تاریخ انتشار: چهارشنبه 1396/10/06 - 11:05
کد خبر: 253881

۴ فیلم جدید را در کدام سینماها ببینیم؟

۴ فیلم با گونه‌های متنوع کمدی، اجتماعی و انیمیشن بر پرده سینماها به نمایش درآمده و رنگ سینماها را تغییر داده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: 4 فیلم سینمایی با موضوعات مختلف در سینما اکران شد. فیلم‌ انیمیشن «کلیله و دمنه» با موضوع کودک و نوجوان، فیلم سینمایی «سدمعبر» یکی از آثار مورد توجه جشنواره فیلم فجر با موضوع اجتماعی، فیلم «آرمانشهر» باموضوع اجتماعی تولید سال 93 است و در گروه آزاد اکران شد. فیلم سینمایی «دختر عمو پسرعمو» با موضوع کمدی در سینماها اکران شده است.

فیلم «کلیله و دمنه» برای اکران ویژه مدارس تنها در دو سینما مگامال و ملت روی پرده رفته است. این فیلم داستان این پویانمایی درباره دو شغال به نام‌های کلیله و دمنه است که با حوادث تلخ و شیرینی در جنگل روبرو می‌شوند. علاقه آنها وارد شدن به دربار شیر است. وقتی به آنجا می‌رسند، به ناچار نظاره‌گر عاقبت کارهای بد و خوب اطرافیان شیر مانند گرگ، کفتار و روباه می‌شوند و از حوادثی که برای آنها اتفاق می‌افتد کلیله و دمنه و بقیه حیوانات جنگل درس عبرت می‌گیرند.

فیلم «آرمانشهر» در سینماهای کورش، آزادی، مگامال، ماندانا، ایران، ارگ،شکوفه، تیراژه، کیان، سمرقند ، هویزه مشهد، سیمرغ مشهد به نمایش درآمده است . در این فیلم ملالی ذکریا، آندرو شاور، همایون ارشادی، حنا سپاریت، آرون بالی، باسکر پاتل به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم «سد معبر» ساخته محسن قرایی اثری اجتماعی است که توانست نظر کارشناسان و منتقدان را در جشنواره فیلم فجر به خود جلب کند. این فیلم داستان قاسم کارمند اداره سد معبر شهرداری را روایت می کند که در تلاش است وضعیت زندگی خود را بهبود ببخشد، اما در این راه با نرگس همسرش اختلافِ نظر دارد.

در این فیلم حامد بهداد، باران کوثری، نادر فلاح، اکبر رحمتی، آوا شریفی، عرفان ناصری، مرتضی آقاحسینی، بهرام سروری نژاد، سجاد رحیمی، غلامعلی رضایی، فتح الله طاهری، مهدی میری و نگارعابدی، علیرضا کمالی نژاد، گیتی قاسمی، حسام محمودی، بازیگر خردسال: رونیکا نعمت الله و با حضور محسن کیایی به ایفای نقش می‌پردازند.

«سد معبر» در سینماهای کورش، آزادی، مگامال، ملت، چارسو، زندگی، ایرانیان، جوان، ماندانا، ایران ، موزه سینما، ارگ، آفریقا، پیروزی، تیراژه، کیان، سمرقند، پارس تهران، سپیده، هویزه مشهد اکران شده است.

فیلم سینمایی «دختر عمو پسرعمو» با موضوع کمدی در سینماها اکران شده است. این فیلم داستان زندگی یک پسر عمو و دختر عمو است که در زندگی خانوادگی شان اختلافات زیادی به وجود می‌آید. آنها با دستور و راهنمایی‌های پدربزرگ خود مجبور می‌شوند تمامی اختلافات خانوادگی شان را حل کنند…

در این فیلم مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، لاله مرزبان، فاطمه گودرزی، مریم امیرجلالی، محمود عزیزی، مهدی صبایی و نسیم فروغ و معصومه محمدپور به ایفای نقش می‌پردازد.

این فیلم در سینماهای کورش، آزادی، مگامال، چارسو، زندگی، جوان، ایران، ارگ، سروش، بهمن، شکوفه، کیان، سمرقند، فردوسی و مرکزی به نمایش درآمدند.

منبع: فارس

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top