید و هدف‌های گوناگون و اعمال پرنده‌های بیشتر با توانایی‌های مخصصو خود به طور مرتب این بازی را بروزرسانی کند.

Desert Sniper Invisible Killer

در این بازی شما در نقش یک تک‌تیرانداز باید دشمنان خود را که در بیابان مخفی شده‌اند را ازبین ببرید و گروگان‌ها را آزاد کنید، پس از شلیک اولین گلوله محل حضور شما مشخص می‌شود پس باید با سرعت و دقت بالا مراقب باشد در ماموریت‌های مختلف حین شکلیک به سمت اهداف در حال فرار به گروگان‌ها آسیبی نرسانید.
این بازی با استفاده از طراحی زیبا، گرافیک مطلوب و جلوه‌های سه بعدی توانسته از نظر مخاطبین خود در گوگل پلی امتیاز ۴٫۲ از ۵ را کسب کند.



Train Sim

 Train Simیک شبیه ساز سه بعدی قطار است که به شما اجازه می دهد حرکت یک قطار را بر روی ریل کنترل کنید در این بازی سرعت قطار را کنترل، مسیر، بوق و چراغ‌های قطار را کنترل کنید از بین ده‌ها مدل قطار مورد نظر خود را انتخاب کنید و در هر ساعت از شبانه روز که خواستید حرکت کنید، باید تمام حواستان را جمع کنید تا بدون هیچ مشکلی بتوانید مسافران را به مقصد برسانید و به جمع‌آوری پول برای خرید قطارهای گران‌تر بپردازید و در صورت سهل انگاری، با قطارهای دیگر تصادف می‌کنید و ان سطح را می‌بازیداین بازی امتیاز 4.5 از 5 را در پلی‌استور کسب کرده است .

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top