تاریخ انتشار: شنبه 1396/09/25 - 14:07
کد خبر: 252898

کانون‌های برتر دانشگاه علامه طباطبایی معرفی شدند

با برگزاری جشنواره «رویش» کانون‌های برتر دانشگاه علامه طباطبایی در مرحله درون دانشگاهی معرفی شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» با برگزاری جشنواره «رویش» کانون‌های برتر دانشگاه علامه طباطبایی در مرحله درون دانشگاهی معرفی شدند.

بنابراین گزارش، ‌این جشنواره با حضور اعضای فعال کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

در این مراسم، حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، نعمت‌الله ایران‌زاده معاون فرهنگی و اجتماعی، مرتضی خورسندی، برخی از هیئت داوران دومین مرحله جشنواره رویش درون دانشگاهی دانشگاه علامه و کارشناسان وزرات علوم حضور داشتند.

گفتنی است در این جشنواره در بخش تولیدات فرهنگی از بین چهار کانون مهدویت، خبر و رسانه، موسیقی و گویندگی تندیس برتر به کانون موسیقی تعلق گرفت.

در بخش مسابقه از بین پنج کانون صنایع دستی و هنرهای تجسمی، فیلم و عکس، قرآن و عترت، کتاب و کتابخوانی و مهدویت، کانون کتاب و کتابخوانی به مقام برتر دست یافت.

در بخش آموزشی نیز از بین پنج کانون خبر و رسانه، صنایع دستی و هنرهای تجسمی، فیلم و عکس، گویندگی و اجرا و هلال احمر، جایزه دو کانون شایسته تقدیر به کانون‌های هلال احمر و صنایع دستی و همچنین جایزه کانون برتر به خبر و رسانه تعلق گرفت.

در بخش نشریه و وب‌سایت از بین چهار کانون شعر و ادب، خیریه، فیلم و عکس و موسیقی، جایزه نشریه برتر به نشریه خط سفید به سردبیری شکوفه صادقی از کانون موسیقی رسید.

در بخش جذب مخاطب از بین پنج کانون برتر فیلم و عکس، کتاب و کتابخوانی، موسیقی، مهدویت و خیریه جایزه دو کانون شایسته تقدیر به کانون‌های خیریه و مهدویت و همچنین جایزه کانون برتر به کانون موسیقی تعلق گرفت.

در بخش ترویج نیز از بین هفت کانون خبر و رسانه، شعر و ادب، خیریه، قرآن و عترت، کتاب و کتابخوانی، موسیقی و مهدویت جایزه دو کانون شایسته تقدیر به کانون‌های مهدویت و قرآن و عترت و همچنین تندیس برتر به کانون خیریه اختصاص یافت.

دبیران کانون‌های کتاب و کتابخوانی و موسیقی به صورت مشترک به عنوان دبیران برتر این جشنواره معرفی شدند که به ترتیب فاطمه بیک‌زاده و حسام آرین به نمایندگی از دو کانون جوایز خود را دریافت کردند.

همچنین جایزه کانون برتر دومین جشنواره رویش درون دانشگاهی دانشگاه علامه طباطبایی را فاطمه بیک‌زاده، دبیر کانون کتاب و کتابخوانی به خود اختصاص داد.

لازم به ذکر است، در این جشنواره از زحمات مرتضی خورسندی، مدیر امور فرهنگی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، علیرضا اشکورکیایی، مسئول سابق کانون‌های فرهنگی و هنری و اجتماعی این معاونت و الهام حسنلو، مسئول فعلی این کانون‌ها با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top