تاریخ انتشار: سه شنبه 1396/10/05 - 15:49
کد خبر: 253788

کنایه زیبا کلام به سه تفنگدار روحانی

در کابینه آقای روحانی فرد خوشفکر و نیرومندی از نظر توان اجرایی و مدیریت وجود دارد به‌نام اسحاق جهانگیری. نمی‌دانم که آقای جهانگیری در دولت دوم آقای روحانی چقدر نقش دارد، اما به هر میزان که احساس نزدیکی فکری بیشتری با آقای جهانگیری می‌رسم، با آقایان نوبخت، نهاوندیان و واعظی، احساس نزدیکی در اندیشه و عمل ندارم.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از جهان نیوز، صادق زیبا کلام این روزها نقد به دولت روحانی را به صراحت بیان می کند و حتی با جهانگیری جلسه می گذارد و از عملکرد دولت انتقاد می کند و به معاون اول توصیه های خصوصی و انتخاباتی نیز دارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از جهان نیوز، انتصاب ترکان، یونسی و فرجی دانا توسط رئیس جمهور سبب شده که زیبا کلام یکبار دیگر سر وقت روحانی و اعتدالیون بیایید.

این تئورسین اصلاحات طی یادداشتی به روحانی توصیه می کند که با جهانگیری درباره تصمیماتش مشورت کند و دولت محدود به سه تفنگدار نشود!

ظاهرا منظور کنایه سه تفنگدار صادق زیبا کلام افرادی همچون واعظی، نوبخت و نهاوندیان هست که این روزها اصلاح طلبان از نزدیکی آنها به رئیس جمهور و حذف نیروهای اصلاح طلب از اطراف روحانی توسط این سه چهره اعتدالیون به شدت گلایه دارند.

زیبا کلام در یادداشت اخیر خود نوشته است: " آقای دکتر روحانی باید شور و مشورت بیشتری با اعضای هیات دولت داشته باشد و از وزرای خود درخواست رایزنی کند. در کابینه آقای روحانی فرد خوشفکر و نیرومندی از نظر توان اجرایی و مدیریت وجود دارد به‌نام اسحاق جهانگیری. نمی‌دانم که آقای جهانگیری در دولت دوم آقای روحانی چقدر نقش دارد، اما به هر میزان که احساس نزدیکی فکری بیشتری با آقای جهانگیری می‌رسم، با آقایان نوبخت، نهاوندیان و واعظی، احساس نزدیکی در اندیشه و عمل ندارم. امید به موفقیت دولت دکتر حسن روحانی در گرو به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های اسحاق جهانگیری‌ است. اما اگر این آرزوی من برآورد نشود و اسحاق جهانگیری در جایگاه واقعی خود در این دولت حضور نداشته باشد، بسیاری از امیدها نسبت به رویه آینده دولت از میان خواهد رفت."

وی تصریح می کند: " در واقع من توصیه می‌کنم که رئیس‌جمهور مبنای خود را بر روی به‌کارگیری ظرفیت‌های وزرای کابینه بگذارد و از موازی‌کاری و ایجاد پست‌های هم‌عرض مشاوره‌ای خودداری کنند. دولت نباید به سه تفنگدار محدود شود. باید از کلانتری، ظریف، زنگنه، قاضی‌زاده و سایر وزرای قوی دولت، بیشتر درخواست مشورت از جانب رئیس‌جمهور صورت بگیرد. آقای روحانی بیشتر از حضور در جلسات مشاوره، باید در جلسات هیات دولت و شوراهای عالی تخصصی حضور یابد و بحث‌ها را به‌طور جدی‌تری در همین حلقه کابینه و شوراهای‌عالی تخصصی دنبال کنند تا بتوانند مطالبات مردمی و وعده‌های خود را سریع‌تر محقق کنند."

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟ +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top