تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/09/14 - 11:01
کد خبر: 251819

آینده داوطلبان کنکور ۹۷ در گرو یک تصمیم‌گیری؛

سرنوشت «شرط سنی» پذیرش در دانشگاه فرهنگیان چه خواهد شد؟

روزانه تعداد زیادی از داوطلبان کنکور سراسری سال 97، به ادمین کانال تلگرامی «خبرنامه دانشجویان ایران» مراجعه و نسبت به مبهم بودن حداکثر سرط سنی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان ابراز نارضایتی و نگرانی می‌کنند که در این گزارش تعدادی از پیام‌های داوطلبان پذیرش در دانشگاه فرهنگیان آمده است.

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دانشگاه فرهنگیان از آن دست دانشگاه‌هایی است که به دلیل مزایای آن در حین و پس از تحصیل، داوطلبان کنکوری زیادی تمایل به پذیرش در این دانشگاه دارند و شاید به همین دلیل است که وزارت آموزش و پرورش برای جذب دانشجو در این دانشگاه، صرفا به نتایج کنکور سراسری بسنده نمی‌کند و فیلترها و شرایط دیگری را علاوه بر کنکور سراسری، درنظر می‌گیرد.

برخی از شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان که برای داوطلبان کنکور سراسری سال 96 اعمال شده است، در جدول زیر آمده است:

شروط پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان(کنکور سراسری 96)

* شرطی که داوطلبان را سردرگم کرده است!
از بین شروط فوق که برای پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان تعیین شده است، تعیین «حداکثر شرط سنی برای ورود به دانشگاه»، که در یکی دو سال اخیر با ابهامات زیادی همراه بوده است، داوطلبان بسیاری را آزار داده است و اعتراض آنها را به همراه داشته است. اولین حاشیه «تعیین شرط سنی» سال گذشته و همزمان با انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام کنکور سراسری سال 96، ایجاد شد و داوطلبان در عین ناباوری متوجه شدند که حداکثر شرط سنی برای پذیرش از 22 سال به 20 سال کاهش یافته است و بدین ترتیب تعدادی از داوطلبان از گردونه رقابت برای این دانشگاه خارج می‌شدند. البته این موضوع با اعتراض داوطلبان کنکور سراسری سال 96 و همچنین پیگیری‌های «خبرنامه دانشجویان ایران»، در نهایت حل شد و یکی از مسئولان وزارت آموزش و پرورش در مصاحبه‌ای اعلام کرد که شرط سنی پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان 22 سال خواهد بود.

* تکلیف داوطلبان کنکوری 97 چیست؟
هرچند موضوع شرط سنی پذیرش دانشجو در کنکور سال گذشته با کش و قوس‌های فراوانی به نفع داوطلبان تمام شد، اما با این حال باعث شد، تمرکز بسیاری از داوطلبان از بین برود و علاوه بر کسب آمادگی برای شرکت در کنکور، نیم‌نگاهی هم به اخبار و اطلاعیه‌های دانشگاه فرهنگیان داشته باشند تا ببینند آیا شرایط تغییر خواهد کرد یا خیر. بنابراین به نظر می‌رسد لازم است مسئولان دانشگاه فرهنگیان و وزارت آموزش و پروش هرچه زودتر تصمیم نهایی خود درباره شرط سنی پذیرش در این دانشگاه را اتخاذ و آن را به داوطلبان ابلاغ کنند تا آنها زودتر تعیین تکلیف شوند.

* خواسته داوطلبان کنکور از مسئولان
روزانه تعداد زیادی از داوطلبان کنکور سراسری سال 97، به ادمین کانال تلگرامی «خبرنامه دانشجویان ایران» مراجعه و نسبت به مبهم بودن حداکثر سرط سنی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان ابراز نارضایتی و نگرانی می‌کنند. در ادامه تعدادی از پیام‌های داوطلبان پذیرش در دانشگاه فرهنگیان آمده است:

داوطلب نوشت: «من با کسب رتبه 700 و داشتن پدر فرهنگی همه شرایط علمی و مصاحبه را به بهترین شکل برای ورود به دانشگاه فرهنگیان دارا بودم ولی آن سال دبیری زبان را برداشتند اما توجه به این که کنکور 97 اخرین سال برگزاری کنکور به سبک نظام قدیم است و امکان شرکت مجدد در کنکور سراسری وجود ندارد از شما خواهشمند است شرط سنی ورود به این دانشگاه را برای کنکور سراسری 97 به 24 سال افزایش دهید. خواهش میکنم نگذارید موانع این چنینی جلوی پیشرفت ما را بگیرند و استعدادمان را به یغما بکشاند به خاطر همه پدران فرهنگی که عمری در این نظام زحمت کشیده اند اکنون شریط را برای ما هموار تر نمایید. امید است با کمک شما مسئولین عزیز و خیرخواه بتوانیم گامی بزرگ در جهت پیشرفت این کشور برداریم».

داوطلب دیگری نوشت: «خواهش می‌کنم صدای مارو بشنوین و شرط سنی رو به ۲۳ سال تغییر بدین بخدا کسی که سنش یکی دوسال بالاتره و عاشق معلمی هست خیلی بیشتر به درد شغل شریف معلمی میخوره تا کسی که از شرط سنی فعلی برخورداره ولی بدون هیچ علاقه ای صرفا برای اینکه اینده شغلیش تضمینه وارد این رشته میشن».

داوطلبی نوشت: «با سلام خواهشمند است برای معلم شدن جوانان با انگیزه و توانا ارزش قائل شده شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان را هموارتر کرده شرط سنی را به 24 سال افزایش دهید با تشکر».

مینا نوشت: «سلام من میخوام که امسال کنکور انسانی بدم فقط برای اینکه بتونم وارد فرهنگیان بشم ازین میترسم که یهو بگن 97 کلا پذیرش دانشجو نداریم!».

* چه زمانی داوطلبان تعیین تکلیف می‌شوند؟
لازم است داوطلبان کنکور در جریان باشند که شرایط و ضوابط پذیرش در دانشگاه فرهنگیان، از جمله شرط سنی پذیرش، در دفترچه راهنمای ثبت‌نام کنکور سراسری سال 97 که در اوایل بهمن ماه منتشر می‌شود، درج خواهد شد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به این دفترچه از جزئیات پذیرش در این دانشگاه به صورت قطعی اطلاع یابند. با این حال تا زمان انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام کنکور سراسری، خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ پیگیر مطالبات دانشجویان خواهد بود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
آیدین قربانی
1396/11/01 - 00:10

با سلام
بنده به عنوان یک معلم با سابقه ۱۳ سال تدریس ضمن تشکر از زحمات شما در پیگیری مطالبات داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان، موافق افزایش حداکثر سن به ۲۵ سال هستم.
اگر امروز اینکار انجام نپذیرد تعداد بیشتری از داوطلبان سرخورده و مایوس می شوند و بهای بیشتری در آینده بابت این سرخوردگی خواهیم پرداخت.
آرزومند سلامتی شما عزیزان فعال در خبرگزاری دانشجویان ایران هستم و عاجزانه خواستار تلاشهای بی ریای شما عزیزانم.
موفق باشید.
آیدین قربانی، دبیر فلسفه و ادبیات.
الناز
1396/11/10 - 10:17

سلام یه کمپین راه بندازیم و بگوییم که افزایش سن در دانشگاه فرهنگیان را خواستاریم یه سایتی یا یه کانالی هرکسی هم که خواستار افزایش سن است در آن شرکت کند و صدای خود را به مسئولین برسانیم پارسال اعتراض به این که چرا شرایط سنی برای متولدین۷۶است آنرا به۷۴افزایش دادند خواهش میکنم این کار را بکنیم شاید فرجی شد
احمدی
1396/11/14 - 20:08

دوستان با شماره های آموزش و پرورش تماس بگیرید و اعتراض کنید امسال سال آخر کنکور به روش نظام قدیم هست.ان شاالله سن به بیست وسه و چهار برسه.همونطور که پارسال تغییر کرد انشاالله امسالم بشه
فاطمه
1396/11/20 - 19:10

من به عشق معلم شدن دوباره شروع کردم دوباره دارم درس میخونم خواهش میکنم از مسولان که شرایط سنی از 22 به 23 برسانند خواهش میکنم ازتون ........
الف
1396/11/23 - 17:22

از مسئولین خواهش میکنم شرایط سنی رو عوض کنید، انصاف نیست که یه جوون از منطقه محروم به امید تربیت معلم بمونه بعد به خاطر سن دچار مشکل بشه. خیلی ها با سختی و مصیبت درس میخونن و مجبورن پشت کنکور بمونن.کنکور نودوهفت آخرین امید خیلی هاست و بعد از اون همه چی عوض میشه. خواهشا توجه کنید
احمدی
1396/11/28 - 12:51

این قضیه فقط یک راه داره و اون هم شکایت به دیوان عدالت اداری هست، هیچکس صدای این همه کنکوری رو نمیشنوه
محمد
1396/12/02 - 02:53

سلام.ببخشید شرایط سنی رشته تربیت معلم را در ازمون 97احتمال دارد که از 22سال بیشتر افزایش بدن .شما را به خدا بهشون بگید که از 22سال بیشتر افزایشش بدن.
رهاا
1396/12/22 - 19:37

سلام من ک متولد شهریور 75 هستم بخاطر چن روز بیشر بودن سنم از 22 نمیتونم قبول شم؟
کلثوم
1397/01/14 - 15:11

سلام من الان چند ساله پشت کنکوری هستم خواهش می کنم تو را به خدا شرایط سن را به 23 سال افزایش دهید تا من هم که متولد مرداد هستم و فقط 37 روز سنم زیاد است بتوانم استفاده بکنم تو را به خدا صدای ما را بشکنید بگذارید ما هم به آرزومون برسیم.
زینب چوپانی
1397/01/26 - 00:38

سلام من خواهشمندم نسبت به شرایط سنی کمتر سختگیری کنید بخدا همه ما عاشق خدمت به این مرز و بوم هستیم واقعا شرط سنی یک یا دوسال اصلا نمیتونه معیاری برای شایسته سالاری اگر صدای مارو میشنوید شرایط سنی رو جوری در نظر بگیرید که خیلی ها بتونن رقابت کنن
لاله
1397/01/31 - 22:54

بچه ها برید دفتر نماینده مجلس شهرتون یا زنگ بزنید خیلی موثره
پارسال همینجوری سن تربیت معلم و استخدامی حتی تغییر کرد
افشین
1397/02/10 - 11:35

من متولد 1375.4.1 هستم خدمت سربازی نرفتم بخاطر سنم یکبار کنکور دادم رفتم مصاحبه تربیت معلم قبولم نکردن من چیکار کنم میتونم سال 98 کنکور بدم خواهشا راهنمای کنید من بد جوری افسرده شدم.
Farid
1397/05/06 - 03:45

سلام
من با رتبه 2064 منطقه 3 در دانشگاه فرهنگیان قبول نشدم.
ینی دعوت ب مصاحبه شدم ولی رتبه م واسه قبولی کافی نبود.
چون بومیه استان کرمان بودم قطب ما خیلی سخت بود
ولی در بعضی از قطب ها استان کرمان حتی با رتبه 3500 هم قبول شدن.

