تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/09/28 - 13:35
کد خبر: 253147

مهدی جهانگیری دقیقا کجاست؟

مهر ماه سال جاری رئیس دادگستری استان کرمان در خصوص بازداشت مهدی جهانگیری برادر معاون اول رئیس جمهور گفت: این فرد در کرمان بازداشت است به همین منظور پرونده وی در کرمان تشکیل شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از جهان نیوز در روزهای که کارنامه و عملکرد دولت ائتلافی اعتدالیون و اصلاح‌طلبان درباره آلودگی هوای تهران بیش از گذشته در افکار عمومی زیر سوال است، دغدغه برخی روزنامه های اصلاح طلب درباره مکان دقیق زندانی شدن برادر اسحاق جهانگیری شده است.

روزنامه آرمان طی گزارشی نوشته است: " مهدی جهانگیری کجاست؟ این سوالی است که روز گذشته‌ ایجاد شد چرا که مصطفی محبی مدیرکل زندان‌های استان تهران در پاسخ به‌ این سوال که مهدی جهانگیری به کدام یک از زندان‌های تهران منتقل شده است، به «مهر» گفت: «کسی تحویل ما نشده است.» این در حالی است که چندروز پیش یدا... موحد، رئیس کل دادگستری کرمان به خبرنگار مهر اعلام کرده بود: «مهدی جهانگیری که در کرمان در بازداشت به‌سر می‌برد به همراه پرونده به تهران منتقل شده است.» وی با اشاره به‌اینکه پرونده تخلف مالی مهدی جهانگیری در استان کرمان عدم صلاحیت خورده است، گفت: «احتمالا این پرونده در تهران رسیدگی خواهد شد.» رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: «همچنین سایر متهمان این پرونده به همراه جهانگیری با پرواز به تهران منتقل شده‌اند.»"

این روزنامه اصلاح طلب البته در ادامه گزارش به بهانه ایجاد سوال درباره محل زندانی بودن مهدی جهانگیری یکبار دیگر فهرستی از اظهارات مقامات دولتی درباره ایجاد شائبه سیاسی بودن دستگیری مهدی جهانگیری را منتشر کرده است.

گزارش آرمان در ادامه نیز می افزاید: " 13 آذر خبرگزاری میزان نوشت: «پرونده مهدی جهانگیری و سایر متهمان با قرار عدم صلاحیت، جهت ادامه رسیدگی به دادسرای عمومی و انقلاب تهران ارسال شد. درحال حاضر متهم نیز به تهران منتقل شده است.» اما اکنون مدیر کل زندان‌های استان تهران حضور او در زندان پایتخت را رد می‌کند. گفتنی است رئیس سابق بانک ملی کرمان هم اخیرا به اتهام تضییع حقوق بیت‌المال (مرتبط باپرونده مهدی جهانگیری) در کرمان بازداشت شده است."

لازم به ذکر است، مهر ماه سال جاری رئیس دادگستری استان در گفتگو با یکی از رسانه ها در پاسخ به این سوال که آیا بازداشت مهدی جهانگیری برادر معاون اول رئیس جمهور مربوط به پرونده‌های بانکی و بدهکاران کلان بانکی است؟ گفت: این فرد در کرمان بازداشت است به همین منظور پرونده وی در کرمان تشکیل شده است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
رحمان محمدی اصل
1397/10/06 - 12:32

رئیس قوه قضائیه مکرراً می گوید دستگاه قضایی در رسیدگی به مفاسد اقتصادی هیچ گونه خط قرمز نداشته و به همۀ پرونده ها عادلانه رسیدگی کرده : آقای رئیس اگر این طور است که می فرمائید لطفاً پاسخ دهید کی قرار است حسین فریدون و مهدی جهانگیری نیز مثل سایر مفسدان اقتصادی بصورت علنی محاکمه شوند؟ کی قرار است به فساد 12 هزارمیلیاردی بانک تجارت کرمان که 6 سال از کشف آن گذشته بصورت علنی رسیدگی کنید ؟ کی قرار است به اتهامات مسئولین بانک مرکزی نیز بصورت علنی رسیدگی کنید؟ کی قرار است به احتکار خودرو سازان رسیدگی کنید؟ کی قرار است به فساد کرسنت ، توتال ، استات اویل و ... نیز بصورت علنی رسیدگی کنید؟ مگر از مقام رهبر معظم انقلاب دستور ویژه نگرفتید؟ آیا عدالت ایجاب نمی کند با همه یکسان برخورد شود؟
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top