تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/09/20 - 10:49
کد خبر: 252409

نزدیکتر شدن مرگ رژیم‌صهیونیستی با انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل اعلام کرد: دشمن صهیونیستی با انتخاب قدس به عنوان پایتخت خود، تنها مرگش را نزدیک‌تر می‌کند و فرزندان پیامبر اسلام(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به زودی قدس را آزاد می‌کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور با انتشار بیانیه‌ای در خصوص اتفاقات و حواشی مراسم روز دانشجو و همچنین در واکنش به طرح انتقال پایتخت آمریکا به بیت المقدس اعلام کرد:  به دشمن صهیونیستی اعلام می‌کنیم که با انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، تنها مرگتان را نزدیک‌تر می‌کنید. ما فرزندان پیامبر اسلام(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به زودی با خون خود، قدس شریف را از قدوم منحوس شما آزاد کرده و به دست صاحبان واقعی‌اش باز خواهیم گرداند.

این اتحادیه دانشجویی در ابتدای بیانیه خود به موضوع حواشی برگزاری مراسم روز دانشجو پرداخت و تاکید کرد: امسال برخلاف رسم سال‌های گذشته، برنامه روز دانشجو با حضور رئیس جمهور در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد که این تمرکززدایی از تهران شایسته تقدیر است ولی متأسفانه اتفاق ناخوشایندی که امسال شاهدش بودیم، در اختیار قرار ندادن تریبون سخنرانی به دانشجویان منتقد و مستقل از دولت بود که با تمامی شعارهای زیبایی که در ادبیات آقای روحانی مشاهده می‌شد، در تضاد آشکار است. امسال متأسفانه به بزرگترین اتحادیه‌های دانشجویی کشور که نماینده بخش بزرگی از دانشگاهیان به حساب می‌آمدند، بی‌اعتنایی شد.

در ادامه آمده است: با عنایت به این‌که مطالبه‌گری و انتقاد با هویت دانشجو گره خورده است، این اتفاق را به عنوان توهین به تمام دانشجویان با هر سلیقه و گرایش فکری دانسته و آن را محکوم می‌کنیم. همان‌هایی که دیگران را به دیوارکشی جامعه متهم می‌کردند، امروز کار را به «دیوارکشی دانشگاه» کشانده‌اند.

این اتحادیه دانشجویی در ادامه بیانیه خود تاکید کرد: اگر رئیس جمهور به وعده‌های خود پایبند است و خود را نماد آزادی می‌داند، با نهاد تحت امر خود به علت بستن دهان منتقدان برخورد جدی کند. مسئولان برنامه به دانشجویان انقلابی گفته بودند اگر می‌خواهید صحبت کنید، باید مانند سخنران‌های دیگر که گفتمان اصلاح‌طلبی را تبلیغ می‌کنند، در چهارچوب گفتمان اصولگرایی صحبت کنید! گویا جامعه فقط دو گرایش سیاسی و فکری دارد و باید با خط‌کش، چپ و راست را از هم جدا کرد. این تفکرات موهوم و سطح پایین بارها در بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مورد انتقاد قرار گرفته است.

در قسمت دیگری آمده است: ما به عنوان اتحادیه‌ای که در سراسر کشور با نام «مستقل» شناخته می‌شویم، به پیروی از مبانی گفتمان انقلاب اسلامی اعلام می‌داریم که تنها گفتمانی که کاملاً مورد قبول ماست، خط امام و رهبری می‌باشد که تنها در دوگانه انقلابی و غیرانقلابی قابل تعریف است. لذا تذکر می‌دهیم که مسئولان این دید سطحی را کنار بگذارند و دوگانه ذهنی سیاسی خود را اصلاح کنند.