دلیلش چیه که قبول نشدم؟
سعید
1397/05/10 - 03:24

سلام.چطور میتونم یکی دوسال شرایط سنی رو افزایش بدیم؟لطفا هرکسی راهی میدونه بگه
علی
1397/05/22 - 11:44

باسلام وعرض ادب بنده با تغییر شرط سنی وهر شرایط دیگر برای ورود به دانشگاه فرهنگیان کاملا مخالف هستم زیرا این عمل باعث ظلم در حق کنکور ۹۸ تی ها میشه واز مسوولین محترم مربوط به این امور خواهشمندم که هیچ تغییراتی در شرایط ورود به این دانشگاه انجام ندهند.با سپاس وتشکر از مسوولین.به امید آبادانی وسربلندی کشور عزیزم ایران
معصومه یعقوبی
1397/06/18 - 13:34

باسلام.من امسال ب امیددانشگاه فرهنگیان درکنکور97شرکت کردم و رتبه ی خوبی درگروه زبانهای خارجه اوردم و4سال سابقه تدریس درارگان های غیردولتی ب همراه مدرک معلمی زبان هستم اما ب علت شرط سنی و بخاطرچندماه اجازه مصاحبه ب من ندادند.پس شخصی ک ب معلمی علاقه داره و مهارتهای معلمی روگذرونده ومیتونه یک معلم زبان باسوادباشه منصفانست ک بخاطرسن ردشه؟!!!!!!!!!!
1397/06/23 - 14:47

تورو به خدا مسیولین شرایط سنی را افزایش دهید
فاطمه ن
1397/06/24 - 20:54

سلام
یعنی امکانش هس ک کنکور 98 شرایط سنی رو از 22ب23افزایش بدن؟
من واقعا ب معلمی خییلی علاقه دارم میخام بدونم اگه میشه شروع کنم بخونم
زهرا
1397/06/25 - 17:36

سلام.تروخدااااااااااا شرایط سنی رو افزایش دهید.
سارا
1397/07/01 - 16:53

سلام من به معلمی خیلی علاقه دارم اما و اس شرط سنی که گذاشتن نمیدونم امسال بخونم یا نه
0000
1397/07/09 - 21:35

با عرض سلام خدمت دوستانی که بخاطر شرایط سنی از تربیت معلم محروم شدین،شرایط سنی تربیت معلم تا 24 سال بوده اما یکدفعه و بدون هیچ دلیل منطقی از سال 1392 به 22 سال تغییر پیدا کرده،اگر بابت این مسیله معترض هستین به گروه تل بالا بپیوندید تا اعتراضمون نتیجه بده به امید خدا،همونطور که بچه های آزمون استخدامی با اعتراض شرایط سن رو تغییر دادن ما هم میتونیم
moalem1398اینستا
1397/07/10 - 16:43

a. 98:

با عرض سلام،شرایط سنی در دانشگاه فرهنگیان تا قبل از کنکور نودو دو ،بیست و چهار سال بوده اما از اون سال به بعد بدون هیچ دلیل منطقی و بصورت سلیقه ای به بیست و دو سال تغییر پیدا کرده و بسیاری با وجود رتبه عالی و علاقه و استعداد از معلمی محروم شدن،مسئولان مربطه بدون توجه به شرایط جامعه و آمار بالای بیکاری دست به تغییر شرایط سنی زدند،چه کسی جوابگوی آینده یک جوان مستعد و علاقه مند به معلمی است؟؟؟تا کی نادیده گرفتن جوانان و سلیقه ای و بدون توجه به شرایط جامعه عمل کردن؟؟؟ با توجه به اینکه کنکور نود و هشت آخرین سال برگزاری کنکور با سوالات نظام قدیم است و در واقع آخرین فرصت،لطفا به اعتراض به حق ما و تغییر شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان به بیست و چهار سال توجه بفرمایید.
شیما
1397/07/14 - 17:27

سلام من 26سالمه و ارزوم معلمیه حتی می رم تو مدارس رایگان به بچه آموزش میدم ازتون میخوام شرایط سنی رو تغییر بدین تو رو خدا
مینا
1397/07/14 - 22:42

باسلام.دوستان تاکارازکارنگذشته وشرط سنی دانشگاه فرهنگیان روبرای کنکور۹۸ اعلام نکردن بیایین همگی اعتراض هامونو به گوش مسولین برسونیم وخواستار افزایش سن به ۲۳ سال برای کنکور۹۸ بشیم.باورکنید وقتی ببینند که همه اعتراض کردن یکارایی میکنن واسمون امسال هم که سال اخربرگزاری کنکورواسه مانظام قدیم هاس.پس بیایید همگی اعتراض بنویسید.به دیوان عدالت اداری شکایت بنویسد.وبریددفترنماینده مجلس شهرتون یاتماس بگیرید.دعایادتون نشه دعاکنید تا سنو همین امسال افزایش بدن ودرکناردعا حتما حتما همه جوره تلاش کنید به همه جا صداتونو برسونید اینکه هیچ اعتراضی نکنیم اونهاهم که صدای مارونمیشنون ومطمئن باشید شرط سنی رو ۲۰ سال میکنن امسال یا دیگه خیلی لطف کنن ۲۲ سال میکنن اما باورکنین اگر اعتراض هاخیییلی باشه ۲۳ یا۲۴ سال هم میکنن امسال شرط سنی رو.یاعلی
مینا
1397/07/14 - 23:20

دوستان یک راه دیگه که اعتراضتون برای شرط سنی دانشگاه فرهنگیان روبه گوششون برسونید اینه که زنگ بزنین به۱۱۸ وازشون شماره تامین نیروی انسانی وزارت اموزش وپرورش روبگیرین وزنگ بزنید بهشون واسه اعتراض وبگید که شرط سنی رو۲۳ سال کنن.خودتون خوانواده تون بارها وبارها تماس بگیرید تا تعداد معترضا زیادبشه و بفکربیوفتن وگرنه که همون ۲۰ سال یا۲۲ سالو قرارمیدن واسه کنکود۹۸ ولی اگر واقعا پیله شون بشیم یکارایی میتونیم باهم بکنیم.یاحق.
زهرا ایرندگانی
1397/07/16 - 00:29

من معلمی رو خیلی دوست دارم ولی با این محدودیت سنی که گذاشتین نمیتونم به آرزوم برسم مسئولین اگه امکانش هست شرایط سنی رو تا ۲۴سال افزایش بدین ازتون خواهش میکنم
زهرا
1397/07/16 - 01:24

سلام،من متولد 75/1/7 هستم دو سال میخام کنکور بدم فقط بخاطر تربیت معلم پارسال ک گفتن تا 20سال میگیره دیگه نخوندم امسالم ک تا22سال میگرف بازم سن من نخورد،ازتون خاهش میکنم امسال 24سالش کنین سن قبولیو،،تا من بتونم تربیت معلم قبول شم،دارم افسردگی میگیرم ک چرا ایندم خراب شد،چرا دیگ هیچ راهی ندارم برسم به هدفم...تورو خدا رسیدگی کنید اگ امکانش هس محدودیت سنی به 24برسونین...
مینا
1397/07/16 - 10:34

باسلام دوستانی که میخوان برای کنکور۹۸ شرط سنی دانشگاه فرهنگیان افزایش پیداکنه حتما حتما بخونن::دوستان من ازچندنفرپرسیدم گفتن که راهش اینه که به برنامه حالا خورشید که صبح ها ازتلوزیون پخش میشه وشمارش هم زیرنویس میشه تماس بگیرید وپیام بدیدبخصوص تماس بگیرید دوستان و اعتراضتون رو برای افزایش شرط سنی فرهنگیان اعلام کنید خودتون و دوستاتون خوانوادتون همگی باید انقد تماس بگیریم تا تعداد تماس ها زیادباشه و دربرنامه حالا خورشید اقای رشیدپور این موضوع رو بیان میکنن و مطمئن باشید حتی مسول دانشگاه فرهنگیان روهم دعوت میکنن بعدش به برنامشون.همین چندوقت پیش کنکوریا برای موضوع تاثیر سوابق تحصیلی درکنکور۹۸ همین کاروکردن انقدتماس گرفتن بابرنامه حالاخورشید که حتی وزیراموزش پرورش روهم توبرنامه اوردن.بچه هایی هم ک ازنظر شرط سنی مشکل ندارن هم لطفا زنگ بزنن بخدا ثواب داره اخه خودتون روبذارید جای ماهایی که فقط بخاطر چندماه سن بیشتر ازرسیدن به ارزومون داریم محروم میشم تروخدا همگی باهم یک حرکتی بکنید کنکور۹۸ اخرین سالیت که نظام قدیم کنکورمیدن.یاعلی.
مینا
1397/07/16 - 13:00

باسلام دوستان عزیزی که از شرط سنی دانشگاه فرهنگیان برای کنکور۹۸ ناراضی هستید:اینکه شما به این سایت هاپیام بدهید که شرط سنی روافزایش نمیدن شما باید به دیوان عدالت اداری بارها وبارها شکایت بنویسید درقسمت‌ شکایات مردمی و توصیه میکنم پیام قبلی منو بخونین که گفتم به برنامه حالا خورشید تماس بگیرید.وشماره برنامه حالا خورشید:۲۷۸۶۳۰۰۰
وشماره پیامک:۲۰۰۰۰۳۳۳.حتما هم تماس وهم پیام بزنید.باشماره ها ی مختلف و به همه اطلاع رسانی کنید تا همگی بتونیم باهم این موضوع رودرست کنیم.
مینا
1397/07/18 - 17:33

دوستان همه زنگ بزنید سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان ووزارت اموزش پرورش اعتراضتون رواعلام کنین.من زنگ زدم گفتن اگراعتراضا زیاد باشه احتمال افزایش شرط سنی هستش.شماره تماس اداره کل دانشگاه فرهنگیان :۰۲۱۸۷۷۵۱۰۰۰/داخلی روهم ۸۷۵۱۳۹۰/ قسمت اموزش پرورش هست.شماره تماس وزارت اموزش پرورش:
۰۲۱۸۲۲۸۱۱۱۱/لطفا باهردوشماره تماس بگیرین.کسی بفکرمانیست بچه ها خودمون بایددست به دست هم بدیم وبگیم که خواهان افزایش شرط سنی دانشگاه فرهنگیان به ۲۴ سال یاحداقل ۲۳سال هستیم.دوستان تاکارازکارنگذشته اعتراضاتونو به گوششون برسونید.یاعلی.
moalem1398اینستا
1397/07/18 - 21:38

با سلام،من هم موافق تغییر شرایط سنی به بیست و چهارسال یعنی روال سوابق (قبل از کنکور 1392)هستم گروه زدم تو تل و اینجا آدرس گذاشتم اما قسمت آدرس رو حذف کردن لطفا به اینستا بیاین تا اونجا متحد بشیم برا اعتراض،فرصت کمه و بدون اتحاد تغییر ممکن نیست،پس لطفا به پیج بنده بیاید،یا حداقل یه گروه تو پیام رسان های داخلی یه هر جا ممکنه بزنید تا اونجا جمع بشیم.اگر خواهان تغییر هستین،اگر حق خودتون رو میخواین تلاش کنید و قدم جلو بگذارید که فرصت کمه.
moalem1398اینستا
1397/07/19 - 13:38

دوستان اقدامات پراکنده نتیجه نمیده،باید مثل بچه های پارسال که شرایط رو تغییر دادن با هم همراه بشیم
مینا
1397/07/20 - 15:11

