تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/09/14 - 16:35
کد خبر: 251902

مراسم متنوع روز دانشجو در ۷ دانشگاه علوم پزشکی

در آستانه روز دانشجو، ۷ دانشگاه علوم پزشکی سمنان، تبریز، قم، گلستان، همدان، جیرفت، هرمزگان برنامه‌های ویژه‌ای را برای دانشجویان برگزار کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ازمهر، همزمان با هفته کرامت و ولادت حضرت رسول اکرم (ص) جشن دانشجویی «نوبرانه» توسط تعدادی از تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دانشجویان در سالن زکریا رازی دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه برگزار شد.

در آستانه روز دانشجو، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی از جمله مسابقات متنوع ورزشی از جمله فوتسال، والیبال، پینت بال و ورزش‌های همگانی ویژه دانشجویان دختر و پسر با همکاری بسیج دانشجویی، شورای صنفی و اداره تربیت بدنی این دانشگاه برگزار کرد.

اعزام ۴۳ نفر از دانشجویان دختر به اردوی فرهنگی زیارتی مشهد مقدس و تجلیل و تقدیر از برگزیدگان علمی، فعالان کانون‌های دانشجویی و تشکل‌های اسلامی و انجمن‌های علمی و همچنین برگزاری اردوی فرهنگی تفریحی بازدید از ارگ قدیم و جدید بم ویژه دانشجویان دختر و پسر از دیگر برنامه های این دانشگاه است.

همچنین اولین نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با دبیران کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی این دانشگاه در آستانه روز دانشجو و با هدف ارتباط بیشتر و هم‌فکری بین مسؤولین و دانشجویان دانشگاه برگزار شد. در این نشست دکتر سید حسین داودی رئیس دانشگاه گفت: با همفکری همدیگر برنامه‌ها را طوری تنظیم کنید که همه سلایق دانشجویان در برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شود و بتوانیم شاهد حضور حداکثری دانشجویان در فعالیتهای فرهنگی، فوق برنامه و ورزشی در دانشگاه باشیم.

به همت بسیج دانشجویی، دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم همایش بزرگداشت روز دانشجو با حضور دانشجویان و دکتر انوشه استاد برجسته روان‌شناسی کشور و محوریت «سبک زندگی دانشجویی» در سالن همایش‌های شهید یخچالی پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

بسیج دانشجویی، دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم در راستای برگزاری این همایش مشارکت داشتند و از دانشجویان برتر جشنواره فرهنگی ولایت در رشته‌های مختلف عکاسی، ادبی و شعر و فتوشاپ با دریافت لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

برپایی نمایشگاه آثار دانشجویان قمی در جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی از دیگر برنامه‌های روز دانشجو در پردیس دانشگاه علوم پزشکی قم بود.

گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی گلستان به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی و با همکاری کانون های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گلستان ضمن تبریک روز دانشجو و گرامیداشت هفته وحدت و تاکید بر وحدت گفت: تقارن روز دانشجوی سال جاری با ولادت پیامبر(ص) و امام صادق(ع) را باید به فال نیک گرفت، از این جهت که رسول گرامی اسلام علمدار و پیشتاز علم، فکر و اندیشه بود. روز دانشجو به عنوان مظهر نماد علمی و مظهر اندیشه و نوآوری به شمار می آید و بزرگترین رسالت او، هدایت جامعه به سوی سعادت است.

برنامه‌ها و فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان به مناسب روز دانشجو و به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و تشکل‌های دانشجویی این دانشگاه برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم کوچه فرهنگ، تریبون آزاد با موضوع نفوذ احزاب در دانشگاه، تریبون آزاد با موضوع دغدغه های صنفی دانشجویی، همایش دانشجویی ایدز، برپایی غرفه هسته ایدز و انجام معاینات رایگان سلامت، مشاوره و تست رایگان  rapid HIV توسط هسته ایدز، برگزاری همایش موفقیت در آزمون علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی توسط تشکل ها از جمله برنامه های این دانشگاه است.

برنامه‌ها و فعالیت‌های معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز به مناسب روز دانشجو با اتکا به توانمندی‌های دانشجویان و با هدف ارتقا روزافزون کرامت مقام دانشجو برگزار شد.

از جمله برنامه های برگزار شده می توان به بازدید دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از موسسه خیریه فیاض بخش تبریز، اکران فیلم سینمایی «اروند»، برگزاری اختتامیه هشتمین جشنواره فرهنگی هنری «صنوبر»، اجرای تئاتر خیابانی «تابلوهای سلامت»، اجرای برنامه مشاوره ای همتایاران سلامت روان در سطح شهر تبریز و برگزاری جشن «دورهمی دخترونه» در آمفی تئاتر خوابگاه دخترانه فجر و کرسی آزاد اندیشی با موضوع روابط دختر و پسر قبل از ازدواج اشاره کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
حلقه اتحاد دانشجویان دانشگاه نیویورک برای اقامه نماز +فیلم
دانشجویان دانشگاه کلمبیا مانع از ورود یک صهیونیست به دانشگاه شدند +فیلم
اعتراضات دانشجویان دانشگاه مینه سوتا در حمایت از مردم فلسطین +فیلم
حرکت متفاوت دانشجویان کالج ویتمن در حمایت از مردم فلسطین +فیلم
واکنش تازه چین به بودجه آمریکا برای حمایت از تایوان
دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
دیدار یحیی السنوار با رهبران جنبش + جزئیات
قابلیت های هوش مصنوعی به این نرم افزار شکل بهتری داده است
فایننشال تایمز از توانایی‌های پنهان حزب الله لبنان می گوید
هشدار نارنجی هواشناسی درباره بارش‌های اردیبهشتی
ائتلاف خطرناک ستاره‌های پرسپولیس در رختکن +جزئیات
راز لبخند سردار حاجی‌زاده در عید فطر؟ +فیلم
فیلم جدید از دیدار فرماندهان ارشد با رهبرانقلاب +فیلم
افشای همکاری مسعود رجوی با ساواک +فیلم
اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
سرنوشت قایدی برای فصل بعد
پرمصرف‌ترین داروها در ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top