تاریخ انتشار: شنبه 1396/09/25 - 15:28
کد خبر: 252914

وقتی هشدارهای امام جمعه کرج نیز افاقه نکرد؛

حاشیه‌های سخنان اصغرزاده، دامن‌گیر مسئولین پردیس کشاورزی دانشگاه تهران شد

حاشیه‌های سخنان اصغرزاده، دامن‌گیر مسئولین پردیس کشاورزی دانشگاه تهران شد

دانشگاهیان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در واکنش به برگزاری مراسمی به مناسبت روز دانشجو که در آن ابراهیم اصغرزاده در حمایت از سران فتنه سخنرانی کرده است، اعلام کردند: اگر مسئولین، در اسرع وقت با خاطیان برخورد نکنند، عواقب هرگونه اتفاقی با مسئولین دانشگاه تهران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ طی روزهای گذشته پوستری از یک برنامه برای روز دانشجو منتشر شد که در آن سخنرانان مراسم علی مطهری و ابراهیم اصغرزاده به دعوت انجمن پردیس کشاورزی دانشگاه تهران معرفی شده بودند، اما در نهایت با عدم حضور علی مطهری، اصغرزاده سه شنبه هفته گذشته 21 آذربه تنهایی در این دانشگاه سخنرانی کرد.

ابراهیم اصغرزاده در این مراسم با بیان اینکه ما راه درازی را آمدیم، راه پر هزینه ای را آمدیم، هویت دانشگاه را با سران فتنه پیوند داد و گفت: "این عکس های پشت سر من و عکس هایی که پشت سرم نیستند. افراد شجاعی مهندس میرحسین موسوی، سرکار خانم زهرا رهنورد، حتی روحانیون شریفی مثل آقای کروبی اینها تفکراتی است که دانشگاهی است. دانشگاه را نمیشود تعطیل کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه روحانی در سال 92 گفت ای مردم پروژه من اینه که آمدم حصر را بردارم. فضاهای امنیتی را جمع می کنم، خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای حسن روحانی ما از تو عبور نمی کنیم ولی تو هم از ما عبور نکن. شما وزیر علوم معرفی می کنید در حالیکه با خود دانشگاهیان در این رابطه مشورت نمی کنی به چه حقی؟ انجمن های دانشگاه بارها پیام داده اند که فضاها بسته است، چشمانت را می بندی؟ نمی شود، نداریم. تو رئیس جمهور مملکتی باید بایستی و به وظایفت عمل کنی.

اصغرزاده در بخشی از سخنانش نیز با اتهام زنی به شورای نگهبان ادامه داد: مگر شورای نگهبان می تواند بگوید از روی هوا که من قانون اساسی را تفسیر می کنم؟ مگر قرار است برگردیم به مشروطه؟

اصغرزاده در پایان سخنان خود نیز با بیان اینکه پیام ما روشنه حصر باید بشکنه به سخنان خود پایان داد.

این اتفاق البته مورد انتقاد آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج نیز قرار گرفت و وی در خطبه‌های نماز جمعه‌ی این هفته  شهر کرج تصریح کرد: به رئیس دانشگاه تذکر داده شد که اصغرزاده حامی فتنه و ساختارشکن است.

با این همه جای سوال است علی رغم هشدار امام جمعه کرج و سابقه‌ی اصغرزاده که به عنوان یکی ازفعالین فتنه در سال 88 شناخته می‌شود، مجموعه‌ی پردیس کشاورزی دانشگاه تهران، به وی اجازه سخنرانی داده است.

همچنین بسیج دانشجویی، کارکنان و اساتید پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در واکنش به حضور ابراهیم اصغرزاده در این دانشکده و صحبت از سران فتنه و متشنج کردن جو دانشکده به واسطه‌ی کنار گذاشتن قانون و خطوط قرمز، بیانیه‌ای صادر کردند.

در بخش مهمی از این بیانیه آمده است: دانشگاهی که امام راحل و بزرگوارمان، از آن به کارخانه انسانسازی یاد می‌کند را عده‌ای محیط لجن پراکنی های خود قرار داده و با توهین به شخص عظمای ولایت و حمایت از سران فتنه و همچنین توهین به روحانیت و حوزه های علمیه سعی بر نابودی و به اضمحلال کشاندن آن را دارند.

متن کامل بیانیه دانشگاهیان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران به این شرح است:

فتنه معنایش این است که یک عده ای بیایند با ظاه ر دوست و باطن دشمن وارد میدان شوند، فضا را غبارآلود کنند؛ در این فضای غبارآلود، دشمن صریح بتواند چهره‌ی خودش را پنهان کند، وارد میدان شود و ضربه بزند.(امام خامنه‌ای 29 / 10 / 1388 )

در روزهای اخیر، مراسمی به بهانه روز دانشجو توسط تشکل به اصطلاح اسلامی برگزار گردید که نه در شأن دانشگاه بود و نه در شأن دانشجو و تماماً دهان‌کجی برخی منورالفکران به امت حزب‌الله ایران اسلامی و آرمانها و اعتقاداتشان بوده است.

