تاریخ انتشار: پنجشنبه 1396/09/30 - 14:21
کد خبر: 253347

در دانشگاه ولایت ایرانشهر مطرح شد؛

جلیلی: دانشجویان نگذارند انقلاب از مسیر خود خارج شود

نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: شما دانشجویان باید به مسائل خاص کشور توجه مهم داشته باشید تا بتوانید آینده کشور را درست رقم بزنید و کمک کنید تا انقلاب از مسیر اصلی خود خارج نشود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، سعید جلیلی، نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در نشست صمیمانه با دانشجویان دانشگاه ولایت ایرانشهر گفت: برای پیشرفت و آبادانی انقلاب و کشور همواره در طی چهل سال اخیر با مزاحمت های مختلفی روبرو شدیم و هرگز در این مسیر بدون مشکل نبودیم و دشمنان سعی کردند با ایجاد اختلال و مشکلات فراوان سد راه ما شوند اما موفق نشدند.

وی با اشاره به سند استراتژیک امنیت ملی آمریکا ابراز داشت: یکی از اقدامات اخیر کشور آمریکا ارائه سند استراتژیک امنیت ملی آنها است که از زمان اوباما بود و ترامپ هم آن را عنوان و به صراحت اعلام کرد که ما رهبر جهان هستیم و آن چیزی که آمریکا می‌گوید باید شنیده شود اما باید به او گفت چه کسی به شما چنین اجازه و اختیاری داده است.

جلیلی به بیان وظایف جریان انقلابی پرداخت و افزود: برای ایفای یک نقش مهم و موثر در جریان انقلابی نیازی به امکانات و تجهیزات فراوان نیست و نباید بگوییم در یک شهر دور افتاده هستیم، اگر کسی بخواهد می تواند نقش شایسته فعال خود را شناسایی و پیدا کند.

وی اضافه کرد: اگر در جایی از نظام می بینیم یک کار خوب و مثبت انجام می شود باید کمک کنیم تا آن کار تقویت و گسترش پیدا کند.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی به ایام تبعید رهبر انقلاب در ایرانشهر اشاره و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری وقتی در ایرانشهر بودند از تمام توان و ظرفیت ها برای کمک به مردم استفاده کردند و یک جریان فعال را شکل داد و حتی با خواندن یک خطبه برای مردم در مسجد با ایجاد وحدت شیعه و سنی توان خود را به کار گرفتند و این یک کار فعال انقلابی است.

جلیلی در تشریح انقلابی بودن تصریح کرد: نقش فعال انقلابی یعنی با شناسایی موانع و مشکلاتی که در شهر و جامعه وجود دارد باید نسبت به آن احساس وظیفه داشته و راه حلی برای برطرف کردن آنها پیدا کرد تا نشاط و پویایی در جریان باشد.

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی بیان داشت: شما به عنوان یک دانشجو وظیفه دارید مسائل کشور را در حد توان خودتان سایه به سایه دنبال کنید و نسبت به آن چیز که در کشور رخ می دهد بی تفاوت نباشید؛ اگر اتفاق مهمی و کار مثبتی انجام داده می شود باید آن را تقدیر کرد و نباید به خاطر جناح خاصی کسی را تخریب کنید.

وی اضافه کرد: اگر کسی خطا کرد به او بگویید تا خطایش را اصلاح کند؛ برخی مسائل نیز فراموش می شود که لازم است آن را در جامعه به مسئولین یادآوری کنید تا در مسیر درست قرار بگیرد.

وی توصیه کرد: شما دانشجویان باید به مسائل خاص کشور توجه مهم داشته باشید تا بتوانید آینده کشور را درست رقم بزنید و کمک کنید تا انقلاب از مسیر اصلی خود خارج نشود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top