دوستان این دوست عزیز راست میگن ما باید همگی باهم متحد بشیم و گروه راه بندازیم.لطفا همگی خودتون خانوادتون توگروهی که دوستمون تواینستا زدن برید.ازشما دوست عزیزهم میخوام که گروه رو حذف نکن بذار باشه تا بچه هایی که تازه این پیامارومیخونن هم عضو شن وهمینجوری تعداد زیاد شه و گروه روتوسایت های مختلف تبلیغ کنید تاهمه بدونن همچی کاری داریم انجام میدیم.تو تل هم گروه بذارید حتما
مینا
1397/07/20 - 15:51

سلام دوستان دیدید که امسال بچه هایی که به تاثیر قطعی سوابق تحصیلی اعتراض داشتن چقدر تلاش کردن و کمپین راه انداختن و گروه درست کردنو همه اعتراض کردن وباهم متحد شدن و صداشونو به گوش مسولین رسوندن وان شاء الله که به هدفشون هم میرسن و تاثیر سوابق تحصیلی مثبت میشه.وکنکوری های پارسالم که یه عالم اعتراض کردن وگروه راه انداختن واینا وخواهان افزایش شرط سنی دانشگاه فرهنگیان شدن و بلاخره هم موفق شدن.حالا ما دست رودست نباید بذاریم دیگه و ماهم اگه مثل اونا تلاش کنیم و باهم یه گروهی راه بندازیم باورکنین شرط سنی روبرای کنکور۹۸ به ۲۴ سال میرسونن به شرطی که همگی یه کمپینی گروهی چیزی راه بندازیم پس تروخدا دوستان برای ارزوی قلبی خودتون (رسیدن به معلمی)هم که شده دست ازتلاش برندارید.
مینا
1397/07/20 - 15:56

دوستان لطفا به پیج دوست عزیزی که گفتن دراینستا میخوان برای افزایش شرط سنی اعتراض کنن بپیوندید
مینا
1397/07/22 - 18:16

دوستان منکه ازهرطریقی هست دارم تلاش میکنم که اعتراضمو برای افزایش شرط سنی دانشگاه فرهنگیان به گوش مسولین برسونم اما تنها من‌ که فایده نداره هرجا میگم وبه هرکی میگم میگن اگر تعداد معترضا زیادباشه درست میشه بچه ها تروخدا دست رودست نذارید بخدا بچه های پارسال وپریسال انقد که تلاش کردن همگی شرط سنی روافزایش دادن والانم احتمالا دانشجوی فرهنگیان هستن چون تلاششون روکردن پس هم زمان که دارین درس میخونین برای کنکور درکنارش تلاش هم بکنید تو پیج دوست عزیزی که گفتن در اینسا گذاشتن برید تو تل تو گروهشون عضو شین خودتون خوانوادتون وهمه روعضوکنین یه گروه بزرگ از معترضان به شرط سنی دانشگاه فرهنگیان درست کنین تا صدامونو به گوششون برسونیم هنوز شرط سنی دانشگاه فرهنگیان رواعلام نکردن بچه ها اگه گروه تشکیل بدین وبگید که خواهان افزایش شرط سنی به ۲۳ سال یا۲۴ هستین وبگید که امسال سال اخر برگزاری کنکورنظام قدیم هست وما میخوایم شرط سنی ۲۴ سال بشه.بچه ها تلاش کنید تلاش کنید تاکاراز کار نگذشته.تویه گروه همگی باهم متحد شیم و اعتراض کنیم.
moalem1398اینستا
1397/07/23 - 13:40

سلام،لطفا هرکس تو پیج اومد و دنبال کرد حتما به من پیام بده همونجا،تا هماهنگ باشیم.متاسفانه تعداد ما کمه و پیام ها تو صفحه نمایندگان و آموزش و پرورش و...گم میشه در مقابل هزاران پیام بچه های معترض به تاثیر قطعی کنکور،امیدوارم هر چه زودتر اعتراض به حق و کاملا درست نسبت به تاثیر قطعی معدل در کنکور که بسیار ظالمانه هست نتیجه بده،تا پیام ها و کارهای ما هم به چشم بیاد.
moalem1398اینستا
1397/07/23 - 16:23

دوستان به پیج همین خبرگزاری به آدرسiusnews بیاید و اون رو فالو کنید ودرخواست خودتون رو مطرح کنید،من اونجا تنها هستم.
اگر خواهان تغییر هستید یه قدم بردارید حداقل
پس اینایی که من رو تو این صفحه لایک کردین و مثبت زدین کجا هستین؟؟؟؟
به صفحه آموزش و پرورش irmoen و صفحهhalaakhorshid هم بیاین حتما
علی علوی
1397/07/23 - 18:45

بقرآن این چه وضعیه....
شرط سننی آخه چرا؟!!!
چطور رشته ی پزشکی تا ۸۰ سال هم میشه کنکور داد
خداوکیلی شرط سننی را بردارین
هر اداره ای بچه هاشون توی اولویت هستن بجز ما فرهنگیان.......
نازنین
1397/07/23 - 22:24

باسلام.بچه ها اگر تلاش کنیم و دست به دست هم بدیم مطمئن باشین که شرط سنی دانشگاه فرهنگیان رو میتونیم امسال افزایش بدیم.فردا صبح دخترعموم با گروهی که درست کردن میخوان ساعت ۹ صبح برن دفتر نماینده مجلس شهرمون مشهد وهمگی اعتراض کنن به موضوع تاثیر قطعی سوابق تحصیلی درکنکور۹۸ ودرشهرهای دیگه هم همینکارارو کردن.ومطمئن باشید بلاخره کاراشون یه نتیجه ای میده.درزمینه دانشگاه فرهنگیان هم همینطور اگر همگی‌ یک گروهی در تلگرام واینستا یاشبکه های اجتماعی دیگه درست کنین وهمه عضو شیم حتی خوانواده هاتون و دوستاتون هم عضوشن وتعداد زیادشه بعد صدامونو به گوش مسولین دانشگاه فرهنگیان میرسونیم و همونجا باهم برنامه ریزی میکنین که مثلا بچه های اصفهان فردا ساعت فلان دفترنماینده مجلس اصفهان باشید وهمه شهرها همینکارو بکنن.خلاصه بچه ها این کار خیلی جواب میده بشرطیکه همگی متحدشیم و توسایت های مختلف بچه هایی که موافق شرط سنی نیستن رو جمع کنیم دور هم وباتشکیل گروه اعتراضمون رو ابلاغ کنیم.تا کارازکار نگذشته دوستان شروع کنین.یاعلی.......
زهرا
1397/07/24 - 11:56

چرا هر سایتی شرایط سنی مختلفی گذاشته؟ الان ۴ مدل مختلف دیدم؛ بالاخره اصلش کدومه؟ الان یعنی متولد اردیبهشت ۷۵ دیگه نمیتونه؟؟؟؟؟
نازنین
1397/07/24 - 16:32

سلام دوست عزیز برای کنکور۹۸ تاسن ۲۲ سال تمام قبول میکنن.که متاسفانه به سن من وشما وخیلی از دوستان دیگه که ارزوی معلمی دارن نمیخوره اما اگر همونطور که گفتم متحد بشیم واعتراض کنیم باهم میشه شرط سنی روافزایش داد مطمئن باشید.لطفا هرکس پیام من رو میخونه حتما‌ تلاشش روبکنه برای افزایش شرط سنی فرهنگیان بچه ها نذارید که شرط سنی شماروازرسیدن به ارزوی همیشگیتون معلمی دور کنه وتااخرعمر بخوایین حسرت بخورین پس لطفا دست به دست هم بدین.
نازنین
1397/07/24 - 16:43

حق باشماست اقای علوی رشته پزشکی که انقدر مهمه محدودیت سنی نداره حالا اموزش پرورش بااینکه انقدر کمبود معلم داره شرط سنی رو فقط تا ۲۲ سال گذاشته.بچه ها باورکنین که امسال فرهنگیان دانشجو خیییلی میگیرن اگر شرط سنی افزایش پیداکنه هممون قبولیم ان شاء الله چون اخبارشنیدم که کمبود معلم بخصوص معلم ابتدایی دارن واسه چند سال اینده.این دوستمون که ادرس پیجشون روفرستادن چرا نمیرید بچه ها؟؟؟راست میگن واقعا حرفشون درسته اگرهمگی به پیج ایشون برید وتعداد زیادشه باورکنین همه چی درست میشه و شرط سنی رو میتونیم به ۲۴ سال برسونیم باتلاش خودمون.چون سال های پیش هم کنکوری ها همینکارارو کردن ونتیجه داده.اگر واقعا میخوایین که شرط سنی افزایش پیداکنه لطفا تلاش کنید و همگی متحد شید نه اینکه فقط غر بزنیم.
moalem1398اینستا
1397/07/24 - 16:45

من باز هم میگم عزیزان،اقدامات پراکنده نتیجه نخواهد داد،اگر قراره با دانشگاه فرهنگیان تماس گرفته بشه،اگر ملاقات حضوری با نماینده هست،اگر تماس با خبرگزاری و کامنت اینستا و پیامک هست.هر کدوم از اینها باید با همراهی هم باشه،اگه هرکسی یه جا فعالیت کنه،نه صدامون شنیده میشه،نه خواستمون براورده.
خدای نکرده طوری نشه بعدها حسرت تلاش نکردن و بی خیالی طی کردن رو بخوریم و تو رشته ای که علاقه نداریم و بازار کاری هم نداره گیر کنیم فقط بخاطر شرایط سنی و رتبه های بد برن فرهنگیان.حتی یک نفر هم برای اعتراض ما بسیار بسیار کمک کننده هست،اینجور فکر نکنید که حالا من یه نفرم چکاری ازم برمیاد.به پیج بیاین و حتما اونجا به من پیام بدین یا کامنت بگذارین.سپاسگزارم
نجمه
1397/07/24 - 16:55

دوست عزیز من اینستا ندارم نمیشه تو تلگرام هم گروه درست کنی؟؟گروه که گذاشته بودی من رفتم گفت حذف شده تو تل.البته اینستا روهم حذف نکنین تو اینستا بچه ها همگی جمع شین و اعتراض کنیم خیلی بهتر از تلگرامه
نازنین
1397/07/24 - 17:07

بچه ها امروز دخترعموم باگروهی از معترضان به تاثیر قطعی سوابق تحصیلی رفتن پیش نماینده مجلس شهرمون و اعتراض کردن من وخیلی های دیگه هم نامه دادیم به احتمال زیاد ان شاء الله که تاثیر مثل هرسال مثبت میشه اما خیییییییییییلی بچه ها تلاش کردن و به صورت گروهی ومتحدشدن باهم دیگه اعتراض کردن اما متاسفانه امسال کسانی که از شرط سنی دانشگاه فرهنگیان ناراضی هستند باوجود اینکه ارزوی رسیدن به این دانشگاه رادارند هیچ تلاشی برای تعغیر این موضوع نمیکنند شما دوست عزیزی که معترض هستی باید باتلاش کردن حقت روبگیری همانطور که بچه های پارسال همینکار راکردند.لطفا همگی به پیج ادرسی که دوست عزیزمون گفتن یعنی iusnews بیاین و اون رو فالو کنین.وبه صفحه اموزش پرورش irmoen وصفحه حالا خورشید halaakhorshid هم بیایین.باورکنین اگر انقدر که بچه ها دارن درزمینه تاثیر قطعی سوابق تحصیلی تلاش میکنن و گروه تشکیل دادنو این حرفا اگر مثل اونا باهم متحدشیم امسال شرط سنی به ۲۴ سال میرسه وهمگی مهر ۹۸ ان شاء الله دانشجوی دانشگاه فرهنگیان هستیم.
مینا
1397/07/24 - 17:21

