تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/09/20 - 15:15
کد خبر: 252444

21 آذر؛ برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی دانشگاه آزاد

سرپرست مدیریت قرآن و عترت دانشگاه آزاد از برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی این دانشگاه در روز سه شنبه 21 آذر ماه در بیش از 400 واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش  «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ رستمی سرپرست مدیریت قرآن و عترت دانشگاه آزاد از برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی این دانشگاه در روز سه شنبه 21 آذر ماه در بیش از 400 واحد دانشگاهی خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: بیست و سومین دوره بخش کتبی مسابقات قرآن و عترت اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ساعت 10 صبح روز سه شنبه 21 آذر به طور همزمان در تمام واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاه برگزار خواهد شد.

سرپرست مدیریت قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دوره از مسابقات با مشارکت بیش از 100 هزار نفر از دانشجویان و اعضای هیئت علمی در 13 رشته مربوط به مفاهیم قرآن و سیره عملی عترت برگزار خواهد شد، گفت: این مسابقات در رشته های تفسیر قرآن کریم، زندگانی چهارده معصوم (علیه السلام)، حفظ و ترجمه زیارت عاشورا و جامعه کبیره، نماز، ترجمه قرآن کریم به زبان انگلیسی، احکام برادران، احکام خواهران، زندگانی پیامبر (صلی الله علیه و آله)، ترجمه قرآن کریم( فارسی) و آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه برگزار می شود.

وی افزود: ثبت نام این دوره از مسابقات دهم مهرماه در واحد های دانشگاهی توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی کانونهای قرآن و عترت با همکاری سایر بخشهای دانشگاه انجام شده و براساس آخرین گزارش ارسالی از استانها و واحد های دانشگاهی استقبال خوبی از این مسابقات شده است.ایجاد انگیزه، تشویق و ترغیب دانشجویان از جمله عواملی است که در جذب آنان نقش عمده ای داشته است.
اختتامیه ششمین دوره مسابقات کارکنان دانشگاه را نیز دی ماه برگزار می شود

رستمی با بیان اینکه براساس سهمیه بندی شورای هماهنگی فعالیت ها قرآنی دانشگاه ها سه نفر اول هر رشته به جشنواره ملی دانشجویان معرفی خواهند شد، گفت: نتایج اولیه و امتیاز داوطلبان بیست و سومین دوره مسابقات در 21 دی ماه اعلام می شود.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس آئین نامه جامع قرآن و عترت در واحد جامع و بسیار بزرگ به پنج نفر اول و در دیگر واحد ها به سه نفر اول علاوه بر امتیازات عمومی هدایایی اهدا خواهد شد.

مدیر فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه ضمن قدردانی و تشکر از تمام دست اندرکاران و مسئولان برگزاری مسابقات، افزود: همکاران و مسئولان برگزاری مسابقات باید نظم و انضباط کاری را سرلوحه کار فرهنگی و قرآنی قرار دهند تا این دوره از مسابقات به خوبی و شایستگی برگزار شود.

رستمی خاطر نشان کرد: اداره کل فعالیت های قرآن و عترت مرحله نهایی و اختتامیه ششمین دوره مسابقات کارکنان دانشگاه آزاد را نیز دی ماه به میزبانی استان هرمزگان واحد بندر عباس برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به اختتامیه بیست و دومین دوره جشنواره هنر و ادبیات دینی و فرهنگی در بهمن ماه سال جاری، گفت: این جشنواره از اردیبهشت ماه سال جاری کار خود را آغاز کرده در این جشنواره بالغ بر 5000 اثر در 48 رشته به دبیرخانه رسیده است که پس از داوری صورت گرفته نفرات برتر به زودی اعلام خواهند شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top