در ادامه آمده است: تلاش گروه‌های سیاسی و احزاب برای بهره‌برداری سیاسی از دانشگاه به خصوص به وسیله تشکل‌های دانشجویی را امری مذموم و فروکاست جنبش دانشجویی می‌دانیم. لذا همانطور که از اقدام دولت برای تاسیس تشکل‌های دانشجویی که فقط برای اهداف انتخاباتی تاسیس شده‌اند و هیچ نسبتی با اسمی که آن را یدک می‌کشند ندارند، انتقاد داریم، انتقاد خود را نسبت به تلاش‌های مافوق قانون و روال‌های معمول برای تاسیس یک اتحادیه دانشجویی اعلام می‌داریم و معتقدیم اگر فعالیتی در قالب تشکل‌های دانشجویی انجام می‌شود می‌بایست بر اساس مر قانون بوده و دولت از دخالت های بی جا صرف نظر کند.

این اتحادیه دانشجویی در ادامه در خصوص توطئه جدید آمریکا در فلسطین هم ضمن تاکید بر اهمیت حفظ وحدت و یکپارچگی مسلمانان بیش از هر زمان دیگر، ادامه داد: با خبر شدیم که رژیم منحوس صهیونیستی به همراه آمریکا طرح تغییر پایتخت این رژیم از تل‌آویو به قدس شریف را آغاز نموده‌اند. این سناریو در ادامه شکست‌های دشمنان در منطقه، دور از انتظار نبود. آنچه که امروز بیش از هر زمان دیگر اهمیت دارد، حفظ وحدت و یکپارچگی مسلمانان و همت برای مبارزه جدی با رژیم صهیونیستی و نابودی این رژیم است.

در قسمت دیگری از این بیانیه آمده است : از تمامی مسلمانان و آزادگان جهان درخواست داریم که در واکنش به این نقشه پلید، فریاد دادخواهی سر داده و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعتراض به مستکبران، راهپیمایی و تجمع برگزار کنند. به ملت بزرگ فلسطین در غزه و کرانه باختری پیشنهاد می‌کنیم انتفاضه جدیدی آغاز نموده و به صهیونیست‌ها امان ندهند. همچنین از دولت مردان ایرانی انتظار داریم همان گونه که به رهایی مردم سوریه و عراق از دست داعش شتافتند حال نیز حمایت از مسلمانان فلسطین را از اولویت‌های خود بدانند و در شرایط مناسب اقدامات سازنده‌ای انجام دهند.

در پایان این بیانیه تاکید شده است: در نهایت به دشمن صهیونیستی اعلام می‌کنیم که با انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، تنها مرگتان را نزدیک‌تر می‌کنید. ما فرزندان پیامبر اسلام(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به زودی با خون خود، قدس شریف را از قدوم منحوص شما آزاد کرده و به دست صاحبان واقعی‌اش باز خواهیم گرداند. به زودی منتظر سیلی‌های متعدد از جانب مسلمانان متعهد باشید که روزگار خوشی شما و اربابان خونخوارتان به پایان رسیده است.

 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برای جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران چه باید کرد؟
روایتی تکان‌دهنده از اوضاع وخیم اسرای اهل غزه
نظریه‌پرداز برجسته آمریکایی: اسرائیل از حمله ایران شوکه شد
کدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالو درمانی هستند؟
واکنش سفارت ایران در لندن به اتهامات بی دلیل به سپاه
سرکرده فروش کوکائین در فضای مجازی دستگیر شد
ایران مالک یک پهپاد سنگین و قدرتمند است
خط و نشان ترامپ برای حسین وفایی
۹۵۶ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند
درس اخلاق آیت‌الله جاودان درباره امان‌نامه +فیلم
یک سد دیگر سرریز شد
جزئیات برگزاری نوزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله
ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه گروهک زیرزمینی داعش + جزئیات
زائران حج عمره حتما این وسایل را همراهشان ببرند
هشدار درباره خطرات تنش نظامی در منطقه
آخرین خبرها از حمله هوایی به پایگاه الحشدالشعبی
اسم پدر هم از کارت ملی حذف می‌شود
کشتی‌گیر افسانه‌ای المپیک را از دست داد
پاسخ به شایعه/ تکذیب آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران
نظر خواننده مشهور آمریکایی درباره پاسخ ایران به اسرائیل + فیلم
ورود کمیته انضباطی به خوشحالی کادرفنی استقلال
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top