باسلام دوست عزیز لطفا ادرس پیجت رو وصفحه اموزش پرورش و حالا خورشید رو تو سایت های مختلف بذارین تاهمه ببینن وبقیه هم به دوستاشون بگن تا عضو شن‌ هرجا که فکرمیکنین درمعرض دید هست بذارین لطفا.ازشما دوست عزیزهم میخوام که همچنان شکیبا باشید چونکه تا یکی دو ماه دیگه که شرط سنی رو اعلام میکنن اونوقت بچه ها بدنبال میگردن که چطور اعتراض کنن و میان و این پیام هارومیخونن وان شاء الله عضو میشن و دوستاشون وهمه روهم عضو میکنن وان شاء الله تعداد زیادمیشه.اما این روهم بگم که ازالان باید عضوشید دوستان هرچه سریعتر بهتر.لطفا این پیام هارو هرکس خوند سریع تر به پیج همین خبرگزاری به ادرس iusnews بیاد وفالو کنه اونو.
نازنین
1397/07/25 - 08:59

باسلام دوستانی که ازشرط سنی دانشگاه فرهنگیان برای کنکور۹۸ (۲۲سال تمام)ناراضی هستین لطفا لطفا هرزمان که این متن رودیدید وخوندید به پیج همین خبرگزاری که دوست عزیزمون اعلام کردن به ادرس iusnews بیایید واونو فالو کنید.ودرخواستتون رومطرح کنید.دوستان باورکنید بچه های سال گذشته همینطوری شرط سنی رواز۲۰ سال به ۲۲ سال اوردن ماهم اگر همگی عضو بشیم باهم مطمئن باشید میشه یه کارایی بکنیم.همچنین به صفحه آموزش پرورش irmoenوصفحه halaakhorshidهم بیایین.هروقت که این متن روخوندید لطفا سریع عضو شید.
moalem1398اینستا
1397/07/25 - 10:54

سلام دوستان، گروه تل سرجاش هست و خود من هم متعجب بودم چرا کسی عضو نمیشه اما مثل اینکه به همگی پیغام حذف داده تل.
دو کار میتونید انجام بدید برای رفع این مشکل یا با تل اصلی که آبی رنگ هست و احتیاج به فیل شکن داره بیاید،اما خب بعضی دوستان تو استفاده از فیل شکن مشکل دارن که میتونن آخرین آپدیت تل طلایی (5.5) رو نصب کنن که فیل شکن نمیخواد و همه جا هم موجوده،فقط دقت کنید حتما آخرین نسخه باشه که بتونید وارد گروه بشید وگرنه اصلا نمیشه و خطا میده.
در مورد آدرس گروهم اینجا گذاشتم حذف کردن،پس یا به اینستا بیاین،یا تو تل به من پیام بدین که عضوتون کنم،یا جمله اعتراض به شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان رو سرچ کنید اونجا تو سایت khbartarآدرس گروه رو گذاشتم کپی کنید و تل کپی رو قرار بدین که آبی رنگ میشه و میتونید عضو بشید/عکس پروفایل نداره تل من: a. 98@
مینا
1397/07/25 - 21:30

سلام دوست عزیز که ادرس گروه گذاشتی و ایدی دادی من هرکار کردم نشد بیام با تل طلایی اپدیدت جدیدشم گرفتم شما لطف کن من ایدی میدم شما منو دعوت کن داخل گروه SAJJADMALEKI۰۵۱@
ممنون میشم دعوت بدی.
moalem1398اینستا
1397/07/26 - 11:10

سرچ جمله آیا تربیت معلم محدودیت سنی دارد،سایت khbartarآدرس گروه اونجاست،کپی کنید بزارید تو تل و وارد بشید.
Shiva
1397/07/27 - 10:43

سلام بچه ها مطمعا هستید فرهنگیان تا ۲۲ سال میگیره یعنی تا ۲۰ سال نمیگیره اگه خبری شد بهم بگید
نازنین
1397/07/27 - 13:12

باسلام.تویه سایتی دیدم نوشته بود شرط سنی دانشگاه فرهنگیان برای کنکور۹۸ به احتمال ۹۹%(۲۲سال تمام)میباشد.اما متاسفانه من مهر۹۸ میشم ۲۲ سالو ۳ ماه،یعنی بخاطر ۳ ماه‌ منو قبول نمیکنن.منی که به هیچ رشته دیگه ای علاقه ندارم وهمه هدفم قبولی دردانشگاه فرهنگیان است.حالا باشنیدن این موضوع دیگه نمیتونم درس بخونم دیگه ذهنم ارامش نداره دیگه همه ارزوهامو باید فراموش کنم.تکلیف من چی میشه؟چه کسی پاسخ حالو روز پراز استرس و نگران من رو میده؟من به هیچ رشته دیگه ای علاقه ندارم به خوانوادم قول داده بودم که کنکور۹۸ دانشگاه فرهنگیان قبول شم.اما حالا بخاطر شرط سنی همه امیدم روازدست دادم.منکه خیلی تلاش کردم وازراه های مختلف اعتراض کردم اما من به تنهایی فایده ای نداره،نمیدونم شمادوستان الان حال وروز من رودرک میکنین یانه،اما ازتون خواهش میکنم هرکس هرزمان که این متن من روداره میخونه اگر معترض هست ازشرط سنی فرهنگیان برای کنکور۹۸ به گروه این دوست عزیزی که دربالا گفتن گروه زدند درتلگرام واینستا بپیوندند ودست روی دست نگذارند وحتی کسانی که ازنظرشرط سنی مشکلی ندارند هم عضو بشن نگن که ماکه شرط سنی بهمون میخوره به ماچه!!بخاطر کسانی مثل من وخیلی از هموطن هاتون که دارن بخاطر چندماه سن بیشتر از ارزوشون دورمیشن شمام یک همکاری بکنین ثواب داره.دوستان تا چندوقت دیگه دفترچه شرایط دانشگاه فرهنگیان اعلام میشه ومن مطمئنم همون ۲۲ سال تمام‌هست شرط سنی پس تا اعلام نشده بیایین یک حرکتی ویک همکاری باهم انجام بدیم باورکنین اگر تو‌اینستا وتلگرام همگی عضو شیم و اعتراض کنیم‌ امیدی هست‌که شرط سنی فرهنگیان برای کنکور۹۸ به ۲۳ سال یا۲۴ سال برسه.منکه حرف های دلم‌روزدم بهتون دیگه خودتون میدونین دوستان .امیدوارم که همگی هرچه سریعتر عضوشین.اجرتون باامام حسین(ع).امضای خدا پای تک تک ارزوهای قشنگتون.خدانگهدار.
Shiva
1397/07/27 - 20:57

سلام کجا دقیقا نوشته تا ۲۲ سال میگیرم فرهنگیان یعنی تصویب شد دیگه ۲۰ سال نیست
نازنین
1397/07/28 - 10:02

منکه هرجا پرسیدم گفتن امسال ۲۲ سال تمام است.اما باید صبر کنید تا دفترچه شرایط فرهنگیان بیاد اونوقت مطمئن شید.اما من مطئن هستم‌ اگر بچه ها اعتراضی نکنن و دست رودست بذارن امسال همون ۲۲ سال تمام تصویب میشه.من تو سایت های مختلف نگامیکنم ی عالمه بچه هایی هستن که شرایط منودارن و از شرط سنی ناراضی ان وهمش اعتراض دارن اما نمدونم چرا همه فقط شعار میدن و هیچ کاری انجام‌ نمیدن واسه تعغیر این موضوع نمیدونم چرا همگی متحد نمیشن در اینستا تا صداشونو به گوش مسول فرهنگیان واموزش پرورش برسونن.منکه دلم خیلی شکسته فکرمیکنم دیگه نمیتونم فرهنگیان قبول شم تروخدا برام دعاکنید.بازهم میگم‌ بچه ها شما‌ همگی اگرمتحدشین میتونید شرایط رو باهم تعغیربدیم‌.یاعلی.
مینا
1397/07/28 - 10:25

سلام دوست عزیزی که ادرس داده بودی تا همه متحد شیم بااجازه شما من ادرس هایی که تو تل واینستا گفته بودی واسه چنتا سایت گذاشتم تا دیگران هم ببینن وعضو شن اخه توسایت های دیگه بچه ها نوشته بودن که چکارکنیم چطوری اعتراض کنیم واین حرفا،خلاصه شمام این ادرس هارو به جای مختلف بفرستید تا همه ببینن دوستان.
مینا
1397/07/28 - 10:45

باسلام خدمت شما دوست عزیزی که درتلگرام و اینستا گروه تشکیل دادی ضمن تشکر از شما بخاطر شروع این کار بزرگ و تشکر بابت اینکه شما استارت این کار وبرنامه ریزی را زدید ازشما میخواهم که دراینترنت سایت های زیر را سرچ کنید و درقسمت ثبت نظرها ادرس های اینستا وتلگرام که باید همگی عضو بشن رو اعلام کنین وتبلیغ کنید تا بچه ها ببینند و عضو شن.(اعلام شرط سنی پذیرش دانشجودر[دانشگاه فرهنگیان])/(شرایط لازم جدید برای پذیرش دانشگاه فرهنگیان برای کنکور۹۶)/(آیا تربیت معلم محدودیت سنی دارد؟)/(اصلاح شرط سنی پذیرش دانشجو در دانشگاه های فرهنگیان)/(میگنا-عدم پذیرش رتبه های بالادردانشگاه فرهنگیان)/ادرس رو به این سایت ها بفرستید که هر سوالی داشتن ازخود شما بپرسن .خدا پشت وپناهتان باشد.
مینا
1397/07/30 - 13:30

باسلام.بچه ها امسال دوبرابر واسه دانشگاه فرهنگیان دانشجو قبول میکنن چون کمبود معلم دارن وظرفیت برای کنکور ۹۸ خیلی زیاده باور کنین‌ این رو از یک نفر قابل اعتماد شنیدم اما احتمالا شرط سنی همون ۲۲ سال تمام است. یعنی منی که ۲۲ سالو ۳ ماه هستم رو قبول نمیکنن. بخدا خیلی ظلمه که با وجود اینهمه نیرو که میخوان امسال ولی کسایی مثل منو بخاطر ۳ ماه سن بیشتر قبول نکنن!! ترو خدا دوستان بیایین همگی متحد شیم و یه فکری بکنیم دیگه اگه واقعا شمام از نظرسنی اعتراض دارین پس ازحقتون دفاع کنین دیگه و عضو گروه دوست عزیزی که گروه تشکیل دادن بشین در اینستا و تلگرام تا همگی اعتراض کنیم امسال که دانشجو زیاد میخوان بگیرن باور کنین اگر همگی با هم متحدشیم وصدامونو به گوششون برسونیم امسال شرط سنی روبه ۲۳ یا ۲۴ سال میرسونن چون نیرو هم زیاد میخوان امسال.تروخدا بچه ها تلاش کنین دست رودست نذارین.بعد کنکور ۹۸ من وشما بخاطر چندماه یا یک سال سن بیشتر قبول نشیم بعد ببینیم یه عالم دانشجو گرفتن فرهنگیان با رتبه های حتی معمولی وفقط سنشون ۲۲ هست.اونوقت چقدر حرس میخورین دوستان؟ پس الان‌ تا هنوز دیرنشده عضوشین و فعال فعااااال باشین. موفق باشید. من قرآن نذر کردم واسه شهدای گمنام تا ان شاء الله شرط سنی فرهنگیان ۲۳ یا ۲۴ سال شه برا کنکور ۹۸ شمام نذر کنین دوستان. یاعلی مدد.
moalem1398اینستا
1397/07/30 - 21:17

