تاریخ انتشار: پنجشنبه 1396/09/16 - 12:15
کد خبر: 252047

دشمن از تفکر جوانان ما بیشتر از موشک‌هایمان می‌ترسد

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ گفت: حتما دشمن از موشک‌هایی که شهید بزرگوار طهرانی مقدم برای ما به یادگار گذاشته می‌ترسد، ولی از آنچه بیشتر خوف دارد تفکر جوانان ماست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در مراسم روز دانشجو و یادواره جوان‌ترین شهید مدافع حرم که بعدازظهر امروز سه‌شنبه، در واحد تهران غرب دانشگاه آزاد برگزار شد، گفت: در بزرگداشت روز دانشجو گرد هم آمدیم که از سردیس شهید مدافع حرم رونمایی کنیم. آنچه شهدای مدافع حرم را بیشتر برای ما ارزشمند می‌کند زندگی آنهاست، اخلاق شهیدان ما ارزش والایی دارد و زندگی آنها سرشار از اخلاق است.

وی تاکید کرد: آنچه ما به آن افتخار می‌کنیم شهید موسوی‌ها هستند که در بین ما زندگی می‌کنند ما باید راه شهید موسوی‌ها را زنده کنیم و شبیه آنها زندگی و حرکت کنیم. من در اکثر کشورهایی که می‌رفتم سوال می‌کردم کسانی که به او احترام می‌گذارید چه ویژگی دارد؟ می‌گفتند در راه وطن جان داده، می‌گفتم بجز این ویژگی دیگری دارد؟ می‌گفتند ما ویژگی دیگری نمی‌دانیم.

یزدی افزود: می‌گفتم آیا شما میخواهید فرزندان شما مثل اینها زندگی کنند؟ ما کسانی را در کشورمان داریم که در راه وطن به شهادت رسیدند و مردم ما آرزو می‌کنند جوانانشان مثل آنها زندگی کنند.

وی ادامه داد: سبک زندگی جوانان ما مهم است و اینکه جوانان ما به شیوه شهدا حرکت کنند قابل توجه است. حتما دشمن از موشک‌هایی که شهید بزرگوار طهرانی مقدم برای ما به یادگار گذاشته می‌ترسد، ولی از آنچه بیشتر خوف دارند تفکر جوانان ماست، آنها می‌خواهند تمام تلاش خود را بکنند که جوانان ما را از تفکر بسیجی جدا کنند.

یزدی تصریح کرد: دشمن وقتی در خلیج فارس و اروند با قایق‌های تا دندان مسلح خود در برابر جوانان ما با قایق‌های کوچک تسلیم می‌شود به خاطر سلاح نیست بلکه بخاطر تفکر و عشق و علاقه جوانان ماست. هیچ جای دنیا این عشقی که جوانان ما به کشورشان دارند، را ندارد.

وی اضافه کرد: داعش برای سوریه و شام درست نشده بود بلکه قرار بود در تهران حکومت کند، اعترافاتشان این را می گوید ولی داعش متوقف شد به واسطه وعده ای که امام داده بود و فرموده بود به زودی بسیج جهان اسلام محقق می شود و امروز ما بسیج جهان اسلام را از 6 کشور دنیا محقق کردیم و رزمندگان اسلام از سوریه، یمن، افغانستان، پاکستان، عراق و ایران دور هم آمدند و دشمن را نابود کردند.

یزدی افزود:‌ خبرهای خوب از یمن می‌رسد و می‌بینید که دشمن می‌خواست چه فتنه‌ای به پا کند.

وی تاکید کرد: مسیری که ما می‌رویم به زودی به هدف میرسد. وقتی بیست میلیون نفر به کربلا می‌روند می‌گویند که ما آماده ظهور می شویم. هیچ کشوری نمی‌تواند این را پشتیبانی کند ولی مردم از همه چیز خود می‌گذرند تا این سیل به حرکت دربیاید.

وی افزود: افتخار ماست که زمان زلزله مردم با هر قوم و گرایش مذهبی و سیاسی کمک می‌کنند و متحد می‌شوند. امروز زلزله‌های دیگری مانند اعتیاد به وقوع می‌پیوندد ما باید دست به دست دهیم تا اعتیاد و فقر و فساد را ریشه کن کنیم دست در دست دهیم تا موفق شویم.

یزدی تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند بین ما اختلاف بیندازند تا به مطامع خود برسند، می‌خواهند چیزهایی که خودشان ندارند و ما داریم از ما بگیرند. ما اگر با تفکر شهید موسوی‌ها حرکت کنیم، آینده روشنی داریم

وی گفت: دشمن به عناوین مختلف برای ما فتنه افکنی و تفرقه افکنی کرده تا ما کشورمان را نسازیم ما باید به دور از نگاه های قومی و سیاسی کشور را بسازیم و تنها راه اقتدا به شهید موسوی‌هاست و باید از خود بگذریم.

یزدی در پایان ادامه داد: رزمندگان از کشورهای دیگری هم در نابودی داعش بودند که بخاطر مشکلاتی که برایشان درست می‌شود نمی‌توانیم نام کشورشان را بگوییم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
خط و نشان ترامپ برای حسین وفایی
۹۵۶ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند
درس اخلاق آیت‌الله جاودان درباره امان‌نامه +فیلم
یک سد دیگر سرریز شد
جزئیات برگزاری نوزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله
ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه گروهک زیرزمینی داعش + جزئیات
زائران حج عمره حتما این وسایل را همراهشان ببرند
هشدار درباره خطرات تنش نظامی در منطقه
آخرین خبرها از حمله هوایی به پایگاه الحشدالشعبی
اسم پدر هم از کارت ملی حذف می‌شود
کشتی‌گیر افسانه‌ای المپیک را از دست داد
پاسخ به شایعه/ تکذیب آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران
نظر خواننده مشهور آمریکایی درباره پاسخ ایران به اسرائیل + فیلم
ورود کمیته انضباطی به خوشحالی کادرفنی استقلال
مداحی ضد اسرائیلی شنیدنی مهدی رسولی +فیلم
تیراندازی به پلیس برای ربودن دختر ۱۵ ساله
موشک‌ها و پهپادهای ایران از جایی عبور کردند که می‌گفتند پرنده از آن رد نمی‌شود
حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالی
زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
خداحافظی رقیب آمریکایی کامران قاسمپور از دنیای کشتی
جدایی یک بازیکن از جمع آبی پوشان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top