تاریخ انتشار: دوشنبه 1396/09/20 - 15:45
کد خبر: 252450

نتیجه میدان دادن به دیاثت پیشگان سیاسی احیای ستون پنجم دشمن

دانشگاهیان علم و صنعت طی بیانیه‌ای در محکومیت پاک کردن پرچم رژیم صهیونیستی در روز گذشته در این دانشگاه آوردند: از رخداد ننگ آور روز گذشته احساس شرم کرده و تنفر و انزجار خود را از این عمل و حضور چنین عناصری در دانشگاه اعلام می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

 بسم الله القاصم الجبارین

فَقاتِلوا أَئِمَّةَ الکُفرِ إِنَّهُم لا أَیمانَ لَهُم لَعَلَّهُم یَنتَهونَ توبه/12

امروز قدس مسئله اول جهان اسلام است. امام خمینی (ره)

امروز فلسطین بار دیگر در صدر دغدغه‌های جهان اسلام قرار گرفته و بر خلاف تلاش‌های جبهه استکبار مبنی بر امحاء آرمان قدس شریف از اذهان مسلمین، جهانیان دگرباره نسبت به مظلومیت مردم رنج کشیده فلسطین و رذالت و درنده خویی متجاوزان به اول قبله مسلمانان هشیار گشته اند.

در برهه کنونی شاهد خیل مواضع منزجرانه بین المللی، اعم از سیاستمداران، هنرمندان، مردم و تمامی آزادگان در واکنش به تصمیم آمریکا مبنی بر انتقال لانه جاسوسی این کشور به شهر قدس و جنایات رژیم مجهول الولاده صهیونیستی هستیم.

در این میان آحاد مردم، کشورهای اسلامی در این حرکت مبارک پیش تاز بوده و در سطوح مختلف، رژیم کودک کش اسرائیل را آماج انزجار و نفرت خود قرار دادند. لکن در این بین جای بسی تعجب است در کشوری که طلایه دار مبارزه با صهیونیست می باشد، هنوز طی کشان آستان رژیم کودک کش به خود جرات می دهند تا در روز روشن به مقابله با احساسات منزجرانه مردم، علیه اسرائیل بپردازند.

همراه با موج ضدصهیونیستی شکل گرفته در ایران و سایر کشورهای اسلامی، روز گذشته دانشجویان طبق روال گذشته با کشیدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی روی زمین دانشگاه سعی در تسری این حرکت استکبار ستیزانه در محیط دانشگاهی داشتند، لکن برخی از عناصر عنان از کف داده و خودفروخته استکبار، به امحاء پرچم ها و عرض ارادت به اربابان صهیونیست خود پرداختند. مع الاسف ، این حرکت در روز روشن و بعضا در مقابل نیروهای حراست دانشگاه صورت گرفت.

بی شک این اتفاق رخ دادی بی سابقه در جامعه دانشگاهی به شمار رفته و از این باب بسی جای تامل و تاسف دارد.

در برهه ای که جمهوری اسلامی ایران و به تبع آن جبهه مقاومت اسلامی در جبهه های مختلف نظامی، اقتصادی و فرهنگی با اسرائیل و ایادی مرتجع آن درگیر است، جیره خواران این رژیم در داخل کشور، به راحتی پیاده نظام خود را در دانشگاه ها گسیل داشته و به انتفاع علنی منافع اسرائیل در مکانی چون فیضیه دانشگاه های ایران می پردازند.

روز گذشته جامعه دانشگاهی ایران، نتیجه میدان دادن به دیاثت پیشگان سیاسی را به خوبی مشاهده کرد. باز گذاشتن دست احزاب معلوم الحال برای بالا آوردن اجیرشدگان خود در کف دانشگاه های کشور نتیجه ای چون احیای ستون پنجم دشمن را در پی خواهد داشت، آن هم در مکانی چون دانشگاه که باید قطب رشد و بالندگی ملت مسلمان و حرکت به سوی آرمان‌های موعود این مرز و بوم باشد.

جامعه دانشگاهی دانشگاه علم و صنعت از رخداد ننگ آور روز گذشته احساس شرم کرده و تنفر و انزجار خود را از این عمل و حضور چنین عناصری در دانشگاه اعلام می‌نماید. یقینا لکه ننگ چنین اقداماتی متوجه بسترسازان و مسئولینی است که امکان فعالیت های نابخردانه این افراد را در فضای پاک دانشگاه فراهم می آورند.

فلذا از تمامی فعالین و تشکل های دانشگاه علم و صنعت ایران که داعیه حمایت از فلسطین مظلوم و مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی را دارند دعوت می شود تا برائت خود را از اتفاقات و خاطیان روز گذشته اعلام نمایند.

اکنون هیئت رئیسه دانشگاه، اعم از ریاست و معاونین وی و همچنین مسئولین نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه باید در قبال ننگ چنین ابتذالی بر تارک دانشگاه پاسخگو باشند.

همچنین مسئولین امر موظفند با مسببین این اقدامات شنیع در سطح دانشگاه برخورد قاطع نموده و نتایج آن را به اطلاع عموم دانشگاهیان برسانند. در غیر این صورت عواقب آن بر عهده مسئولین می‌باشد و جریان انقلابی، به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟
کارگران به دیدار رهبرانقلاب می‌روند ‌
هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
صادرات گاز به پاکستان از سرگرفته می شود؟
درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده +فیلم
آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال
حضور سید ابراهیم رئیسی در دانشگاه جی سی لاهور +فیلم
آیین معارفه رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت +عکس
سروده رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق +عکس
فاتحه خوانی رئیسی بر مزار اقبال لاهوری +فیلم
پوشش مریم نواز هنگام استقبال از رئیسی + فیلم
۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا
شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
نگرانی از ورود هوش مصنوعی به سینما
«محبی» نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری
فریاد نتانیاهو بر سر وزیرخارجه آلمان +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top