والا من تعجب میکنم میگید نمیشه عضو شد تو تل،من با شماره دیگه و آیدی دیگه امتحان کردم اصلا مشکل نداشت،تو اینستا هم که دیگه مشکل عضویت و اینا نداره،هر کی یه گوشی یا تبلت یا کامپیوتر یا هرچی که باهاش به این سایت میاد!!!!!داره میتونه راحت اکانت اینستا درست کنه و حداقل اونجا چهارتا کامنت بذاره.
در عجبم از افرادی که همه خواهان تغییر هستن اما میخوان که بقیه اینکارو براشون انجام بدن،نه اینکه خودشون قدمی بردارن.
ا
1397/07/30 - 23:49

دوستان این خبرگزاری خبری در این باره منتشر کرده تحت عنوان: چالش شرط سنی داوطلبان کنکور 98 دانشگاه فرهنگیان.
اگر دست به دست هم بدیم بالاخره دیده میشیم
مینا
1397/08/01 - 11:57

بله دوستان اگه همگی دست به دست هم بدیم‌ درست میشه بشرطی که همگی قدم برداریم در کنار هم و برای همه اطلاع رسانی کنیم تا همه با ما همراه شن. متاسفانه من و شما میشینیم و فقط ناراحت میکنیم خودمونو که ای وای چرا شرط سنی اینطوری شد و چرا بما نمیخوره و این حرفا اما اگر در همین خبرگزاری ملاحضه کرده باشید گفته شد که تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه های دولتی همگی متحدشده بودن در تهران و رفتن دم در مجلس با اعلام اعتراض و نشون دادن بنر های اعتراضی اعتراضشون رواعلام کردن که باید درازمون استخدامی معلمی مارو قبول کنین ما میخواییم معلم شیم و غیره...اینطوری همگی متحد میشن در گروه های شبکه های اجتماعی و درنهایت قرار میزارن و حتی میرن دم در مجلس و اعتراض میکنن نه مثل ماها. دوست عزیز منکه خودم تل واینستا ندارم با موبایل همسرم اومدم‌ تل تون که گفت حذف شده. ولی بنده بازهم امتحان میکنم و عضو خواهم شد. از دوستان دیگه هم میخوام که عضو بشن تا صدامون به گوششون برسه.
مینا
1397/08/01 - 14:28

من عضو شدم تو تل.گروه درست هست و راحت میشه عضو شین دوستان .از بقیه هم خواهش میکنم عضوشین.
آوا
1397/08/01 - 14:58

اگ معدل سال دوم زیر ۱۵ باشه قبول نمیکنن؟
آوا
1397/08/01 - 15:01

بچه ها معدل دوم دبیرستان زیر ۱۵ باشه قبول نمیکنن؟
مینا
1397/08/01 - 15:27

دوستان لطفاهرکی میخواد اعتراض کنه به شرط سنی دانشگاه فرهنگیان برای کنکور۹۸ لطفا لطفا دست رودست نذارین لطفا هرکس که میخواد شرط سنی برای کنکور۹۸ به ۲۳ یا۲۴ سال برسه بیاد تو گروه ما برای اینکه بیاین توگروه به این ایدی تو تلگرام پیام‌بدین تا دعوتتون کنم Sajjadmaleki051@ بیایین تا همگی متحدشیم
moalem1398اینستا
1397/08/01 - 17:13

اون ایدی که به بنده دادین sajjadmaleki051 پروفایلاشون مذهبی و درمورد امام حسین هست؟که عضو کنم تو گروه الان داخل گروه هستن،به ایشون بگین که شما رو اضافه کنن به گروه با هر شماره ای که دارین.
moalem1398اینستا
1397/08/01 - 17:18

خوشبختانه بچه های کنکوری تونستن با قانع کردن نمایندگان مجلس و وزرا و ایستادگی در مقابل مافیا با اون عظمت و گردش مالی تاثیر معدل رو مثبت کنن،کار ما هم بسیار سخته اما نه به اندازه کار تاثیر معدل،حداقل برا ما مافیا و... در کار نیست و فقط بتونیم مکاتبه مناسب با دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش داشته باشیم یا نمایندگان ان شاالله درست میشه.
Shiva
1397/08/02 - 03:35

بالاخره سن تصویب شد برای فرهنگیان ۹۸ تا چند سال شد چهل بار پرسیدم کسی پاسخ گو نبود
Maryam
1397/08/02 - 10:32

باسلام
حداکثر سن ورود برای سال۹۸چندساله؟؟؟
من متولد اردیبهشت۹۸ هستم ایا میتونم شرکت کنم؟؟
مینا
1397/08/02 - 11:18

دوست عزیز معدل کل دیپلم باید بالای ۱۵ باشه وگرنه قبول نمیکنن اگر معدل کلت پایین ۱۵ هست ترمیم معدل شرکت کن.موفق باشی.
مینا
1397/08/02 - 11:22

دوست عزیز دفترچه دانشگاه فرهنگیان دراوایل بهمن ماه منتشر خواهدشد که اونجا به طور قطعی معلوم خواهدشد که شرط سنی برای کنکور۹۸ چند است!!اما بنابر اطلاعاتی که از سایت ها و افراد مختلف پرسیدم من به احتمال زیاد امسال ۲۲ سال تمام خواهد بود.که خیلی از دوستان از این شرط سنی ناراضی هستند و خواهان افزایش ان میباشند واگر باتلاش یکدیگر باهم همکاری کنیم میتوان این شرط سنی را به ۲۳،۲۴ سال نیز افزایش داد.
مینا
1397/08/02 - 11:27

بله دوستان لطفا هرکس خواستار افزایش شرط سنی برای کنکور۹۸ میباشد لطفا یک قدمی بردارین حداقل پیام بدین به ایدی که گفته شد تا عضوتون کنیم در تل و تعداومون زیادشه.
مینا
1397/08/02 - 11:40

خبر خوش برای همه کنکوری ها تاثیر معدل برای کنکور۹۸ مثل سال های گذشته مثبت شد
سما
1397/08/03 - 14:17

سلام دوستان، بچه ها اینکه هر کس بخواد بیاد اینجا یه چیزی بنویسه و بره مشکلی رو حل نمیکنه، بیاین متحد بشیم، آدرس گروه اینه تو تلگرام moalem1398
لطفا بیاین
سما
1397/08/03 - 14:20

دوستان اینجوری کاری از پیش نمیره که هر کس بیاد چیزی بنویسه و بره ،بیاین متحد بشیم گروه تلگرامی اینه moalem1398
لطفا همه بیان
مینا
1397/08/06 - 15:16

دوست عزیز دفترچه دانشگاه فرهنگیان برای کنکور۹۸ اوایل بهمن ماه‌ همزمان‌ با زمان ثبت نام کنکورسراسری انتشار میشود که دران همه شرایط دانشگاه فرهنگیان وهمچنین شرط سنی اعلام میگردد شما باید تا ان زمان صبرکنید تا به صورت دقیق اعلام بشه شرط سنی برای کنکور۹۸ چند است.اما بنابه اطلاعاتی که من‌ کسب کردم از چندین نفر وسابقه ی شرط سنی طی سال های گذشته به احتمال ۹۰%شرط سنی ۲۲ سال تمام خواهد بود.اما من ویک سری از دوستان دیگه ازاین شرط سنی ناراضی هستیم وخواهان افزایش شرط سنی به ۲۳ یا۲۴ سال هستیم و یک گروه تشکیل دادیم تا اعتراضمون رو به گوش مسولین برسونیم،اما متاسفانه تعدادمون فعلا کمه من درعجبم از همه دوستانی که دراین سایت خواهان افزایش شرط سنی شدن اما باوجوداینکه ما گروه تشکیل دادیم و ایدی مونو گذاشتیم تا پیام بدید عضوتون کنیم اما‌نمیدونم چرا همگیتون عضو نمیشید؟؟دوستان گروهمون خیلی گروه‌ خوب وان شاء الله نتیجه بخشی است اما بشرطی که شمام عضو شید.خواهش میکنم دست روی دست نذارین حتی یک نفر هم برای رسیدن به هدفمان بسیار بسیار تاثیر گذارخواهدبود.لطفا به ایدیsajjadmaleki051@ پیام بدید در تلگرام تا عضوتون کنیم وسپس درگروه با بچه ها همفکری کنین برای یافتن‌ راه منطقی برای افزایش شرط سنی فرهنگیان ۹۸.تا بهمن ماه اگر تعداد زیاد بشه مطمئن باشید اعتراضات نتیجه بخش خواهد بود پس بسم الله...
پارادایس
1397/08/06 - 16:09

سلام وعرض ادب خواهش میکنم کمکم کنید من از بچگی عاشق معلمی بودم دوس داشتم معلم بشم اما به اجبار خانوادهام معماری خوندم الان 29 سالمه مدرکم کاردانی دلم میخواد کارشناسی بخونم معلم بشم بگید چیکار کنم؟ شرایط پذیرش داوطلب آزاد دانشگاه فرهنگیان چیه؟
مینا
1397/08/10 - 09:08

دوست عزیز فکرکنم شما باید ازطریق ازمون استخدامی تربیت معلم اقدام کنید.هرساله ازمون استخدامی برگزار میشه که شما بامدرک کاردانیتون(یااینکه کارشناسیتون رو بگیرین وبا کارشناسی)ازمون رو شرکت کنید.وان شاء الله که به ارزوتون برسید برای بنده هم دعا کنید که معلم شم.بازهم برای کسب اطلاعات کامل که چه زمان ازمون استخدامی برگزار میشه وچطوری هست از مشاوره بپرسید.یاعلی.
Roya
1397/08/13 - 18:13

سلام من لیسانس حقوقم25سال سن,میتونم ارشدم رودانشگاه فرهنگیان دریک رشته دیگه بخونم؟
محیا
1397/09/05 - 15:30

با سلام. من متولد 71 هستم و مهندسی صنایع خوندم. الان خیلی دوست دارم وارد دانشگاه فرهنگیان بشم. اما شرایط سنی مانعه. لطفا یه کاری کنید برای شرایط سنی.
یاسمن
1397/09/14 - 22:45

دوستای گلم کسانی که برای شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان(۲۲سال)معترض هستن خواهش میکنم بیکار نشینید مسئولین به ما امیدواری دادن در صورتی که تعداد معترضین زیاد باشه لطفا لطفا بیاید به آدرس پیجmoalem 1398یه گروع تشکیل دادیم برای اعتراض به شرایط سنی همگی بیاین
عبدالمجید دهانی
1397/09/17 - 17:29

