تاریخ انتشار: شنبه 1396/09/25 - 09:42
کد خبر: 252860

اتوبوس‌ها به اینترنت و کتابخانه دیجیتال مجهز می‌شوند

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران گفت: در حال حاضر سه اتوبوس به اینترنت، کتابخانه دیجیتال مجهز هستند که در صورت مشخص شدن عملکرد آن، برای اتوبوس های دیگر از آن بهره خواهیم برد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران با حضور در جمع خبرنگاران و با اشاره به طرح هوشمندسازی اتوبوس‌های درون شهری تهران گفت: در این خصوص کارهای زیادی انجام شده و ما با شتاب بیشتر موضوعات مربوط به استفاده مردم از سیستم‌های اینترنتی را دنبال می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی با تاکید بر اینکه موضوع تجهیز اتوبوس‌ها به کتابخانه دیجیتال هم در دستور کار است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم سیستم صوتی و تصویری در اتوبوس‌ها به شهروندان ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سه اتوبوس به صورت پایلوت از این امکانات برخوردار هستند، اظهار کرد: امیدواریم نتیجه عملکرد این سه اتوبوس مشخص شود و در تکمیل فرآیند هوشمندسازی اتوبوس‌های دیگر هم از این امکانات بهره خواهیم برد.

سنندجی در ادامه به مسئله تبلیغات بدنه بیرونی اتوبوس‌ها پرداخت و گفت: این موضوع در اختیار سازمان زیباسازی است.

وی با بیان اینکه بر اساس یک مصوبه همه تبلیغات از طریق سازمان زیباسازی انجام می‌شود، تصریح کرد: اخیرا در یکی از اتوبوس‌ها با کمیسیون عمران جلسه برگزار کرده ایم و در خصوص قابل رویت بودن بیرون اتوبوس با وجود تبلیغات بدنه آنها به گفتگو نشستیم و در نهایت نظر به اینکه بیرون اتوبوس قابل رویت است این مسئله حل شد.

وی در خصوص ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان اتوبوسرانی گفت: با خودروسازان مذاکره کرده‌ایم و قرار است اتوبوس‌های جدید را وارد ناوگان کنیم.

سنندجی با بیان اینکه 6200 دستگاه اتوبوس بی‌آرتی در تهران اقدام به جا به جایی مسافر می‌کنند، اظهار کرد: به غیر از این اتوبوس‌ها سایر آنها فرسوده هستند.

نوسازی اتوبوس های مناطق 16 و 17
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی با اشاره به طرح نوسازی اتوبوس‌ها که از مهر ماه آغاز شده است، گفت: اتوبوس های جدید را به مناطق 16 و17 وارد کردیم و بیشتر اتوبوس‌های این مناطق را نوسازی کردیم.

کمبود 3 هزار اتوبوس برای توسعه اتوبوسرانی
وی با تاکید بر اینکه برای توسعه اتوبوسرانی 3 هزار اتوبوس کم داریم،بیان کرد: برنامه ما این است که اولا شلوغی داخل اتوبوس‌ها را کاهش دهیم و دوم اینکه اتوبوس‌هایی در اختیار مردم قرار دهیم که متناسب شان مردم باشد.

وی با ابراز گلایه از وضعیت ترافیکی خیابان ولیعصر حدفاصل ونک تا نیایش گفت: به دلیل ورود خودروهای سواری به داخل خط ویژه اتوبوس،ترافیک ایجاد می‌شود و اتوبوس‌های ما در ترافیک گرفتار می‌شوند از این رو یکی از اولویت‌های ما حل این مسئله است.

سنندجی با اشاره به اتوبوس‌هایی که در طول مسیر متوقف هستند، گفت: این اتوبوس‌ها برای مواقع ضروری حضور دارند که اگر اتوبوسی به دلیل نقص فنی متوقف شد ما فورا اتوبوس خالی را به محل مورد نیاز اعزام کنیم تا نسبت به جا به جایی مسافران اقدام کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می‌شود؟
سرلشکر باقری: همه سناریوها را بررسی می‌کنیم
فیلم آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های قم +فیلم
سرانجام دختر فوت شده در مترو تجریش +فیلم
بازنمایی سروده رهبر انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور +عکس
پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
اینفوگرافیک/آمار داوطلبان نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
با تخلفات کنکوری و مجازات های آن آشنا شوید +فیلم
پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور
خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
افشاگری خبرنگار بی‌بی‌سی درباره اسرائیل +فیلم
سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top