تاریخ انتشار: پنجشنبه 1396/09/09 - 13:06
کد خبر: 251392

تحلیل‌گر آمریکایی در شورای عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل:

شکست داعش نباید ما را از «اسلام آمریکایی» غافل کند

یک تحلیلگر مسائل آمریکا گفت: شکست داعش نباید ما را از اسلام آمریکایی که حتی درایران هم طرفدار دارد، غافل کند، باید ببینیم نقش ما چیست و به عنوان یک خبرنگار، تاجر یا هر فردی در مسیری برویم که منافع اسلام و انقلاب را تامین کنیم.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دومین نشست شورای عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور از صبح امروز پنج‌شنبه با حضور 200 نفر از اعضای دفاتر این اتحادیه دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز شد.

در مراسم افتتاحیه دومین نشست شورای عمومی این اتحادیه دانشجویی «علی اسکات ویتکوویچ» تحلیلگر آمریکایی و دانش‌آموخته دانشگاه هاروارد آمریکا در خصوص شکست داعش و دنیای پس از داعش به تحلیل و سخنرانی پرداخت.

«علی اسکات» که پس از ملحق شدن به دین اسلام توسط پلیس امنیت آمریکا دستگیر و هفت سال و نیم در زندان حبس و پس ازمدت‌ها به ایران آمده بود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که تاکید کردند، «این پیروزی برای اسلام نیست بلکه برای تمام بشر است»، گفت: وقتی می‌گوییم داعش تمام می‌شود، همه چیز تمام می‌شود، ولی کشورهایی که از داعش حمایت مالی می‌کردند ساکت نمی‌نشینند و در واقع شکست داعش فصلی از یک جنگ بزرگتر است و این محور آمریکایی تلاش می‌کند این جنگ را ادامه دهد.

این تحلیلگر آمریکایی ادامه داد: امروز اسلام صهیونیستی آمریکایی در برابر اسلام واقعی قرار دارد، زمانی که اسرائیل و آمریکا برای نابودی یک کشور موفق نمی‌شوند؛ سعی می‌کنند آن را قسمت قسمت و جدا کنند تا بتوانند درگیری‌های داخلی ایجاد کنند.

تحلیل تحلیلگر آمریکایی از داعش در نشست اتحادیه مستقل +عکس

وی تصریح کرد: همانطور که در سوریه انجام دادند، مردم را تکه تکه و درگیر امور و جنگ‌های داخلی کردند در واقع شکستی که سردار سلیمانی به داعش وارد کرد، نباید ما را از اسلام آمریکایی که حتی در ایران هم طرفدار دارد، غافل کند، باید ببینیم نقش ما چیست؟ به عنوان یک خبرنگار، یک تاجر و...در مسیری برویم که منافع اسلام و انقلاب اسلامی را تامین کنیم.

وی با بیان اینکه شاید برای شما این سوال مطرح شده باشد که من این اطلاعات را از کجا آورده‌ام، گفت: من با توجه به این که در آمریکا زندگی می‌کردم برایم یک زمانی سوال پیش آمد که چرا سیاست آمریکا بر روی کشتار مسلمانان و استفاده از منابع آنان است و زمانی که روی این مسائل تحقیق می‌کردم پلیس آمریکا هفت سال و نیم مرا در زندان حبس کرد.

 در ادامه این سخنرانی با برقراری ارتباط اسکایپ با سه تحلیلگر و استاد دانشگاه از کشورهای آمریکا و سوئد، پرسش و پاسخ‌هایی بین آنها و دانشجویان در خصوص موضوع جهان پساداعش صورت گرفت.

تحلیل تحلیلگر آمریکایی از داعش در نشست اتحادیه مستقل +عکس

تحلیل تحلیلگر آمریکایی از داعش در نشست اتحادیه مستقل +عکس

تحلیل تحلیلگر آمریکایی از داعش در نشست اتحادیه مستقل +عکس

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پاسخ به شایعه/ محدودیت پرواز در کشور تکذیب شد
لحظه دیدنی از گزارشگری هادی عامل هنگام قهرمانی امین میرزازاده +فیلم
توسعه نسخه جدید این سیستم عامل بر مبنای هوش مصنوعی
یک استقلالی به در خروج هدایت شد
اگر امتیازات برابر باشد قهرمان لیگ چگونه مشخص می‌شود؟
یحیی گل‌محمدی سرمربی تراکتور می‌شود؟
شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد
حمله سایبری دی‌ داس چیست؟
چرا ژیلا صادقی از تلویزیون رفت؟ +فیلم
این غذاها قاتل کبد است!
ژیلا صادقی: من پاسپورت آمریکا دارم +فیلم
اشک‌های بی‌امان ژیلا صادقی در برمودا +فیلم
دستمزد ۱۴۰۳ ثابت ماند، حق مسکن کارگران افزایش نیافت
اراده کامل ایران برای پاسخ نظامی به اسرائیل به شکلی قوی‌تر
هشدار سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران به حامیان رژیم صهیونیستی
وکیل مدافعان شیطان در تهران!
۶ جنگنده ارتش چین از خط میانی تنگه تایوان عبور کردند
عراق: خواهان گسترش درگیری‌ها در منطقه نیستیم
بارش‌های اخیر شدت خشکسالی را کاهش نداد
حمایت رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا از نتانیاهو
گروسی: مدرکی درباره ساخت سلاح اتمی در ایران نیست
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top