سلام.میشه شرایط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان در سال 98 از22سال به 24 سال باشد چراکه بیشترین پذیرش دانشجورا دارد دراین سال.باتشکر
سهیل
1397/09/21 - 13:43

آقا به جوان ها رحم کنید.
Ali
1397/09/21 - 13:44

بچه ها تا دیر نشده بیایید همه اعتراض کنیم ی کانال گروه نمیدونم از یه راهی تا شرایط سنی را ببرن بالا
yas
1397/10/03 - 22:18

دوستای عزیز اگه نسبت به شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان معترض هستید لطفا همگیتون به سایت دیوان عدالت ثبت شکایات مردمی برید و درخاست اصلاح این قانون رو بدید با وجود این همه اعتراض طی چند سال اخیر متاسفانه هیچ تغییری صورت نگرفته و برای کنکور ۹۸ شرط معدل رو حذف کردن و این اصلا عادلانه نیست لطفا شما هم بیکار نشینید و مکرر به دیوان عدالت اعتراضنامه بفرستید چون اگه تعداد شکایات زیاد باشه رسیدگی میکنند
مینا
1397/10/05 - 00:13

دوستان خواهش میکنم به سایت دیوان عدالت اداری بخش ثبت شکایات‌ مردمی برین‌ ودیوان عدالت رو پر کنید از اعتراض نامه تادیرنشده دوستان همکاری کنین باما من‌ ودوستانمون درگروه اینکارو داریم انجام میدیم شمام به ما بپیوندید وهروز روزی ده بیست‌ بار اعتراض بنویسید به دیوان عدالت تا شرط سنی روافزایش بدیم اخه شرط سنی خیلی مهم تره از شرط معدل که ورداشتن شرط معدلو لغو کردن.همگی خواستار افزایش شرط سنی به ۲۳ یا۲۴ سال باشین.تواینترنت سایت دیوان عدالت اداری روبزنین وبعدم قسمت ثبت شکایات مردمی روبزنین وبعدم فرم مشخصاتتونو پرکنین وشکایت نامه بنویسین وارسال کنین.فرصت کمه از یک ماه کمتر فقط وقت داریم پس یاعلی.
سارا از تهران
1397/10/05 - 01:05

سلام دوستان میشه یه راه حل بدید ؟؟من عاشق معلمیم اما بخاطر سنم واجد شرایط نیستم وحتی مدرک ندارم تا مقطع پیش دانشگاهی نشد بیشر بخونم به نظرتون راهی هست هم درس بخونم توی دانشگاه هم به آرزوم برسم؟؟؟ من متولد 64 هستم وانگار همه درا به روم بستس. به نظرتون راهی هست لطفا راهنمایی کنید ممنون از شما عزیزان.
علی
1397/10/05 - 20:28

سن رو به ۲۲سال حداقل برسونید
پروین
1397/10/07 - 14:29

کی میخاد به داد ما برسه؟یکی ی راهی پیدا کنه و سنو به 24برسونین اخرین فرصت زندگیمونه....
مینا
1397/10/08 - 19:18

باسلام،دوستان اینجا که پیام میدین واعتراض میکنین که کاری درست نمیشه وصداتون به گوش نماینده ها نمیرسه که پس خواهشا به سایت دیوان عدالت اداری در اینترنت برید و قسمت ثبت شکایات مردمی برید ویه فرم هس اونو پرکنین وشکایت نامتونو بعدش بنویسین ووارسال کنین.به برنامه حالا خورشید هم پیامک وزنگ بزنین ودرخواست افزایش شدط سنی رو بکنین.دوستان کمترازیکماه دیگه فرصت داریم پس حتما هروز روزی چندبار به دیوان عدالت اعتراض بنویسید.یاعلی...
zeynab
1397/10/09 - 14:34

دوستان هرکی دسترسی داره یک نامه رسمی به دیوان عدالت بفرسته و بگه خواستار تغییر سن ار 22 به 24 هستیم، تنها راهی که نتیجه میده همینه
ابوالفضل
1397/10/10 - 11:16

سلام شرط معدل رو حذف می کنید سن افزایش نمی دهید عدالت این نیست یا خدا این تبصره بند شرایط سن مثل معدل حذف بشه
یوسف
1397/10/10 - 11:25

سلام چه کسی خواهان شرایط حذف معدل بود کسی اعتراض زیادی نکرده اند ولی برای سن ۲۰ یا۳۰درصد دوطلبان کنکور اعتراض دارن تا سال۹۲ سن ۲۴ بود چرا سن رو کم کرده اید سن رو دوباره ۲۴ یا۲۳ کنید کسی که اطلاعات دبیرستان و معدل پایینی داره می تونه بیاد دانشگاه فرهنگیان اما کسی ۲ یا ۳ ماهش از ۲۲ سال گذشته و سواد و معدل بالاتری داره نمی تونه بیاد این انصاف عدل هستش کمی منطقی باشیم مگر جوان ۲۳ یا ۲۴ ساله سالمند هستش و نمیتونه درس بده در مدارس لطفا با زندگی ما بازی نکنید عشقم فقط معلمی هستش و سن رو اگر به ۲۳ یا ۲۴ افزایش دادند کنکور می خونم ولی اگر سن رو افزایش ندهند مسولین محترم من ترک تحصیل می کنم چون فقط عشقم دبیری هستش یا حق
رضا
1397/10/10 - 20:49

سلام سن رو افزایش دهید مگه چه میشود با تشکر
محمد حسین
1397/10/11 - 11:48

سلام من پدر ندارم فقط کاری کنید که سن افزایش یابد.
yas
1397/10/11 - 15:28

دوستای عزیز اعتراض کردن تو این سایت هیچ دردی رو دوا نمیکنه ازتون خاهش دارم اگه کسی هست که تواانایی این رو داره که شکایت رسمی بکنه نسبت به شرایط سنی و نامه بنویسه برای دیوان عدالت (همراه با بند و تبصره) مثل نامه ای که پدر یکی از داوطلبان برای شرط معدل نوشت و تنها بخاطر اعتراض همون یک نفر شرط معدل رو تعدیل کردند پس اگر هرکدومتون میتونه کاری در این باره انجام بده کوتاهی نکنه قاضای عاجزانه دارم تا آخرین نفش تلاشتون رو بکنیدکمتر از یک ماه فرصت داریم کاری نکنیم بعدا حسرتش میمونه برای خودمون.باتشکر

مینا
1397/10/11 - 17:46

دوستان باورکنین انتقادات وپیشنهاداتون برای افزایش شرط سنی دراین سایت جواب نمیده.شمادوستان عزیزی که تواین سایت معترض هستین برای شرط سنی فرهنگیان اینطور که من میبینم تعدادمون بازم خیلی زیاده باورکنین اگر همگیمون بتونیم شکایت رسمی بکنیم به دیوان عدالت وخواهان افزایش شرط سنی بشیم باورکنین شرط سنی روافزایش میدن اخه شرط معدلم همینطوری حذف شد.لطفا پیگیرباشین وهمین یک ماه باقی مونده رو روزوشب تلاش کنیم باهم واعتراض کنیم بعد که شرط سنی روافزایش دادن باخیال راحت وباانگیزه کامل درس میخونیم.اگربرای افزایش شرط سنی فرهنگیان تلاش نمیکنید پس باید هدف رفتن به دانشگاه فرهنگیان ورسیدن به معلمی روهم فراموش کنین چراکه توی این موقعیتی که الان ماهستیم رسیدن به هدف معلمی درگرو اینه که همش اعتراض کنیم و ازحقمون دفاع کنیم دردیوان عدالت اگر اینکارونکنیم به هییییچ عنوان شرایط تعغیرنمیکنه.یه دست هم صدانداره همممممممه باید باهم اعتراض کنیم.
yas
1397/10/12 - 01:22

هیچکس نمیاد برای شما کاری بکنه مگه اینکه خودتپن بخاید پس برای اصلاح شرایط سنی هم نباید بیکار بشینید به هرجا که ذهنتون میرسع تماس بگیرید پیامک بزنید و اعتراض کنید به نماینده ها،موسسسات،دانشکاه فرهنگیاث،تامین انسانی،و بخصوص دیوات عدالت اداری،
و بعلاوه ارسال شکایت به سایت دیوان عدالت و دانشگاه فرهنیکان رو همه روزه انجام بدید تا بدونن چه تعداد از داوطلبین در این باره معترض هستند
امسال هم تعداد زیادی نیرو میخان جذب کنند و متاسفانه زمان زیادی به اعلام شرایط سنی نمونده تلاش بکیند تا بعدا غبطه نخورید. باتشکر
محمد
1397/10/12 - 07:33

سلام آخرین سال نظام قدیم هستش معدل رو حذف کرده اید سن رو به ۲۳ یا ۲۴ افزایش دهید
صابری
1397/10/14 - 06:30

سلام مسولین صدایه ما رو نمی شنوند برای افزایش سن واقعا که حرف فقیر و دانش آموز جماعت جایی اعتبار نداره
سید علی
1397/10/19 - 20:31

ترو خدا شرایط سنی رو به ۲۴ سال برسونید لطفا خواهش میکنم من عاشق دانشگاه فرهنگیان هستم یه سال دو سال فرقی زیادی واسه شما نداره ولی برا ما یه امیده خواهشا نگیرید این امید رو
بارزان ناصرابادی
1397/10/19 - 21:23

باعرض سلام.....خواهش می کنم دوستان همه ی شما ها با افزایش سن موافقت کنید بە خدا قصم من امسال بە خاطر عشق بە تربیت معلم در رشتە های دیگر ثبت نام نکردم دوبارە خواهش میکنم ازتون مسعولین محترم کە ما را ناامید نکنید خواهش میکنم با افزایش سن تربیت معلم موافقت کنید خواهش می کنم
سعید امیری
1397/10/19 - 22:16

سلام من متولد 76/4هستم خواهش میکنم یه کاری کنید رده سنی افزایش یابد
مریم
1397/10/22 - 20:05

سلام اینایی که خواستارافزایش سن برای تربیت معلمن به ایدی من توتلگرام پیام بدن یه گروه راه اندازی میکنم شماره نمایندان مجلس ووزیراروهم میذارم برااینکه بشون پیام بدیم.آیدی@mryouna
به حروف ام_آر_وای_اُ_یو_ان_اِی
مری
1397/10/24 - 14:39

ایکاش کلا این شرط سنی لعنتی برداشته بشه...خب قوانین دیگشو سختگیرانه تر کنن ولی اینو برررر دارررن.سالی که من کنکور دادم فقط یکی میگرفتن که کلا از شهر ما نبود با این که شاگرد زرنگ بودم قبول نشدم درست سال بعدش دو تااز اُسکلای کلاسمون قبول شدن
میلاد باقری
1397/10/25 - 02:17

سلام من میخوام وارد دانشگاه فرهنگیان بشوم ولی متاسفانه ب دلیل شرایط سنی نمیتوانم این شرایط سنی ۲۲ سال واقعا ظالمانس قبلا برای ورد ب دانشگاه فرهنگیان ۲۴ سال بود و خیلی عالی بود خواهشا شرایط سنی ۲۴ سال انتخاب کنید چون دغه دغه ی خیلی از کنکورهاسا خواهشا ب این موضوع رسیدگی کنید
زهرا
1397/10/25 - 11:34

