تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/09/29 - 14:19
کد خبر: 253270

اساتید دانشگاه علم‌ و صنعت خواستار برخورد با تشکل آرمان شدند

صد نفر از اساتید دانشگاه علم و صنعت در نامه‌ای به وزیر علوم خواستار پیگیری حقوقی تخلف تشکل آرمان در پاک کردن پرچم رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از صد نفر از اساتید دانشگاه علم و صنعت در نامه‌ای به وزیر علوم خواستار پیگیری حقوقی تخلف تشکل آرمان در پاک کردن پرچم رژیم صهیونیستی شدند.

متن نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر غلامی

وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری

سلام علیکم

امروز فلسطین مظلوم بار دیگر در صدر دغدغه ملت‌های مسلمان قرار گرفته است و برخلاف تلاش جبهه استکبار در به فراموشی سپرده شدن این مسئله، جهانیان بار دیگر نسبت به این موضوع هوشیار گشته اند. به دنبال این بیداری اسلامی، شاهد خیل مواضع بین المللی ملت‌های آزاده جهان اعم از مسلمان و غیر مسلمان علیه رژیم منحوس صهیونیستی هستیم.

جمهوری اسلامی ایران نیز که از مبارزان خط مقدم این جبهه به شمار می‌رود، مانند همیشه در مقابل اقدام بی شرمانه رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و جامعه دانشگاهیان کشور به پیروی از آرمان‌های انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های مختلف کشور تجمعات و اقداماتی علیه دو جنایتکار تاریخ، یعنی آمریکا و اسرائیل به انجام رساندند.

دانشگاه علم و صنعت نیز به عنوان فیضیه دانشگاه‌های کشور از این قاعده مستثنی نبوده و به رسم ادوار گذشته، دانشجویان با برگزاری تجمع‌ای اعتراضی و رسم پرچم رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل بر روی زمین، انزجار خود را نسبت به این اقدام ظالمانه اعلام کردند.

اما متاسفانه در این میان عده معدودی از دانشجویان جاهل یا فریب خورده دانشگاه که منتسب به یکی از تشکل‌های تازه تاسیس هستند اقدام به امحاء پرچم این رژیم کودک کش از روی زمین کرده اند. این قبح شکنی و حمایت جاهلانه از رژیم نحس و نجس اسرائیل که در نوع خود بی سابقه است، زنگ خطری برای متولیان امر است که استکبار چطور درست در زمانی که همه جهان علیه رژیم اشغالگر قدس متحد است، با اقدام عده‌ای جاهل یا عامل نفوذی در جهنم فشار افکار عمومی نفس تازه می‌کند.

این اقدام نفرت انگیز، در رسانه‌های کشور و جهان بازتاب فراوانی داشته است (که مدارک آن در پیوست نامه خدمتتان ارسال می‌گردد) و وجهه جمهوری اسلامی ایران، جامعه دانشگاهیان و دانشگاه علم و صنعت را لکه دار کرده و موجبات تخریب جایگاه علمی و فرهنگی دانشگاه علم و صنعت را در هفته پژوهش و روز دانشجو فراهم آورده است؛ لذا بدینوسیله مجدانه خواستار بررسی این اتفاق قبیح و برخورد جدی و قانونی با عاملین، مسببین و مباشرین این اتفاق، اعم از افراد و تشکل‌ها که وظائف خود را در این خصوص انجام نداده اند می‌باشیم. همچنین لازم است با بازنگری در قوانین و مقررات مربوطه و اجرای بدون مسامحه آن‌ها از عدم وقوع چنین اتفاقات تلخی اطمینان حاصل شود. بدیهی است که با توجه تخلفات صورت گرفته، لازم است پیگیری حقوقی این اتفاق تلخ از طریق مراجع ذی صلاح قضایی نیز در دستور کار قرار گیرد.

والسلام علی من التبع الهدی

جمعی از اساتید دانشگاه علم و صنعت ایران

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top