تاریخ انتشار: شنبه 1396/09/18 - 11:59
کد خبر: 252187

مناظره علی خضریان و حسین نقاشی درباره حیات جنبش دانشجویی

علی خضریان عضو اسبق شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل و حسین نقاشی، دبیر اسبق انجمن دانشگاه تهران که از چهره‌های شناخته شده جریان دانشجویی در سال‌های گذشته محسوب می‌شوند، به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو در برنامه تلویزیونی صدو هشتاد درجه به مناظره نشستند. در این مناظره که شب گذشته از شبکه افق پخش شد، چهار تن از فعالین فعلی فضای دانشجویی که در تشکل‌های دانشجویی مشغول به فعالیت هستند نیز حضور داشته و در خلال سخنان خضریان و نقاشی، نظرات و سوالات خود را مطرح کردند. در ادامه، فیلم مربوط به این مناظره را مشاهده می‌کنید:

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ علی خضریان عضو اسبق شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل و حسین نقاشی، دبیر اسبق انجمن دانشگاه تهران که از چهره‌های شناخته شده جریان دانشجویی در سال‌های گذشته محسوب می‌شوند، به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو در برنامه تلویزیونی صدو هشتاد درجه به مناظره نشستند.

در این مناظره که شب گذشته از شبکه افق پخش شد، چهار تن از فعالین فعلی فضای دانشجویی که در تشکل‌های دانشجویی مشغول به فعالیت هستند نیز حضور داشته و در خلال سخنان خضریان و نقاشی، نظرات و سوالات خود را مطرح کردند.

در ادامه، فیلم مربوط به این مناظره را مشاهده می‌کنید:

 


نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top