تاریخ انتشار: شنبه 1396/09/11 - 17:33
کد خبر: 251527

دعوت از «عراقچی» برای حضور در دانشگاه امیرکبیر

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه برای حضور در مراسم روز دانشجو و پاسخگویی به سوالات دانشجویان دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با ارسال نامه‌ای به عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه از وی برای حضور در مراسم روز دانشجو در جمع دانشجویان و پاسخگویی به سوالات آن‌ها دعوت کرد.

متن نامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ادْعُ إِلَی سَبِیلِ رَبِّک بِالْحِکمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ  وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِی هِی أَحْسَنُ  إِنَّ رَبَّک هُوَ أَعْلَمُ بِمَنْ ضَلَّ عَنْ سَبِیلِهِ  وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِین
[ ﻣﺮﺩم ﺭﺍ ] ﺑﺎ ﺣﻜﻤﺖ ﻭ ﺍﻧﺪﺭﺯ ﻧﻴﻜﻮ ﺑﻪ ﺭﺍﻩ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺕ ﺩﻋﻮﺕ ﻛﻦ ، ﻭ ﺑﺎ ﺁﻧﺎﻥ ﺑﻪ ﻧﻴﻜﻮﺗﺮﻳﻦ ﺷﻴﻮﻩ ﺑﻪ ﺑﺤﺚ ﺑﭙﺮﺩﺍﺯ ، ﻳﻘﻴﻨﺎ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺕ ﺑﻪ ﻛﺴﺎﻧﻰ ﻛﻪ ﺍﺯ ﺭﺍﻩ ﺍﻭ ﮔﻤﺮﺍﻩ ﺷﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﻭ ﻧﻴﺰ ﺑﻪ ﺭﺍﻩ ﻳﺎﻓﺘﮕﺎﻥ ﺩﺍﻧﺎﺗﺮ ﺍﺳﺖ. (سوره النحل آیه ۱۲۵)

با سلام و احترام
همان طور که مستحضر هستید در آستانه ۱۶ آذر و سالروز فریاد و تظلم خواهی جنبش دانشجویی علیه استکبار جهانی به سر می‌بریم.
روزی که دانشجویان مسلمان به جهانیان اثبات کردند حتی اگر بند بند ارکان حاکمیت کشورشان در خدمت اربابان جهانی باشد دانشجو بیدار است و با بهای خون خود اجازه چپاول به سلطه گران بین المللی را نخواهد داد.

امروز که در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی کشورمان هستیم دشمنی‌های استکبار جهانی علیه ارزش‌های مادی و معنوی‌مان به پایان نرسیده است و اکنون در این پیچ تاریخی حیات چندین و چند ساله ی اسلام، شما در صفوف مقدم جبهه مبارزهی حق علیه باطل ایستاده‌اید.

ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بسیار شما و همکارانتان در وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی، جنبش دانشجویی در این مقطع کنونی نسبت به عملکرد این وزارت خانه دارای سؤالات و ابهامات بسیاری است.

پیش از این جهت نقش آفرینی در انتخاب اصلح ریاست جمهوری از جنابعالی جهت پاسخ گویی به سؤالات دانشجویان دعوت شده بود که این دعوت به خواست خودتان به زمانی مقتضی که بوق‌های تشکل نماهای حزب گرا از کار افتاده باشند موکول گردید.

پیرو قول سدید  شما مسئول محترم جمهوری اسلامی ایران، در این ایامی که برای دانشجویان نام گرفته است از جنابعالی دعوت می‌شود در حضور تمامی دانشجویان فهیم و دغدغه مند دانشگاه صنعتی امیرکبیر پرونده عملکرد وزارت خانه متبوعتان را زیر ذره بین نگاه‌های طبیبانه و علاج جویانه دانشجویان قرار دهید تا مسیر این وزارت خانه با خط کش اندیشه‌ها و آرمان‌های امام (ره) به دستان رها شده از دنیای دانشجویان سنجیده شود.

بدیهی است که اعتقاد به مسیری که در آن حرکت کردید شمارا از پاسخ گویی و مورد سؤال قرار گرفتن باز نمی‌دارد، چرا که ذره ذره عملکردمان در پیشگاه حضرت حق محاسبه خواهد شد.

و السلام من تبع الهدی

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟ +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top