سلام خسته نباشید بخدا من پدرم فوت کرده هیچ درامدی نداریم فقط کمیته امداد حمایت میکرد که به دلیل کفالت حقوق ما رو قط کردن بقران من هزینه تحصیل تو هیچ دانشگاهی رو ندارم فقط به عشق این دانشگاه فرهنگیان درس میخونم امسال میشم 23سال تو رو خدا سن رو به 23 یا 24افزایش بدین بخدا دانش اموز با شرایط مت زیاده اونایی که میتونید و دستتون میرسه پیام ما رو به دست مسعولین برسونید انشاالله پرچم مبارک امام خامنه ای به دست اقا امام زمان برسه
فاطمه
1397/10/25 - 11:46

سلام .. عاجزانه ازتون خواهش میکنیم شرایط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان را در کنکور سراسری 98 به 23 سال تغییر بدین .. اخه مایی که نظام قدیم هستیم و باتوجه به اینکه اخرین فرصتمون این حق ما نیست که بخاطر چن ماه سنمون بزرگه نتونیم به بزرگترین آرزومون معلمی برسیم ..
زینب
1397/10/30 - 17:09

من باتغییرشرط سنی دانشگاه فرهنگیان کاملامخالفم وبه نظرم همون۲۲سال خوبه ونبایدافزایش پیداکنه چون حق دیگران ضایع میشه...
منصوری
1397/11/02 - 13:55

سلام تو رو بخداشرایط سنی حضور در کنکور افزایش بدین منی که بخاطر اصرار خانوده ام مجبور شدم برم دانشگاه و رشته ای که بهش علاقه ندارم و بخونم و حالا میخوام طبق علاقه خودم پیش برم این حقم نیست به ما رحم کنید.
حجت
1397/11/02 - 16:37

با عرض سلام .من از اول بچگی ارزوی تربیت معلمی رو داشتم ولی سنم 23سال هست یعنی باید در حسرت این ارزو بمونم من از مسئولین خواهش میکنم ک شرایط سنی رو فقط سه سال اضاف کنن
حسن
1397/11/07 - 19:29

مرجع رسیدگی دانشگاه فرهنگیان

شاکی:حسن ریسی

ظرفیت دانشگاه فرهنگیان طی کنکور های اخیر کم بوده و از آنجایی که گزینش این دانشگاه به صورت بومی است،به علت جذب پایین دانشگاه فرهنگیان بسیاری از شهرستان تعداد کمی پذیرش داشتند و داوطلبان بسیاری با وجود علاقه و استعدا و رتبه های علمی خوب در حد هزار منطقه ۳ از معلم شدن محروم میشدند،اما حال که ظرفیتها افزایش پیدا کرده و حدودا سه برابر شده این دسته از داوطلبان مشکل شرایط سنی دارند،در واقع یک بار به علت کم بودن پذیرش و بار دیگر بخاطر شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان محروم هستند و با وجود اعتراضات متعدد تعداد زیادی از داوطبان پشت کنکوری در این باره متاسفانه شورای عالی آموزش و پرورش هیچ توجهی به این امر نکرده است
از طرفی شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان تا کنکور ۱۳۹۲،بیست و چهار سال بوده و در همان سال به صورت سلیقه ای و بدون در نظر گرفتن علاقه داوطلبان به معلمی و شرایط بیکاری موجود در جامعه به ۲۲ سال تغییر پیدا کرد و این درصورتی است که یکی از شرایط اختصاصی مندرج در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان داشتن حداکثر ۲۸ سال در بدو استخدانی قطعی بعد از تحصیل میباشد بنابراین شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان باید همان ۲۴ سال سابق باشد.
کنکور ۱۳۹۸ آخرین سال برگزاری کنکور با کتب نظام قدیم میباشد و در واقع آخرین فرصت ما داوطلبان و بعد از آن سوالات کنکور با کتب جدید طرح میشوند. لذا درخاست تعداد زیادی از داوطلبان کنکور ۱۳۹۸ از مسئولین محترم تغییر شرایط سنی به ۲۴ سال میباشد.
در خصوص بیان دقیق خواسته مربوطه. به استحضار میرساند خواستار ابطال بند ۴ از شیوه نامه مصاحبه اختصاصی داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در سال تحصیلی۱۳۹۶_۱۳۹۷ مصوب مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش مندرج در دفترچه آزمون سراسری سال ۱۳۹۶_۱۳۹۷درخصوص داشتن حداکثر سن ۲۲ سال تمام در بدو ورود به دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی را خواستارم،

متن مقرره های اعتراض به قرار زیر است:
1)بند ۴ از قسمت اهم شرایط و ضوابط اختصاصی ورود به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی مصوب برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی 1396_1397

4)داشتن حداکثر سن ۲۲ سال تمام در بدو ورود به دانشگاه
تبصره :3)حداکثر سن ورود به دانشگاه تحت هر شرایطی تغییر نخواهد کرد
2)بند ۲ از قسمت شرایط و پذیرش دانشجو در رشته های تحصیلی پردیس های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۷منتشر شده توسط سازمان سنجش
2)داشتن حداکثر سن ۲۲ سال تمام در بدو ورود به دانشگاه
5)حداکثر سن ورود به دانشگاه و حداقل معدل، تحت هر شرایطی تغییر نخواهد داشت
3)بند ۱۳ از قسمت شرایط مندرج در(بخش پیوست ها)دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۳۹۷،شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو و تربیت دانشجو معلم متعهد خدمت در رشته های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی.
13)داشتن حداکثر ۲۸ سال در بدو استخدامی قطعی پس از فراغت از تحصیل
4)اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص مصوبات سیزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ 1397/06/26در رابطه با آزمون سراسری سال های 1398و1399
1397/06/26
ب-آزمون سراسری سال 1399
1)در سال 1399فقط یک آزمون (یک مجموعه سوال)براساس نظام جدید آموزشی (3_3_6)برگزار میشود
5)شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در رشته های مورد نیاز وزارت آموزش و.پروش در دانشگاه فرهنگیان (مراکز تربیت معلم سابق)و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۳۹۱منتشر شده توسط سازمان سنجش
ویژه داوطلبان آزاد :صلاحیت های اختصاصی
بند 5)داشتن حداکثر ۲۴ سال تمام در بدو ورود به دانشگاه
6)شرایط و ضوابط پذیرش دانش در رشته های مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان(مراکز تربیت معبم سابق)و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۳۹۲منتشر شده توسط سازمان سنحش
ویژه داوطلبان آزاد :صلاحیت های اختصاصی
بند5)داشتن حداکثر ۲۲ سال تمام در بدو ورود به دانشگاه
سجاد اسدی
1397/11/07 - 20:42

سلام لطفا سن رو ب 25 افزایش دهید تا کسایی ک علاقه دارن تو کنکور شرکت کنن .مگ معیار رتبه بهتر نیست خب معدلو ک حذف کردید شرط سنی رو هم به اصلاح کنید
نسرین
1397/11/10 - 02:34

تو رو خدا شرط سنی رو ب ۲۴ سال سابق یا حداق 23 برگردونید.تو رو خدا صدای مارو نادیده نگیرید.من هیچ اطلاعی از دانشگاه فرهنگیان نداشتم و بتازگی از اون چیزهایی شنیدم .یعنی اصلا نمیدونستم از چه راهی میتونم معلم بشم. تورو خدا این فرصت رو ب ما نظام قدیما بدین
محمد کرد
1397/11/17 - 16:20

آیا شرط معدل برای کنکور 98 تربیت معلم خذف میشه
محمد باقری
1397/11/17 - 17:05

آیا شرایط سنی تربیت معلم امکان تغییردارد
Zahra
1397/11/20 - 15:30

سلام یعنی چی که سن باید تا ۲۲باشه فقط ...بقبه برن بمیرن یابیکاربمونن همینطوری من به معلمی علاقه دارم دلم میخواد شرکت کنم میشه به خاطر دوسال قید معلمی رو بزنم..این چه قانونیه اخه
جواد
1397/11/28 - 11:11

سلام
دوستان یه کمپین تشکیل دادیم برای افزایش سن دانشگاه فرهنگیان
هرکی خواست عضو شه پیام بده
09332884420
نرگس سارانی
1397/11/29 - 14:47

سلام من پس از تحصیل در مدرسه نمونهوپنج بار شرکت در کنکور تجربی وچهار بار انتخاب دانشگاه فرهنگیان در انتخاب رشته ام امسال ورودی بهمن قبول شدم تمام مراحل مصاحبه و تحقیقات معاینات پزشکی درانجام دادم ولی دانشگاه فرهنگیان پردیس زینبیه پیشوا مرا ثبت نام نکردند چون ۳۸ روز بزرگترم من متولد ۲۴/۵/۷۵ هستم امسال از کنکور محروم شدم و سال بعد هم نظام آموزشی عوض می شود به طور فجیعی بدبخت شدم و حالا زیر آواری ازتحقیر و توهین دوست و دشمن مدفون شده ام
جواد
1397/11/30 - 15:29

به نظر من این همه تحصیلکرده دکتری داریم که بیکارن واگه شرط سنی رو برای این جور افراد ببرن بالای سی هم باز به نفع جامعست و دانش اموز ها میتونن از افراد بادانش بهره ببرن من که به هیچ وجه سطح سواد علمی معلین عزیز راضی نیستم
حسن ایزدی
1397/12/03 - 12:46

سلام جذب دانشجو نظام قدیم و جدید براساس تراز و نمره عملی هستش و نظام قدیم سن آنها زیاد هست و نمی توانند ثبت نام کنند در دانشگاه فرهنگیان و دوباره دانشگاه فرهنگیان خالی میشود و با چالشی با کمبود معلم روبرو میشویم و تا سال ۱۴۰۰ خوردی هزاران نفر بازنشت می شوند و سن رو باید ۲۳ یا ۲۴ کرد که نظام قدیمی ها بتوانند وارد دانشگاه فرهنگیان شوند التماس تفکر
آمنه
1397/12/03 - 12:51

وزیر محترم چرا سن رو افزایش نمی دهید مگر فرد ۲۳ ساله مگر پیر سالمند هست نمی توانند تدریس کند من حیران چرا سن رو افزایش نمی دهند با تشکر لطفا پیگیری کنید
کنکوری
1397/12/08 - 07:12

سلام.از شما خوهشمند هستم که به برنامه زنده باد زندگی به شماره 30000218 پیام بدین تا مشکل ما رسانه ای بشه تا اینکه صدای ما به گوش مسولین محترم برسه و شرط سنی همانند شرط معدل تغییر کنه برای اینکار همه باید متحد و دست به دست هم بدیم و اگرنه کاری از پیش نمی بریم.
مریم
1397/12/19 - 12:07

ما منتظریم و امیدوار
مریم
1397/12/19 - 12:09

سلام تو روخدا شرط سنی رو تغییر بدین من متولد بیست شهریور ۷۶ ام انصاف نیست بخاطر ۱۰ روز نتونم به آرزوم برسم.
مصطفی
1398/02/23 - 19:21

بابا تورو خدا سنو ببرین بالا یا یه بخشنامه جدید بدن سنو افزایش بدین خب نیرو میخواین بزارین همه شرکت کنن از نظره رقابت علمیم که بهتره نیرو های بهتری جذب میشن اخه چراااا
مرضیه
1398/02/25 - 03:05

من فقط به عشق معلمی درس میخونم امیدوارم صدایم به گوش مسولین برسه و شرط سنی را افزایش بدن
مریم
1398/03/26 - 10:29

