تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/09/14 - 16:10
کد خبر: 251897

جشنواره دانشجویی ابن‌سینا در دانشگاه علوم پزشکی تهران

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران از برگزاری چهارمین جشنواره دانشجویی ابن سینا خبر داد و گفت: این جشنواره امروز سه‌شنبه ۱۴ آذرماه با هدف تقدیر از دانشجویان برگزیده برگزار شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، مهدی نوروزی با اعلام این خبر افزود: در چهارمین جشنواره دانشجویی ابن سینا از ۴۸ دانشجوی برگزیده این جشنواره و همچنین ۱۳ دانشجوی برگزیده معرفی شده به جشنواره دانشجوی نمونه کشوری در سالهای ۹۵ و ۹۶ تقدیر شد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل تعطیلی دانشگاه و اینکه دانشجویان روز پنجشنبه در دانشگاه حضور ندارند، از این رو تصمیم گرفته شد بزرگداشت روز دانشجو سه‌شنبه ۱۴ آذر ماه در دانشگاه برگزار شود.

نوروزی خاطرنشان کرد: جشنواره دانشجویی ابن سینا به ابتکار دانشگاه علوم پزشکی تهران و صرفا برای دانشجویان ایرانی و بین المللی دانشگاه برگزار شده و دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی، دکتری تخصصی، دستیاری و فلوشیپ امکان ثبت نام در این جشنواره را داشتند.

وی افزود: از بین تمامی شرکت کنندگان، ۴۸ دانشجو به عنوان برگزیده در بخش های آموزشی، پژوهشی، کیفیت خدمات سلامت و تعهد حرفه ای، قرآن و عترت، هنری ادبی، اجتماعی، ورزشی و دانشجوی نمونه و جامع  با حضور رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه معرفی شدند.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران شناسایی و معرفی فعالیت های برتر دانشجویی در حیطه های مختلف را از اهداف برگزاری جشنواره دانشجویی ابن سینا عنوان کرد و گفت: در این جشنواره دانشجویان ارائه دهنده خدمات سلامت با کیفیت مطلوب و دانشجویان حائز رتبه در مسابقات و جشنواره های معتبر شناسایی و مورد قدردانی قرار گرفتند.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت روز دانشجو در سالن شهدای دانشکده پزشکی خبر داد و گفت: دستاوردهای دانشجویان این دانشگاه در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی و صنفی صبح روز سه‌شنبه ۱۴ آذر ماه برای بازدید از مخاطبان دایر شد.

نوروزی گفت: ما در این نمایشگاه غرفه‌هایی ایجاد کردیم که هر یک از کانون‌های مختلف دانشجویی، تشکل‌ها، نشریات دانشجویی و انجمن‌های علمی دستاوردهای علمی و فرهنگی خود را در معرض نمایش قرار می‌دهند.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران همچنین به برگزاری نمایشگاهی از دستاوردهای کانون قرآن دانشجویی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در قالب این نمایشگاه دستاوردهای علمی و تحقیقاتی دانشجویان در حیاط دانشگاه علوم پزشکی تهران جنب دانشکده دندانپزشکی به نمایش در آمد.

وی همچنین از تقدیر دانشجویان نمونه دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و گفت: ما همه ساله تلاش داریم از دانشجویان نمونه که هر سال برای جشنواره نمونه کشوری معرفی می‌شوند، تقدیر کنیم تا این تشویق‌ها باعث شود به سمت ارتقا و تربیت دانشجویان چندبعدی برویم. امسال در پایان جشنواره ابن سینا از حدود ۱۰ یا ۱۳ نفر از دانشجویان تقدیر کردیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
حال‌وهوای بیت رهبری در روز حضور کارگران +فیلم
فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
صعود بورس ادامه خواهد یافت؟
لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم
هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
حلقه اتحاد دانشجویان دانشگاه نیویورک برای اقامه نماز +فیلم
دانشجویان دانشگاه کلمبیا مانع از ورود یک صهیونیست به دانشگاه شدند +فیلم
اعتراضات دانشجویان دانشگاه مینه سوتا در حمایت از مردم فلسطین +فیلم
حرکت متفاوت دانشجویان کالج ویتمن در حمایت از مردم فلسطین +فیلم
واکنش تازه چین به بودجه آمریکا برای حمایت از تایوان
دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
دیدار یحیی السنوار با رهبران جنبش + جزئیات
قابلیت های هوش مصنوعی به این نرم افزار شکل بهتری داده است
فایننشال تایمز از توانایی‌های پنهان حزب الله لبنان می گوید
هشدار نارنجی هواشناسی درباره بارش‌های اردیبهشتی
ائتلاف خطرناک ستاره‌های پرسپولیس در رختکن +جزئیات
راز لبخند سردار حاجی‌زاده در عید فطر؟ +فیلم
فیلم جدید از دیدار فرماندهان ارشد با رهبرانقلاب +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top