تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/09/08 - 13:08
کد خبر: 251290

انتقاد از نحوه طراحی آزمون استخدامی وزارت نفت

نماینده مردم دشتستان در مجلس از نحوه طراحی آزمون استخدامی وزارت نفت انتقاد کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از خانه ملت، محمدباقر سعادت در نشست علنی امروز (چهارشنبه 8 آذر) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت جمعی از هموطنان در زلزله غرب کشور به ویژه استان کرمانشاه، گفت: مردم دشتستان بزرگ هر آنچه که در توان داشته و دارند برای یاری و کمک به هموطنان خود به کار می‌گیرند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک پایان یافتن پدیده شوم داعش به تمامی ملت های حامی مبارزه با تروریسم از جان برکفان سپاه قدس به ویژه حاج قاسم سلیمانی تشکر کرد و افزود: یاد شهدای مدافع حرم را گرامی می‌دارم.

وی با بیان اینکه در اردیبهشت ماه سال جاری مردم ایران اسلامی با اعمال حق تعیین سرنوشت خود از طریق مردم سالاری دینی بار دیگر به دولت تدبیر و امید، اعتماد کردند، ادامه داد: این پیروزی را به دولت دوازدهم و مردم قدرشناس کشور تبریک گفته اما لازم است انتظارات مردم به ویژه مردم حوزه انتخابیه‌ام تحقق یابد.

سعادت خطاب به روحانی یادآور شد: انتخابات ریاست جمهوری به خوبی نشان داد که انتظار مردم ایران اداره امور کشور براساس همان منطق و عقلانیتی است که رأی قاطع خود را به تداوم آن داده اند، امروز با سرمایه عظیم مردمی که پشتوانه اجتماعی و سیاسی دولت دوازدهم قرار گرفته است، انتظار می رود در رفع نیازهای مردم به ویژه اقشار کم درآمد و نیازمند و تحقق حداکثر آزادی های مشروع و قانونی، حمایت از رسانه های مجوز دار، ایجاد اشتغال و رفع موانع سرمایه گذاری خصوصی، بازگرداندن اعتبار به پاسپورت ایرانی، دفاع تمام قد از حقوق شهروندی و کرامت انسانی مردم، شفاف سازی اقتصاد و امور مالی کشور، مبارزه جدی با فساد، استفاده از مدیران همراه و کارآمد در مسند امور، رفع مشکلات اقشار مردم به ویژه کارگران، فرهنگیان، دانشجویان، کشاورزان و فرهنگیان، همت کند و از فرصت استثنایی که به لطف پروردگار و اراده ملت بزرگ ایران فراهم شده، بهره بگیرد.

وی با بیان اینکه رأی بالای مجلس به وزرای پیشنهادی دولت نشان از همدلی دولت و مجلس و فرصتی ناب برای برای خدمت عالمانه به ملت ایران است، افزود: اگر این فرصت را غنیمت بشماریم، حرکت قطار انقلاب بر روی ریل عقلانیت برای سال ها بیمه می کنیم، در غیر اینصورت فرصت ها همانند ابراز بین می‌روند.

این نماینده مردم در مجلس دهم ضمن تبریک به هیات دولت دوازدهم به دلیل اخذ رأی اعتماد از خانه ملت، ادامه داد: مراتب اعتراض جدی خود را از وزارت نفت به دلیل پاسخ ندادن به مطالبات مردم دشتستان و استان بوشهر اعلام می کنم علی رغم درخواست های مجدد از این وزارتخانه جهت ایفای نقش های اجتماعی خود در استان بوشهر، متاسفانه نتایج ملموسی حاصل نشده و به ویژه شهرستان دشتستان مورد بی مهری شدید و بلاوجه این وزارتخانه قرار گرفته است که به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

وی از وزیر نفت درخواست کرد که پاسخ مستدل و رسمی خود در عملی نکردن مصوبه مربوط به 50 درصدی بومی استان بوشهر و به تبع آن به کارگیری جوانان توانمند، تحصیل کرده و متخصص دشتستان در صنایع نفت و گاز را اعلام کند.

سعادت با بیان اینکه چرا آلایندگی و هزاران آسیب بهداشتی و زیست محیطی نفت و گاز و محرومیت های مختلف باید برای مردم استان بوشهر باشد و اشتغال و منافع آن برای دیگران، اظهار داشت: در استخدام پیش روی وزارت نفت شرایط به گونه ای طراحی شده که حتی نخبگان استان بوشهر در جذب در این صنعت محروم می شوند.

وی خطاب به زنگنه افزود: الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم. بدانید با تمام توان جلوی این اجحاف آشکار خواهیم ایستاد و حق جوانان نخبه استان بوشهر را مطالبه خواهیم کرد، اگرچه انتقاد از وزیر نفت به اینجا ختم نمی شود، لذا وزیر نفت توضیح دهد که انعقاد قرارداد گازی با شرکت ایرانی نروژی با نرخ زیر نرخ معمول را با چه منطقی توجیه می‌کند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس دهم از وزارت نیرو و قرارگاه خاتم الانبیا (ص) جهت همکاری و اهتمام برای ساخت سد مخزنی دالکی تشکر کرد و خواستار تسریع در تکمیل پروژه شد.

سعادت ضمن تشکر از نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان جهت تامین اعتبار اولیه بیمارستان 17 شهریور برازجان با توجه به کمبود تخت بیمارستانی در شهرستان‌ها و نیاز مبرم مردم به خدمات درمانی خواستار تخصیص اعتبار تکمیلی این بیمارستان در اجرای آن شد.

وی ادامه داد: متأسفانه روند اجرای پروژه بیمارستان 17 شهریور کند بوده و مورد رضایت مردم نیست.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی از سازمان برنامه و بودجه، جهت تصویب و اجرای طرح تحول کشاورزی دشتستان در قرارگاه ستاد اقتصاد مقاومتی، تشکر کرد و خواستار تامین اعتبار این پروژه براساس برنامه زمانبندی شده، شد.

نماینده مردم دشتستان از وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد که اعتبار بیشتری جهت تکمیل بزرگراه دالکی- کنار تخته و ارتقای محورهای حوزه انتخابیه‌اش شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
جمعی از کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
تمرین پرسپولیس با حضور بیرانوند برگزار شد
مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می شود
چند درصد مردم ایران تلویزیون می‌بینند؟
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
ادای احترام رئیس جمهور به محمدعلی جناح «قائد اعظم»
القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد
دستگیری بیش از ۱۳۳ نفر در تظاهرات دانشگاه نیویورک در حمایت از غزه
افزایش ۴۰۰ درصدی روان‌پریشی اسرائیلی‌ها پس از حمله ایران
بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه پایبند نبوده است
کاهش قیمت جهانی طلا
حمایت از صنایع پیشران برای رشد تولید
قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا
افزایش امنیت با توسعه هوشمندسازی در طرح‌های پلیسی
ارائه رایگان خدمات سلامت روان در مراکز جامع خدمات سلامت کشور
لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی سربازان
آخرین وضعیت سیل سیستان و بلوچستان
شلیک وعده صادق‌ به دستگاه اطلاعاتی اسرائیل
آمریکا درحال آماده‌سازی بسته کمکی یک میلیارد دلاری برای اوکراین
تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
تحویل واحدهای مسکونی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تا پایان شهریور
مراسم روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی سربازان
اهدای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی
دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور؛ دستگیری ۲۰ متهم
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
نخستین هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه برگزار شد
هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
برگزاری ۹۰ رویداد در نود سالگی دانشگاه تهران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top