خواهش میکنم سن دانشگاه فرهنگیان دو ببرید بالا چرا مسئولین صدای ما رو نمی شنوند اصلا براشون مهم نیست
فاطمه
1398/04/19 - 22:31

با سلام .من سال ۹۷دبیری زبان قبول شدم وبه خاطر یک ماه سن رد شدم .تو رو خدا بگید من چکار کنم.اون دسته ازافرادی که پارسال معدل زیر ۱۵ داشتنو همین چند روز پیش دعوت کردند برای مصاحبه .یه تبصره واسه این شرایط سنی بگذارید تا من هم برم مصاحبه بدم و قبول شم‌خیلی دوست دارم این رشته رو خواهش می کنم تو رو خدا.
نوید
1398/04/20 - 13:31

سلام خواهشا شرط سنی رو از22سال به23یا24سال افزایش دهید
خیلی هاهستن که علاقه به تربیت معلم دارن و با رتبه های عالی نمیتونن قبول بشن ولی کسانی هستندکه بارتبه عادی دردانشگاه تربیت معلم قبول میشن
نوید
1398/04/20 - 13:35

باعرض سلام
خواهشا در کنکور99 که آخرین سال برگزاری دوازمون جداگانه برای نظام قدیم و جدید است شرط سنی رواز22 به23یا24سال افزایش دهید مگه ملاک رتبه وتراز نیست
خیلی هاهستن که علاقه به تربیت معلم دارن و با رتبه های عالی نمیتونن قبول بشن ولی کسانی هستندکه بارتبه عادی دردانشگاه تربیت معلم قبول میشن
خواهشا به فکرهمه داوطلبان کنکور99 باشید
...
1398/04/29 - 17:27

سلام. دوستانی که خواهان افزایش شرط سنی دانشگاه فرهنگیان به ۲۴ سال برای کنکور ۹۹ هستن به اطلاعتون میرسونم که‌ اگر از همین امروز اگر همگی همگگگگگگی تلاش کنین و دست رو دست نذارین مطمئن باشین کنکور ۹۹ شرط سنیش ۲۴ میشه منتهی باید هر روز روزی ده بیست بار به سایت دیوان عدالت اداری در بخش شکایات مردمی اعتراض بزنین که خواهان شرط سنی دانشگاه فرهنگیان به ۲۴ سال هستین. و اینکه نامه بزنین به دیوان عدالت اداری. این دوتا راه فقط جواب میده اون راه های دیگه که پیامک بزنین به برنامه های مختلف واین‌ حرفا اصلا تاثیری نداره فقط اگه این دوکاری که گفتمو بکنین از امروز مطمئن باشین درست میشه. منم انجام میدم این کارا رو.
علی
1398/05/19 - 12:21

شما رو بخدا ب قرآن حداقل یک سال شرایط سنی رو‌جلو ببرین به فکر کسی که چشم و امیدش دانشگاه به دانشگاه تربیت دبیر هست از مناطق محروم سه تا دو سال متوللی میشینه و با امید ی کارمند و معلم که دستش ب دهنش برسه و فرد مفبدی باشه خواهشا ب فکر منطقه محرم منطقه سه باشید شما به قرآن شرایط سنی رو برای کنکوز۹۹یک سال افزایش دهید به قرآن
مریم
1398/05/19 - 21:09

من آقای دکترو در شبکه چهار در برنامه خبر دیدم که گفتند دارند تلاش میکنند سن ورود به دانشگاه فرهنگیانو تا ۲۴ سال افزایش بدهند . ای کاش برای همین سال ۹۸ این کارو میکردن، من و خیلی های دیگه امید داشتیم تا قبل ۲۴ سالگیمون این اتفاق برای سال ۹۸ بیفته ولی اگه برای سال ۹۹ باشه خیلی هامون دیگه نمیتونیم بازم سال ۹۹ شرکت کنیم من خودم شهریور سال بعد ۲۴ سالم تمام میشه واگه این قانون سال بعد اجرا بشه من و خیلی های دیگه نمیتونیم شرکت کنیم مگه اینکه سن ورود تا ۲۵ سال بشه که بعید میدونم‌. آقای دکتر کاش برای همین امسال این کارو میکردین یا لااقل تو خبر نمیگفتید دارید تلاش میکنید سن ورودو به ۲۴ سال برسونید از اون روز تاحالا خواب به چشمهام نیومده و واقعا نمی دونم برای آیندم باید چکار کنم. ای کاش صدامون به گوش شما میرسید تعداد زیادی از ما درخواست کرده بودیم امسال سن ورودو به25 سال برسونید چون ما نظام قدیم هم هستیم و سالای بعد کنکور دیگه واسه ماها نیست ولی صدامون به جایی نرسید. خیلی ناراحتم آقای دکتر و ای کاش یکم هوامونو داشتید کاش میشد کاری کرد کاش این پیامو میخوندید
مینا
1398/05/31 - 10:31

سلام.خانوم مریم که گفتین اقای دکتر درشبکه خبر گفتن دارن تلاش میکنن شرط سنی رو ۲۴ سال کنن ایا واقعا برای دانشگاه فرهنگیان گفتن؟بچه ها اگر واقعا اینطوری باشه پس باید ماهم تلاش کنیم خواهشا اونایی که میخوان شرط سنی به ۲۴ برسه هرروز به دیوان عدالت اداری اعتراض بزنن توی پیام های بالاتر گفته شده که چطوری به دیوان عدالت اعتراض بزنین پیداش کنین.درضمن میتونین به دیوان عدالت یه نامه بنویسین وبفرستین.خیلللی کارامیشه کرد دوستان یادتونه برای ابطال شرط معدل بچه ها چقدددددر تلاش کردن وخداروشکر شرط معدل برای کنکور۹۸ مثبت شد اگر هممممه تلاش کنن توی این زمینه هم موفق میشیم اگر واقعا دارن تلاش میکنن تاشرط سنی روافزایش بدن پس ماهم باید خیییلی تلاش کنیم تاصدامونو بشنون تا برای کنکور۹۹ شرط سنی روافزایش بدن اگر تلاش نکنین وصدامون به گوششون نرسه شاید افزایش شرط سنی رو برای کنکور ۱۴۰۰ بذارن ها پس تلاش کنین با دست رودست گذاشتن وفقط غصه خوردن واینجا اه وناله کردن هیچی درس نمیشه باید به دیوان عدالت اعتراضتونو اعلام کنین.خانوم مریم عزیز که گفتین سال دیگه ۲۵ سالتون میشه خییییلی درکتون میکنم امیدوارم به ارزوی قشنگتون برسین.
احمد
1398/06/08 - 17:12

اگه میشه شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان تغییر کنه اخه ۲۲سال خیلی بی انصافیه حداقل بشه ۲۳سال چون داوطلبان نظام قدیم اخرین فرصت برای کنکور سراسری دارن
مینا
1398/06/31 - 23:04

سلام.دوستان به نظرمن اگر درپیج اینستاگرام آقای رئیسی درباره افزایش شرط سنی دانشگاه فرهنگیان درخواست هامونو بنویسیم هم خوب باشه چون ایشون تازگیا خیلی به داد مردم میرسن درزمینه های مختلف یااینکه یه نامه برای ایشون فرستاده بشه.خلاصه که امسال اخرین سال شانسمونه وگفتن که دارن رایزنی میکنن برای افزایش شرط سنی دانشگاه فرهنگیان پس مام باییید صدامونو هرطور شده به گوش همه برسونیم تا شرط سنی رو ۲۴ سال کنن.اینجا پیام نوشتن وآه وناله کردن هیییچیو درس نمیکنه چون هیچ کس نمیاد پیام های مارو اینجا بخونه به دیوان عدالت اعتراض بزنین ونامه بفرستین.به دیدبان شفافیت وعدالت یه عالمه نامه واعتراض بزنین توپیج های نماینده ها ووزیر اموزش پرورش اعتراض بزنین.این کارها مفید هستن نه پیام دادن دراین سایت ها.به امیداینکه شرط سنی درکنکور۹۹ به ۲۴ سال برسه و به امید دانشجو معلم شدن همگیمون درکنکور۹۹.یاعلی.
سمیه
1398/07/05 - 01:08

سلام تورو خدا ب فکر ما نظام قدیمیا باشید و شرایط سنی رو تا 24سال افزایش بدید ما ک همه امیدمون دانشگاه فرهنگیانه چرا واسه یک یا دوسال اختلاف سن محروم بشیم خواهشا یکم مارو هم درک کنید انقد بی انصاف نباشید
علی
1398/07/18 - 09:24

سلام با توجه به اینکه آموزوپرورش جزمشاغل سخت نیست و خدمت آن را راحت تا ۳۵ سال تمدید کرد پس باید توجه کرد که ۲سال افزایش سن برا دانشجویا جدید الورد کار سختی نباشد همان طور که شرایط معدل آن قابل تغیر بود باید توجه کرد که شرایط سن آن نیز قابل تمدید است.
...
1398/07/26 - 09:02

منم مثل مریم خانومم که عاشق معلمیم ولی شهریورسال دیگه میشم 24سال کاشکی کسی هم به فکرمابود...
پریسا
1398/08/04 - 02:15

وااااااای دوستان من دارم دیوانه میشم حالا باید چیکار کنیم؟ای خدا خاهش میکنم یکی ی راهی جلو پای ما بزا ره.ینی چی آخه این چه قانونیه؟این چه کاریه؟من هیچ وقت نمیبخشمشون.تو رو خدا ی کاری کنین.در حق ما داره ظلم میشه.به هر جا که بگی زنگ زدم پیام فرستادم نمیدونم چی میشه فقط میدونم دارم بدبخت میشم من از بچگیم ارزوم همین بوده حالا بخاطر ی قانون مزخرف دارن منو از رسیدن بهش منع میکنن
فرزانه
1398/08/19 - 12:26

من معلمی رو خیلی دوست دارم ولی با این محدودیت سنی که گذاشتین نمیتونم به آرزوم برسم مسئولین اگه امکانش هست شرایط سنی رو تا ۲۴سال افزایش بدین ازتون خواهش میکنم
سیدسعید
1398/08/20 - 23:32

سلام
من امسال 23سالم میشه اگه همچنان این محدودیت سنی برقرار باشه دیگه هیچ وقت نمیتونم معلم بشم، تورو خدا اونای که دستشون میرسه یه کاری واسامون انجام بدن.بخدا ظلمه اگه نشه
محمدپور
1398/11/10 - 17:17

بعدسه سال دوباره میخام شروع کنم فقط ب عشق معلم شدن خواهش میکنم شرط سنی رابه ۲۴برسانیدمسعولان صدای ماروبشنوید.....
Darya
1399/01/10 - 23:33

من شدیدا ب معلمی علاقه دارم ولی سنم ۲۲ سال و۳ ماه هست یعنی بخاطر چند ماه باید از علاقه دست بکشم خواهشا شرط سنی رو به ۲۴ سال افزایش دهید
دلارام
1399/03/13 - 15:53

درخواست من برای افزایش سن تا( ۲۵)
واقعا نیازه برامون ک انقدر تقاضا داریم برای افزایش سن
خواهش میکنم مارو مایوس نکنین
دست از تلاش بر نخواهیم داشت امید تلاش پشت کار برای قبولیه سال اینده ۱۴۰۰
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top