دانشگاهی که امام راحل و بزرگوارمان، از آن به کارخانه انسانسازی یاد می‌کند را عدهای محیط لجن پراکنی های خود قرار داده و با توهین به شخص عظمای ولایت و حمایت از سران فتنه و همچنین توهین به روحانیت و حوزه های علمیه سعی بر نابودی و به اضمحلال کشاندن آن را دارند.

مراسمی که کانال های ضدانقلاب برای آن تبلیغات حداکثری انجام می دهند و شخصیتی بی ارزش که خودش از تفاله های فتنه گران است، بی محابا و دهان دریده به ارزشهای انقلاب، اهانت و با تمسخر مسئولین حال و گذشته کشور سبب تهییج یکسری فریب خوردگان و ایجاد شعارهای هنجار شکنانه می شود.

البته حمایت نابخردانه مسئولین پردیس در برگزاری چنین مراسمی، که به هر طریقی، علی‌رغم مخالفت های دیگران، دربرپایی آن کوشا بودند، نشان از نیت‌های شومی دارد و آن هم تبدیل کردن پردیس کشاورزی و منابع طبیعی به حیاط خلوت ضدانقلاب و برخی جریانهای سیاسی خاص است که البته به فضل الهی سالهاست دانشجویان و دانشگاهیان انقلابی سد آن شده اند و هرگز چنین اجازهای به آنها نخواهند داد، که البته نبود حراستی کارآمد، مزید بر این علت نیز می باشد.

جالب است مسئولین به ظاهر زیرک در نوشته ای نادرست در سایت منتسب به پردیس، درحرکتی فرار روبه جلو، این مراسم پر از توهین به انقلاب و انقلابیون را زیر چتر انقلاب معرفی کرده اند و با برابر دانستن آن با برنامه بسیج دانشجویی، آن را مصداق گرامی داشت روز استکبارستیزی دانسته اند!

دهان کجی هایی که امروز شاهد آن هستیم به دلیل عدم برخورد با موارد گذشته تشکل های به اصطلاح اسلامی است که با نصب عکس و پوستر سران ملعون فتنه و اهانت به مقام ولایت، آزادانه به نشر افکار پلید خود پرداختند و نیز البته به خاطر مسئولینی است که عامدانه و هوشیار علی‌رغم تذکرات فراوان از این موارد گذشتند و این یعنی تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...!

مسئولینی که نان نظام و انقلاب را می خورند و در ظاهر حرف از امام و رهبری می زنند لکن آنچه قی می‌کنند همان سخنان و خواسته های ضدانقلاب است. همین ها که با سرپوش گذاشتن بر رویه‌های خلاف اسلام و انقلاب برخی منورالفکران به تغییر ملایم اندیشه های جوانان این مرزوبوم به سمت ناصحیح، کمربسته اند.

بسیج دانشجویی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران ضمن هم دردی با امت حزب‌ا‌لله غمگین از چنین حوادثی، اعلام می‌دارد اگر مسئولین، در اسرع وقت با خاطیان برخورد ننمایند، این تشکل انقلابی، آتش به اختیار عمل کرده وعواقب هرگونه اتفاقی با مسئولین دانشگاه تهران خواهد بود.

بی‌تردید من برای شما از عذاب روزی بزرگ می‌ترسم.(شعرا 135 )

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
برای جلوگیری از بستری‌های بی دلیل بیماران چه باید کرد؟
روایتی تکان‌دهنده از اوضاع وخیم اسرای اهل غزه
نظریه‌پرداز برجسته آمریکایی: اسرائیل از حمله ایران شوکه شد
کدام مراکز مجاز به ارائه خدمات زالو درمانی هستند؟
واکنش سفارت ایران در لندن به اتهامات بی دلیل به سپاه
سرکرده فروش کوکائین در فضای مجازی دستگیر شد
ایران مالک یک پهپاد سنگین و قدرتمند است
خط و نشان ترامپ برای حسین وفایی
۹۵۶ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند
درس اخلاق آیت‌الله جاودان درباره امان‌نامه +فیلم
یک سد دیگر سرریز شد
جزئیات برگزاری نوزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله
ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه گروهک زیرزمینی داعش + جزئیات
زائران حج عمره حتما این وسایل را همراهشان ببرند
هشدار درباره خطرات تنش نظامی در منطقه
آخرین خبرها از حمله هوایی به پایگاه الحشدالشعبی
اسم پدر هم از کارت ملی حذف می‌شود
کشتی‌گیر افسانه‌ای المپیک را از دست داد
پاسخ به شایعه/ تکذیب آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران
نظر خواننده مشهور آمریکایی درباره پاسخ ایران به اسرائیل + فیلم
ورود کمیته انضباطی به خوشحالی کادرفنی استقلال
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top