تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/09/29 - 11:35
کد خبر: 253243

خودروی آقای مدیر!

اگر مبلغی از مخارج دولت، عبارت از تغییر دکوراسیون اتاق مدیر کل و معاون وزیر و وزیر و فلان مسؤول قضایی و فلان مسؤول در بخشهای گوناگون دیگر باشد، این جرم و خطاست. اگر یکی از مخارج دولت این باشد که فلان تعداد ماشین جدید بیاوریم و بین دستگاهها تقسیم بکنیم، ما حق نداریم این را جزو مخارج دولت حساب کنیم و به حساب آن از سوبسید مردم بزنیم. نه، این خلاف است. برای این کارها حد بگذارید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تهران نوشت، یکی از کانال ها زده که مسئول انتشارات یکی از نهادهای بزرگ فرهنگی کشور پس از انتصابش ماشینش رو فروخته و گفته برایم ماشین بخرید. این سازمان هم در اجابت میل آقای مدیرعامل، در ابتدا یک خودروی ال۹۰ تدارک دیده اما با اعلام این مساله که چنین خودرویی در شان مدیرعامل انتشارات حاکمیتی و مرتزق از بیت‌المال نیست، یک خودرو وارداتی «رنو سیمبل» برای جناب مدیر تدارک دیده!

توی گروه بغلی دیدم آقای مدیر واکنش داده که خودرو شخصی من سالهاست ال نود و در منزل است. همچنان برای مصارف شخصی و رفت و آمد از وسیله شخصی خودم استفاده میکنم. زمانی هم که بنده مدیر شدم؛ خودروی سازمانی مدیر فروخته شده بود و وقتی میخواستند بخرند، من درخواست کردم که ماشین دنده اتومات تهیه کنند. دوستان زحمت کشیدن و گشتن تقریبا ارزان ترین خودروی اتومات رو تهیه کردن. دنبال شأن مدیریت بودیم باید میرفتیم سراغ سراتو و ..

از خبر اول متاسف شدم اما از واکنشش که بخش هایی از خبر را هم تایید می کند بیشتر

وقتی برای مستند فراموش شده ها سراغ احمد توکلی رفته بودیم داستان وزیر صنعت هاشمی (محلوجی) را گفت که دستور داده بود در آن وضعیت بد اقتصادی دفتر کارش را آن چنان کنند که در شأن وزیر باشد و خدادمیلیون تومان خرج کرده بودند که شکاف طبقاتی مدیران و مردم کاملا ملموس باشد!

آقا در دیدار کارگزاران نظام سال هفتاد گفتند:

اگر مبلغی از مخارج دولت، عبارت از تغییر دکوراسیون اتاق مدیر کل و معاون وزیر و وزیر و فلان مسؤول قضایی و فلان مسؤول در بخشهای گوناگون دیگر باشد، این جرم و خطاست. اگر یکی از مخارج دولت این باشد که فلان تعداد ماشین جدید بیاوریم و بین دستگاهها تقسیم بکنیم، ما حق نداریم این را جزو مخارج دولت حساب کنیم و به حساب آن از سوبسید مردم بزنیم. نه، این خلاف است. برای این کارها حد بگذارید.

گزارش آمده که روحانی عقیدتی، سیاسی در یکی از دستگاهها، خودش ماشین دارد، ولی ماشین دولتی سوار میشود! من نوشتم که حق ندارد این کار را بکند. برای من جواب آمد که این کار رویه است و همه میکنند! این آقا خودش یک ماشین دارد، که برای خودش لازم است؛ یکی هم خانمش دارد و نمیشود که خانمش از این ماشین استفاده‌کند! عجب! این چه حرفی است؟

من الان اعلام میکنم و قبلاً هم نوشتم و این را گفتم که آن وقتی که آقایان امکانات شخصی دارند، حق ندارند از امکانات دولتی استفاده بکنند. اگر ماشین دارید، آن را سوار شوید و به وزارتخانه و محل کارتان بیایید؛ ماشین دولتی یعنی چه؟ والله اگر من از طرف مردم مورد ملامت قرار نمیگرفتم که مرتب ملاحظه‌ی جهات امنیتی را توصیه میکنند، بنده با ماشین پیکان بیرون می‌آمدم.

بیانات در دیدار کارگزاران نظام؛ ۱۳۷۰/۰۵/۲۳
 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟ +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top