تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/09/20 - 00:48
کد خبر: 252358

نماینده ملایر: هیچ دانشجویی را کتک نزدیم

دفتر ارتباطات مردمی نماینده ملایر در مجلس طی بیانیه‌ای تاکید کرد: شایعات مطرح شده پیرامون برخی اتفاقات در حاشیه این مراسم اساسا صحت نداشته و دروغ‌پردازی‌هایی است که به منظور تحت شعاع قرار دادن حضور دانشجویان در این آیین صورت گرفته است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، دفتر ارتباطات مردمی «محمد کاظمی» نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی پیرو اتفاقات اخیر در ویژه برنامه روز دانشجو دانشگاه ملایر بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

مردم شریف و قدرشناس شهرستان ملایر 
سلام بر شما که اسوه صبر و آزادگی و دیانت هستید.
در روزهای اخیر مطالب و شایعاتی پیرامون مراسم روز دانشجو در دانشگاه ملایر به گوش می‌رسد که لازم می‌دانیم از باب تنویر افکار عمومی و انعکاس واقعیات موارد زیر مورد توجه قرار گیرد:

1- دعوت از میهمانان این مراسم دانشجویی آقایان کواکبیان و کاظمی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، توسط تشکل اسلامی فرهنگ و سیاست دانشگاه ملایر صورت گرفت و اطلاع رسانی در این خصوص نیز توسط همین تشکل از چند روز پیش انجام شده بود.  

2- تجمع سازمان‌یافته و برنامه‌ریزی شده عده‌ای در مقابل درب ورودی دانشگاه ملایر و تلاش برای ایجاد تنش و درگیری و ممانعت از حضور نمایندگان ملت کاملاً ساختارشکنانه، غیرقانونی و خلاف شأن دانشگاه بود که خوشبختانه با حضور دانشجویان میزبان، بی‌نتیجه ماند و مراسم در کمال آرامش و وزانت و با حضور پرشور دانشجویان و اساتید برگزار شد.

3- نمایندگان ملت طبق اصول قانون اساسی حق حضور در مجامع مختلف و اظهار نظر و ایراد سخن پیرامون همه مسائل داخلی و خارجی کشور را دارند، کما اینکه از دیر باز با حضور در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و ... با موکلان خود به گفت‌وگو نشسته‌اند و هیچ مقام و منصبی، اختیار و اجازه سلب این حق قانونی را ندارد. هر اقدامی در جهت ایجاد ممانعت و مزاحمت برای سخنرانی نمایندگان مصداق مقابله با رأی و نظر مردم و مخالفت با قانون اساسی به عنوان میثاق ملی است.

4- شایعات مطرح شده پیرامون برخی اتفاقات در حاشیه این مراسم اساساً صحت نداشته و دروغ پردازی‌هایی است که به منظور تحت‌الشعاع قرار دادن حضور دانشجویان در این آیین صورت گرفته است. مردم هشیار ما با این دست بداخلاقی‌هایی که در سال‌های اخیر در جهت به هم ریختن سخنرانی‌های مسؤولان انجام شده است کاملا آشنا هستند. از این دسته از افراد که تمام مراسم را از ابتدا تا انتها ضبط کرده‌اند، درخواست می‌شود با ارائه مستندات خود به دستگاه قضایی، زمینه رسیدگی به ادعاهای خویش را فراهم کنند.

5- فرصت را مغتنم شمرده از برگزارکنندگان مراسم باشکوه بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه ملایر به ویژه دانشجویان، تشکل اسلامی فرهنگ و سیاست، اساتید و فرهیختگان و مسؤولان دانشگاه، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنیم.

والعاقبه للمتقین

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
خبر جدید وزیر کار درباره تعداد تعطیلات آخر هفته
۴ گزینه اصلی اسرائیل برای پاسخ به ایران
دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
گزارش اندیشکده آمریکایی از سرسپردگی شاه اردن
حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
پیام فرمانده ارشد ارتش به اسرائیل؛یکدستی سیلی زدیم
سخنگوی پنتاگون: ما خواهان تشدید تنش‌ها نیستیم
تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
کیفیت هوای تهران قابل قبول است
مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
رگبار باران و باد شدید در ۹ استان
بالاخره چند موشک ایران به اسرائیل اصابت کرد؟
این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
ائتلاف چند کشور علیه ایران
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top